Siis mikä ihme on lattiapyyhe ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä ??

Vieras
Siis varmaan joo pyyhe jota pidetään lattialla, mutta siis häh ? Eikö se oo siis matto vai siis mikä seon ?? Tuollasia myydään tuossa hm kotikuvastossa ainakin, ei oikeen aukee minulle tuon tarkoitus ??

Mun mielestä lattiapyyhe voi tarkoittaa joko siivousrättiä/luuttua, jolla siis pestään lattiaa, tai sitten kylppäri lattialle laitettavaa jalkapyyhettä kun tullaan suihkusta tai kylpyammeesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Siis sellainen pyyhe, joka on esim. suihkun ovella ja siihen kuivataan jalat/lattiaa suihkun jälkeen. Ethän sä jalkojas mattoihin kuivaa?

no en mutta meillä sitä virkaa nyt on pitänyt joku ihan tavispyyhe.
en ole tiennyt että siihenkin on oikeen omat pyyhkeet.

Yleensä ne on vähän paksumpia, siis juuri noiden hotellien "pikkumattojen " tyylisiä. Kyllä meillä on kotona sekä kylppärissä että saunan pukuhuoneessa ihan erikseen juurikin nuo "pikkumatot " jalkojen kuivaukseen.

Siis ettekö te aina käytä lattiapyyhkeitä? Mihin kuivaatte jalat tai oikeastaan mihin sitten asuttte sieltä suihkusta märin jaloin, ellei pyyhkeen päälle???

Lattiapyyhe on just sitä mitä nimi sen kertoo olevan. B)

Btw, katsoin kans sitä kuvastoa ja mua ärsytti kun niiden lattiapyyhkeiden, kuten myös kph-mattojen täytyy olla niin ärsyttävän pieniä. Ja haluaisin mieluummin et olis esim. 80x80 kun 50x70... eli neliön mallinen mieluummin. Yks kiva kph-matto mulla on joka on neliö, mut tahtois jo uuden. Tietääkö joku missä myytäis?

Yhteistyössä