Siis mitä ihmettä? (H&M:n tilauksesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tein tilauksen viime viikon alussa. Tuotteissa, mitä nyt sattui jäljellä olemaan, oli että heti saatavilla tms. Jätin tilauksesta pois tuotteet missä oli toimitus 28.6. No nyt siellä lukee toimitus 6.7! :O Niiden tuotteiden, mitkä piti olla heti saatavilla! Onko ne loppuneet varastosta vai mitä ihmettä? Kuitenkin samoissa tuotteissa lukee tuolla että on varastossa.
Tilasin äitiysvaatteita ja laskettu aika on elokuussa. Olis kiva jos niitä ehtis vielä käyttää raskausaikana...

Mulla luki, että kesäkuun puoliväli, sitten soitin sinne ja sanoivat että juhannusviikolla tulee. No eipä tullut vieläkään. Kohta soitan sinne että ei tarvii ees lähettää, tosiaan jos lomavaatteita ei saa lomaksi niin antaa olla.

[QUOTE="Jeba";24056083]Jeps, mulla ihan sama homma, koko ajan muuttui toimitusaika, lopulta sain tarpeekseni ja peruin koko tilauksen.[/QUOTE]

Miten sait sen peruttua? Mulla luki jo viime viikolla että tilausta ei voi enää muokata.

Jotenkin ne netti sivut on menneet ihan sekaviksi :(

Mahtaako sieltä tulla vielä kotiin se noutolappu, kun mä sain tekstarin et tilaus noudettavissa ja sitä hakulappua, mikä ennen tullut ei oo vieläkään tullut. Tekstari tuli viime vkon alkupuolella.

Minkä kokoista äippä vaatetta sä kaipailet? Mulla olis jotain tuolla kaapissa.

Juuri tuon takia en ole tilannut hm:ltä mitään moneen vuoteen. En tajua, mikä on pointti, kun tarjoustuotteitakin joutuu odottelemaan kuukausitolkulla ja lopulta kaikkia ei edes tule :/

[quote="eräs";24056117]jotenkin ne netti sivut on menneet ihan sekaviksi :(

mahtaako sieltä tulla vielä kotiin se noutolappu, kun mä sain tekstarin et tilaus noudettavissa ja sitä hakulappua, mikä ennen tullut ei oo vieläkään tullut. Tekstari tuli viime vkon alkupuolella.

Minkä kokoista äippä vaatetta sä kaipailet? Mulla olis jotain tuolla kaapissa.[/quote]

l-xl/42-44

[QUOTE="eräs";24056189]Multa löytyis ainakin yksi mekko tuota kokoa ja sit ois ainakin yhet housut. Mekkoa en pitänyt kertaakaan, housuja muutaman kerran. noita muita pidin sit enempi ja niitä ei kehtaa ees ilmaiseksi antaa.[/QUOTE]

Farkkuja lähinnä kaipailen

[QUOTE="vieras";24056194]Tosiaan, miten tilauksen voi perua, joka on "käsitellään" vaiheessa netissä? Kun sitä ei pääse muokkaamaan mitenkään.[/QUOTE]

Jos sitä käsitellään, niin se tarkoittaa että on pakattavana ja lähdössä tulemaan parin päivän sisään.

[QUOTE="eräs";24056282]Ok. Farkkuja ei löydy kaapista. Mutta tilauksen voi jättää noutamatta, niin se palautuu kauppaan, jos et halua niitä vaatteita enää hakea tuolloin.[/QUOTE]

Jos jättää noutamatta niin ne kyllä laittaa banniin! Jos haluat sieltä vielä joskus tilata, niin kiltisti haet sen paketin ja palautat sen oikealla tavalla.

[QUOTE="hkk";24056338]Jos jättää noutamatta niin ne kyllä laittaa banniin! Jos haluat sieltä vielä joskus tilata, niin kiltisti haet sen paketin ja palautat sen oikealla tavalla.[/QUOTE]

Eipä mua oo vielä koskaan laitettu banniin, jos olen tilauksen jättänyt noutamatta :)

[QUOTE="eräs";24056368]Eipä mua oo vielä koskaan laitettu banniin, jos olen tilauksen jättänyt noutamatta :)[/QUOTE]

No älä ihmettele jos niin tapahtuu kun seuraavan kerran teet niin. Todella keskenkasvuista toimintaa.