siis millasia miehiä teillä on tai on ollut kun jo parin viikon ero miehestä tarkottaa, että mies varmasti käy huorissa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Niin, ja jos nainen on "yksin" kotona, ja pitää siitä että saa olla hetken lasten kanssa kaksin, on nainen sitten Huora! :D :laugh:

Ei! Miksi sä vääristelet toisten sanomisia? Oleksä niin tyhmä vai mikä?

Sä ite aloitit eka ketjun jossa kehuit kohta olevasi sinkkun.

Onkohan mulla silmissä vikaa, mutta tuossa mun ekassa ketjussa, ihan ekassa kommentissa kirjoittaja totesi minun olevan huora.

Joo. Totta. Mutta ITSE sanoit olevasi kohta sinkku.

Ei parisuhteessa olla sinkkuja edes kahden viikon erossa olon aikana.

Oletko sä vähän vajailla valoilla käyvä? Kyllä huorittelija teki mokan kirjoittamalla tuolla tavalla eikä kukaan muu, paitsi sä nyt. Jos kirjoittaa pilke silmäkulmassa (asia jota ei kaikki tunnu ymmärtävän :whistle: ) niin siihen vastataan huorittelulla? Hei haloo.

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Joo, mä en tajua tuota asiaa ollenkaan, että ensimmäisenä tulee pettäminen mieleen. Varmasti sitä moni tekeekin reissuhommissa, mutta vois sitä vähän iloisemmin kyllä asennoitua, että se ensimmäinen asia mitä toiset miettii ei olis pettäminen.

Jep, mun ex oli reissuhommissa ja välillä aina ajattelin että mistä minä voin tietää mitä se siellä maailmalla oikein husaa tehdä.
Josku suutuspäissään aina tokaisin että mistä he...stä minäkään tiedän miten monten p...un päällä on touhannu reissuillansa.
Hän aina painoi ne villasella ja oli että just joo, eipä paljon kiinnosta sellaiset touhut enää tässä iässä.
No, tuli ero meille, siinä kun sitten ei enää tarvinnut mitään peitellä niin paljasti petäneensä. Eli ihan oli vaisto oikeassa ja siksi se mies alkoikin minua kuvottamaan aikoinaan kun aloin oikeasti miettiä sitä mahdollisuutta ja sitä miten mies aina vastasi.

No harmi, että noin kävi :( Mä olen aina ollut hyvin peruspositiivinen ja kyllä ne vaikeudet on tehty voitettaviksi ja omillakin kokemuksilla olen näitä asioita omassa elämässäni tarkastellut ja tehnyt päätökseni, eroten kyllä valtaväestöstä näemmä :snotty:

Joissain tapauksissa liika optimismi voi kääntyä lopulta itseä vastaan. En nyt tarkoita että pitäisi olla pessimistikään mutta realisti.

Miksi Nimra jokaisessa postauksessa koitat kaunistella asioita? Se taitaa olla perustyylisi muttei kovin uskottava. Tuo yltiöpositiivisuutesi haiskahtaa vähän yksinkertaisuudelta, varsinkin jos miehesi on sinua pettänyt. Juuri silloin kun on jatkuva tarve kaunistella kaikkea niin ei suhteessa ole yleensä kaikki tasapainossa. Se on nähty ja koettu. Peittelyn makua vain.

Miksi Nimra jokaisessa postauksessa koitat kaunistella asioita? Se taitaa olla perustyylisi muttei kovin uskottava. Tuo yltiöpositiivisuutesi haiskahtaa vähän yksinkertaisuudelta, varsinkin jos miehesi on sinua pettänyt. Juuri silloin kun on jatkuva tarve kaunistella kaikkea niin ei suhteessa ole yleensä kaikki tasapainossa. Se on nähty ja koettu. Peittelyn makua vain.

Voi prkl, mä en kaunistele mutta en ota elämää ja sen huonoja puolia noin vakavasti tai lopeta positiivisuuttani pettämiseen :o Olkoonkin sitten että olen mielestänne yksinkertainen, mutta olen itse edellisissä suhteissa pettänyt ja tiedän kyllä molempien puolien ajatuksia ja kokemuksia. Musta ei saa negatiivista ihmistä tekemälläkään :saint:

Mä en vaan kertakaikkiaan ole vihainen, katkera tai menettänyt elämänhaluani tai posotiivista elämänasennettani. Miksi se teitä häiritsee noin kovasti ? :snotty:

Jos sinä olet sen nähnyt ja kokenut erittäin negativiisena asiana niin sille en voi mitään. Minulla nyt on muutenkin monessa asiassa varmaan valtaväestöstä eroavat mielipiteet..

No ne on nämä parikymppiset, joilla tuo libido vielä sellainen, että miehet ajattelee alapäällään ja naiset ehkä myös. Ja hirveää mekastusta ja mustasukkaisuutta, kuten teini-ikään kuuluu. ;)

Kyllä se siitä rauhottuu! Ja samalla sitä huomaa, että ihan ihmisiä ne miehetkin on (eivät pelkkiä puhuvia peniksiä). Niilläkin on useimmilla tunteet, eivätkä kaikki miehet ole edes kykeneviä naimaan ketä sattuu. Niin kuin eivät kai naisetkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
en vaan tajua. tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen.
no provoiluahan tuollanen varmaan on. mutta käsittämätöntä kyllä, että jotkut näin yleistää jaksaa .
eikö petturi petä jos on pettääkseen ihan ilman "erojakin".

En tiiä..ollaan oltu yhdessä pari vuotta ja ei olla oltu erossa kuin 5 päivää pisintään. Ja nekin ollaan oltu omien vanhempiemme seurassa, että ei tosiaan mitään petturijuttuja =) Oon sitä mieltä, ett petturit pettää ja ihminen pettää jos on pettääkseen. Se voi tapahtua vaikka 7 vuoden yhteiselon jälkeen tai vaikkapa kuukauden seurustelun jälkeen.

Meillä päin kummatkin pitävät pettureita ö-luokan kansalaisina.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No ne on nämä parikymppiset, joilla tuo libido vielä sellainen, että miehet ajattelee alapäällään ja naiset ehkä myös. Ja hirveää mekastusta ja mustasukkaisuutta, kuten teini-ikään kuuluu. ;)

Kyllä se siitä rauhottuu! Ja samalla sitä huomaa, että ihan ihmisiä ne miehetkin on (eivät pelkkiä puhuvia peniksiä). Niilläkin on useimmilla tunteet, eivätkä kaikki miehet ole edes kykeneviä naimaan ketä sattuu. Niin kuin eivät kai naisetkaan?

Parikymppinen ei ole teini-ikäinen, huomhuom ;) Alle kakskymppinen on teini-ikäinen. Ja parikymppinenhän tarkoittaa parikymppisiä ja ylikin, ei peklästään vaikka 19-vuotiasta.

Noh joo... ei ehkä kirjaimellisesti teen, mutta kuitenkin. Kyllä sitä 25-vuotiaaksi saakka ainakin on täältä päälle kolmevitosen vinkkelistä aika juniori. Ja nimenomaan näissä ihmissuhdekuvioissa tuo tuntuu korostuvan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja viilataan:

Parikymppinen ei ole teini-ikäinen, huomhuom ;) Alle kakskymppinen on teini-ikäinen. Ja parikymppinenhän tarkoittaa parikymppisiä ja ylikin, ei peklästään vaikka 19-vuotiasta.

Näinpänäin.

Noh joo... ei ehkä kirjaimellisesti teen, mutta kuitenkin. Kyllä sitä 25-vuotiaaksi saakka ainakin on täältä päälle kolmevitosen vinkkelistä aika juniori. Ja nimenomaan näissä ihmissuhdekuvioissa tuo tuntuu korostuvan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja viilataan:

Yhteistyössä