siis miksi oi miksi kaikki päivystysjutut tapahtuu aina sunnuntaisin?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
voi |O

12vkonen koiranpentu pissaa normaalisti, mut kun nousee pissalta niin tiputtaa mennessään pari tippaa veristä pissaa ja vatsa on kovalla.

aamusta asti olen koittanut soittaa paikallista ell mut vastaajaan tuli äsken viesti että on tavoitettavissa vasta huomenaamulla, ole hyvä ja soita naapurikunnan päivystävälle. soitin ja siel oli vastaaja et ole hyvä ja soita vitun kauas (yli 100km) päivystävälle. soitin ja selitin tilanteen, sain neuvot ja sit tää nainen sano et jos näytille haluatte tulla niin ok.. olkin et haluisin, mut et yli 100km per suunta.. jolloin tää nainen sanoi et sit odottelette huomiseen ja haet parafiiniöljyä apteekista. olin et jes, lähin apteekki on auki 50kilsan päässä :xmas:

onneks ei kyse ole msitään hengenvaarallisesta, noi matkat kun olis noin pitkät jos tarvis lähteä.

että herää taas kysymys et minkä vitun takia mä haluan asua täällä jumalan selän takana??!!!!! |O :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
auts, jouduitteko lähteen kauas?

Ei sentään noin kauas noin 20 km :) mutta kasvattajana tienaa ihan kivasti kun on ulkomailta tuotu sperma ja nartulla tulee tuolla tavalla kaksi pentua, joista toinen menee ulkomaille astutuspalkkioksi ja toisen voi sitten vaikka myydä (et saa kulut peittoon ;)

mietin tässä et uskallanko mennä töihin huomena.. ei vaan taida saada saikkua lemmikin sairaudesta :saint:
huolettaa jättää pieni kotiin, tosin vaan 4-5 tunniks, mutta silti :/

Yhteistyössä