Siis mitä mä teen noiden vaatteiden kanssa?!

kahdenmamma08

Uusi jäsen
12.05.2008
11
0
1
Ongelmana on siis se, että kun meidän kuopuskin on kohta jo 3v. niin noita pieniä vaatteita alkaa olemaan kohta kaikki kaapit täynnä, enkä mä raaski luopua yhdestäkään! Siis tää on aivan naurettavaa. Onko kellään muulla yhtä vaikea luopua lasten pienistä vaatteista, vai oonko mä ainoa? Eipä niitä kait voi ikuisuuksiakaan säilyttää, kun koko ajan tulee kuitenkin uusia...*huokaus* :ashamed:

:wave: Täällä toinen. Poika täyttää kuukauden päästä 3v. Joka ikinen vaate ja kenkä tallessa varastossa. En raaski luopua, jotenkin tuntuu että annan periksi ja luovutan että meille joskus toinen lapsi tulis.

Mä en oo kans malttanut mitään hävittää. Nyt on vielä toiveissa kolmas vauva jossain välissä, että vielä on käyttöä, mutta saa nähdä mitä sitten teen vaatteille, kun ei enää lapsia tuu. Ehkä pitää sit yrittää johonkin kirpparille viedä myyntiin :/ :ashamed:

Mä oon ihan samanlainen. Ensin säästelin esikoisen vaatteita mahdolliselle tokalle (joka olikin sitten samaa sukupuolta), mutta nyt tämän kuopuksen kasvaessa niitä vaatteita on edelleen kaapit pullollaan, siis myös niitä jo pieneksi jääneitä. Ei ole kohta tilaa missään niille vaatteille, joita pitäis käyttää... Mä oon van niin hulluna lastenvaatteisiin, nautin niiden lajittelusta ja katselemisestakin.

Mäkään en olis millään rasinnu hävittää nuorimman vauvavaatteita. Nuorin on nyt 3v. Nyt olen jättänyt lapsillemme muistoksi vain pari söpöimpää vauvavaatetta ja kaikki muut myynyt pois.

Valitset sieltä joukosta ne kaikista muistorikkaimmat ja pistät talteen. Myyt ne loput pois ja ostat saamillasi rahoilla paljon uutta kivaa täyttämään tyhjentynyttä tilaa. Vähän aikaa kun vierähtää, ei niitä vanhoja vaatteita kehtaa edes pitää vanhentuneen mallisina.

Tieten jos varastotilaa löytyy loputtomasti, voit säästellä ne ja toivoa, että ne ovat jotain tulevaisuuden retroa, jolla nettoat (tai lapsesi nettoavat) hyvin.

Niin minäkin säästelen niitä kaapissa vaikka vievät paljon tilaa... Tunnearvoahan niillä kai enimmäkseen onkin ja siihen keksin että otan joistain kuvia ja sitten yhdessä voidaan lapsen kanssa myöhemmin katella millasia vaatteita on ollut...

mun äiti on säästellyt ihanimpia meidän vaatteita/kenkiä ja nyt kun oottelen tätä omaa esikoista, niin vähänkös oli ihanaa kattella omia 26-vuotta vanhoja vaatteita ja valkata sieltä muutama villavaate tulevalle käyttöön.

Yhteistyössä