SIIS mä EN YMMÄRRÄ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häääääh????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häääääh????

Vieras
Siis en edelleenkään ymmärrä miten tää voi olla mahdollista.

Kiertoni on siis säännöllinen 28 päivää.

Tässä kierrossa käytin ensimmäistä kertaa elämässäni ovulaatiotestiliuskoja jotka sai mut nyt aivan hämilleen.

Sain siis ovulaatioplussan viime LAUANTAINA ja peittoja heiluteltiin sunnuntaina (tuolloin kp 14, eli juurikin puolessa välissä kiertoa). Sunnuntaina kuitenkin halusin viellä testata ovisliuskaa ja se viiva oli jo paljon haaleampi, eli se oli nega. Ovis oireet vaan yltyi (ei oo koskaan riehunut näin pitkään), eli vatsa on ollut äärinmäisen kipeä, täysin kosketusarka ja kävely sattuu, kananmuna liisterilimaa on tullut nyt lauantaista tähän päivään asti. Eilen TIISTAINA tein ovis testin huviksen, kun nää kauheet kivut on yllä ja kappas, TAAS POSITIIVINEN? miten se taas voi olla positiivinen. Äskenkin tein ovis testin jA TAAAAS POSITIIVINEN?

siis miten se voi olla mahdollista? Lauantaina positiivinen, sitten nega, sitten ti ja ke positiivinen?

Sulla on varmaan joku hormonihäiriö. Joskus munarakkuloita voi kehittyä useita ja ne voivat kasvaa kananmunankokoisiksi nestepallukoiksi. Tämä on todella kivuliasta varsinkin sillon kun ne sitten aikanaan puhkee. Kannatta mennä gynelle kun ongelmat on pahimmillaan niin voivat katsoa ultralla tilannetta. Tällaisia vaivoja voi tulla vaihdevuosien alkuvaiheessa... yhtään tietämättä minkä ikäinen olet mutta vaihdevuodethan voi alkaa jo 3-kymppisenä...

ikää minulla on 22 vuotta, että toivottavasti ei nyt vaihdevuosista olisi kyse.... Jotenkin vaan erittäin outoa. Nyt turhauttaa, taisu tuo sunnuntainen peittojen heiluttelu olla aivan turhaa, jos nää ovulaatiot nyt näin sekaisin on? Siis nythän tää tarkottaa sitä, että kun juuri tein positiivisen testin, niin ovis pitäs olla 24/48 tunnin aikana nyt sitten. Mutta vähän ihmetyttää tuo lauantaina tehty plussa.. :S

Ja ovulaatio limoja on tullut lauantaista lähtien ihan hirmusasti... :O siis sitä läpinäkyvää, paksua, venyvää.. Mut kyllä mulla aina ovulaation aikoihin on vatsa hellänä ja jomottaa vasenta alavatsaa jne, tää on nyt vaan mielestäni kestänyt aika kauan?

ikää minulla on 22 vuotta, että toivottavasti ei nyt vaihdevuosista olisi kyse.... Jotenkin vaan erittäin outoa. Nyt turhauttaa, taisu tuo sunnuntainen peittojen heiluttelu olla aivan turhaa, jos nää ovulaatiot nyt näin sekaisin on? Siis nythän tää tarkottaa sitä, että kun juuri tein positiivisen testin, niin ovis pitäs olla 24/48 tunnin aikana nyt sitten. Mutta vähän ihmetyttää tuo lauantaina tehty plussa.. :S

Kuules.
Kannatta heiluttaa peittoo 3, 2 ja 1 päivää ENNEN ovulaatiota. Silloin on mahdollisimman paljon siittiöitä siellä perillä ovulaation aikaan. Niillä raukoilla saattaa kestää se pitkä matka jonninaikaa ja hengissä pysyvät 3 päivää. Sen lisäksi voi heilutella sitten ovulaatiopäivänä ja sen jälkeenkin vielä jos ei ihan tarkkaa päivää tiedä.

Lykkyä tykö :)

Ja ovulaatio limoja on tullut lauantaista lähtien ihan hirmusasti... :O siis sitä läpinäkyvää, paksua, venyvää.. Mut kyllä mulla aina ovulaation aikoihin on vatsa hellänä ja jomottaa vasenta alavatsaa jne, tää on nyt vaan mielestäni kestänyt aika kauan?

Mene lääkäriin. Sulla on jotain häikkää vasemmassa munasarjassa tai johtimessa. Tee raskaustesti jos vaikka on kohdun ulkopuolinen. Silti voi olla ovulaatio vaikka raskaustesti on +

[QUOTE="mamma";24627945]Kuules.
Kannatta heiluttaa peittoo 3, 2 ja 1 päivää ENNEN ovulaatiota. Silloin on mahdollisimman paljon siittiöitä siellä perillä ovulaation aikaan. Niillä raukoilla saattaa kestää se pitkä matka jonninaikaa ja hengissä pysyvät 3 päivää. Sen lisäksi voi heilutella sitten ovulaatiopäivänä ja sen jälkeenkin vielä jos ei ihan tarkkaa päivää tiedä.

Lykkyä tykö :)[/QUOTE]

Hmm.. meillä taitaa sitten olla aika heikohkot mahikset tärpätä, kun ei tosiaan saada järkättyä aikaa noin usein :D Se oli jo ihme että extempore bongasin positiivisen testin lauantaina ja jopa sunnuntaina oli jotakin sutinaa. Enpä tosin ole aiemmin oviksia bongaillut, mutta eipä meillä ole yritystä ollutkaan...

Siis eiks kellään muulla ole käynyt noin?? että ensin sais pos. tuloksen, sitten negan ja muutamien päivien jälkeen taas positiivisia? Mulla ei ole MINKÄÄNLAISIA kokemuksia ovis testeistä, joten siks kyselin täältä, et onko toi sitten jotenki EPÄNORMAALIA siis? Oletin jotenki et joku kertoo et "ihan normaalia", vaikka ite panikoin et miten se tollai.

Hei ap - voihan se yksinkertaisin selitys olla se oikea. Sulla oli ovis lauantaina JA toinen ovis nyt. Siis toisin sanoen, sulta irtoaa kaksi munasolua. Eikä siinä mitään hätääntymistä, kaikki joilla on erimunaiset kaksoset, ovat kokeneet saman ;) Siitä vaan pikaisesti peuhuuttaan lisää, ehkä teitä kohtaa tuplaonni.

ikää minulla on 22 vuotta, että toivottavasti ei nyt vaihdevuosista olisi kyse.... Jotenkin vaan erittäin outoa. Nyt turhauttaa, taisu tuo sunnuntainen peittojen heiluttelu olla aivan turhaa, jos nää ovulaatiot nyt näin sekaisin on? S

No eipä ne lapset peittoja heiluttamalla synny.
Jos taas tarkoitit seksiä, niin olisiko siinä jotain kauheaa, että olet miehesi kanssa harrastanut seksiä "turhaan"?

Yhteistyössä