Siis mitä ihmettä mun pitäis tehdä??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ainako työtön?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ainako työtön?

Vieras
Oon hommannu itselleni viimeisen vuoden aikana ammattitutkinnon alalle, jolla oikeasti on töitä omalla alueella. Tarkoitan siis myös lähipaikkakuntia enkä pelkästään asuinkuntaani. Olen myös valmis käymään toisella paikkakunnalla töissä, mutta perhesyiden vuoksi ei muuteta täältä minnekään- ja miksi pitäisikään kun lähialueellakin on töitä.
Haen jatkuvasti työkkärin ja kahden vuokratyöfirman kautta töitä ja olen kuulolla uusista ja piilossa olevista paikoista, mutta kun ei tärppää niin ei tärppää.
En oo juoppo, lapset on "tehty" eikä ole enää ihan pieniäkään lapsia, että joutuis niiden vuoksi olemaan pois töistä.
Alkaa tuntua oikeesti melko masentavalta:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
Sopiiko udella mikä ala? Joskus se vaan menee niin että nuoret kelpaa, ei vanhemmat.

Kaupan ala. Joo ja oon huomannu että ikä on rasite:(

Vähän arvelinkin niin. Itse pohdin kokonaan uutta alaa ja tuo kiinnostas mutta tuntuu että ainoa paikka minne vois päästä on lähikaupan kassa ja mua kiinnostas vaatekaupan myyjän toimi. Kaikissa tuntuu olevan nuoria typyköitä ja vieläpä tuntuu että ulkonäön puitteissa valittujakin. Viimisen päälle laitettuja, hoikkia jne...

Yhteistyössä