Siis mitä järkeä on olla naamakirjassa jos sinne hyväksyy kavereiksi vaan ne joiden kanssa on sitä myös IRL???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon just sellanen, eli kaveriksi vaan kaverit. en ole hyväksynyt mitään ex-luokkakavereita tai työkavereita. Kirjottelen sinne kuitenkin fiiliksistä, perheistä yms enkä halua kuin oikeat kaverini niitä lukemaan.

Ihan idioottimaista sekin, että ex koulukiusaaja yrittää kaveriksi. Ja huomasin, että suurin osa meistä "nörteistä" on ko tyypin ottanut kaverikseen... Haloo? Ei siinä oo mikään muu kun kaverimäärällä kilpailu taustalla.

Mulla on kavereina vain oikeita ystäviä ja sukulaisia. Se on kätevä paikka, kun he kaikki näkevät uudet kuvat lapsistani, puolin ja toisin tuoreimmat kuulumiset ja samalla kirjoitellaan toistemme seiniin ja postilaatikoihin niitä näitä. Pelaamme myös joitakin pelejä siellä yhdessä silloin tällöin. Minä taas en haluaisi jakaa kuulumisiani tuntemattomien kanssa, mutta näin se on mukavaa kun kaikki ovat tuttuja. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:
no, jotkut vissii keräilee siel vaan isoja kaverimääriä..

Nyt olet asian ytimessä. Tämähän siinä perimmäinen tarkoitus on.

Joo niin on.Et kerätään kavereit sinne.

Mutat mulel ainkana joku outo tyyppi keskeltä japanii ei ole kaveri.Enkä sitten sellaista sinne hyväksy

Elävä esimerkki viime perjantailta: minulle oli tullut kaverikutsu eräältä naispuoliselta henkilöltä, jota en tunnistanut ollenkaan. Paikallinen tyyppi kuitenkin. Pistinpä viestiä eräälle kaverilistalaiselleni, joka juuri oli hyväksynyt tämän saman tytön kaverikseen. Kysyin että pitäisikö minun tämä neiti x tuntea, ja mistä SINÄ hänet tunnet, ja näköjään muutama muukin yhteinen ystävämme?

Vastauksessa luki, että ei hän kyllä tiedä.. Hän vain hyväksyi kun kerta pari muutakin kaveria oli hyväksynyt, ja hän oli ajatellut että kai hänkin sit ton tuntee. Ei varmaan stalkkeri, ei?.. Ü

Ei tossakaan nyt paljon järkeä ole. Mutta pääasia että on kavereita? :xmas:

Yhteistyössä