siis mä oon niiiiin kahen vaiheilla!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei osaa päättää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei osaa päättää

Vieras
1) lähteäkö mummon ja papan luokse mökille, meinaakohan se sataa vai paistaa tänään siellä, ei oo kiva kököttää sadesäällä ahtaassa mummon mökissä sisällä...vanhukset tosin olisivat onnellisia kun näkisivät lapsemme...mutta itelle tuli semmoinen olo et jos musta onkin vaan vaivaa ja oon tunkeileva :/ Mun kummitäti perheineen on myös tulossa viereiselle mökille kai tänä iltana, ois toisaalta kiva nähdä niitäkin. Ja ajaisin vastasuuntaan tätä juhannusruuhkaa :D Ja olisin vaan ehkä yhden yön....

vaiko

2) jäädä kotiin, sää on mitä on, jos hyvä ni ukko sanoi et grillataan. Mies tekee vielä 2 yövuoroa joten jos päätetään lähteä mökille lähden yksin lasten ja koiran kanssa. Tästä illasta ois muutenki kai tulossa ihan normi koti-ilta...mut jos on hyvä ilma lapset voi olla kans tuos takapihalla ulkona...

niin että antakaa joitakin neuvoja mihin suuntaan sitä kääntyis...lapset on vielä pieniä 1v ja 3v... 3v ois ihan onnessaan päästessään mökille...ja koira....ja minä...mut mut :D

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
onko se mökki kui kaukana? jos tekisitte molemmat :)

hmm...reilu 100km... niin en oikein tiijä, aattelin ajaa sinn e päikkäreitä vasten ja tulla huomenna päikkäreitten aikaan takasin...

Yhteistyössä