Siis mitä helvettiä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Exän kanssa tänään juttelimme, että haluaako hän minua ja lasta takaisin niin vastaus on edelleen..hän ei vielään tiedä. Sit tuli puhetta, että kyllä mä lapsia haluan vielä joskus lisää eli jatkaa elämääni niin siihen hän tokaisi, että no hän laittaa sut paksuksi!! Meinasin vetää turpaa!

Tilanne siis meillä se, että erosta kulunut pari vuotta ja hänellä uusi vakituinen suhde. Minulla myös. Mutta jokin aika sitten uskaltauduin kertomaan tuntemuksista hänelle hänestä ja ne tuli taas exälle ihan puuntakaa. Laitoin siis hänen ajatukset ihan sekaisin. Hän haluaisi meidät takas elämään, MUTTA ei kuulemma ole vielään valmis irrottautumaan hänen suhteestaan. Eikä voi mitään luvatakkaan. Mutta seksiä kyllä multa haluisi ja tuo lapsi homma meni kyllä nyt niiiin yli. Hän ei siis halua lapsia, muutaku saman ihmisen kanssa. Eli lapsilla on oltava samat vanhemmat. Mun pää hajoaa!! Tahtoisin kovasti jatkaa tätä mun hyvää elämää mieheni kanssa, mutta minkä vittu mä voin tunteilleni jotka on todella voimakkaat exään. Joten selvyyden häneltä oisi saatava lähiaikoina, mutta miten?

No tuosta teidän jankkaamisesta on ainaki vapautettava nuo teidän nykyiset puolisot |O Joko ootte yhdessä tai erilleen. Tuo puhe lapsien saamisesta on pelkkää potaskaa ja toivon ettet tuolla verukkeella moiseen edes suostu.

Anna olla. Jos ei oo valmis irrottatuu nyt niin miks ois huomena. Hukkaan menee aikas. Keskity nyt vaan siihen mitä on. Toi on kyl niin väärin puolisoitanne kohtaan... :/

Hän siis meinas, että lapsia en saisi muiden kanssa tehä. Vaan hän siittäisi mut ja muuttaisin yksin asumaan. Asiallisesti sanottuna, ei todellakaan! No seksiä mä en sille tule antamaan, se on ihan varma. Haluan hänet kokonaan tai en ollenkaan. Kohan hän saisi vain päätöksensä tehtyä, mitä HÄN haluaa.
Uskokaa tai älkää, mutta ikää meillä kummallakin melkein 30- vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Niin sun pitäis kasvattaa hänen lapsia yksin ja hän sit asuis nykyisen puolison kanssa? :D Aika hyvin ajateltu mieheltä...

Joo on todellakin!! Miten edes kehtasi tuon ääneen mulle sanoa?? Aika sikamaista käytöstä. Mutta mä olen varmaan vain niin tyhmä ja uskon hänen meidät velitsevan vielä joskus. huoh. ei pitäisi. Parasta ois, kun saisin tuon exän mielestäni jonnekin kauas pois.

Niin sun pitäis kasvattaa hänen lapsia yksin ja hän sit asuis nykyisen puolison kanssa? :D Aika hyvin ajateltu mieheltä...

Onpas kätevää, oma perhe ja sit välillä käväsee toisen vaimokkeen luona kun toinen käy tympimään ja sit taas takas :flower: :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo on todellakin!! Miten edes kehtasi tuon ääneen mulle sanoa?? Aika sikamaista käytöstä. Mutta mä olen varmaan vain niin tyhmä ja uskon hänen meidät velitsevan vielä joskus. huoh. ei pitäisi. Parasta ois, kun saisin tuon exän mielestäni jonnekin kauas pois.

Se on varmaan kaikista paras. Tsemppiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:

Onpas kätevää, oma perhe ja sit välillä käväsee toisen vaimokkeen luona kun toinen käy tympimään ja sit taas takas :flower: :flower: :flower:

Niinpä, kuinka hienoa. :D

Niinpä. Hommatkaa paritalo ja sit mies vaan seilaa kämpästä toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja dd:

Niinpä. Hommatkaa paritalo ja sit mies vaan seilaa kämpästä toiseen.

Katoin joskus myön moniavioisuutta käsittelevän dokkarin, tässä tapauksessa se vois olla kätevää. Naiset hoitais kotihommatkin niin mies vaan lekottelis. Ja olis kaks tökittävää...

Yhteistyössä