siis mitä täälä on tapahtunu?

Johtusko ihan siitä, että NinaTT:lla on tarve provosoida ihmisiä ja tuoda itseään esille? Hänen mielipiteensä tuntuu olevan se ainoa oikea eikä hän hyväksy muiden mielipiteitä juuri ollenkaan. Hän tuntuu olevan huomionhakuinen omilla juttuillaan ja tietää sen varsin hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaClaire:
Johtusko ihan siitä, että NinaTT:lla on tarve provosoida ihmisiä ja tuoda itseään esille? Hänen mielipiteensä tuntuu olevan se ainoa oikea eikä hän hyväksy muiden mielipiteitä juuri ollenkaan. Hän tuntuu olevan huomionhakuinen omilla juttuillaan ja tietää sen varsin hyvin.

Näin juuri.
Ja montaos kertaa hän onkaan sanonut että "olen palstajulkkis"

peesi tähän. kirjoitti lasten häiriintyvän pinnasängyssä ja muuta vastaavaa. ei saa toimia toisin kuin nina.

peesi tähän. kirjoitti lasten häiriintyvän pinnasängyssä ja muuta vastaavaa. ei saa toimia toisin kuin nina.

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
minun suuni on suljettu. En aio kertoa yhtään mitään enempää. ei kannata edes yrittää.

mutta hullua että joku täälä saa peeloilla mielensä mukaan ja sitte ne käyttäjät kärsii jotka on syyttömiä.

Jep

Provosointi,jonka tarkoitus on tuottaa toiselle oikeata mielipahaa haukkumalla tai muulla tavoin kertoo jo provosoivasta ihmisestä paljon. Eli heikko itsetunto ja muutenkin hieman epävakaa ihminen kun pitää tuoda itseään jatkuvasti esille,jolla siis pönkittää huonoa itsetuntoa.
Itse lähinnä säälin tietoisesti provosoivia ihmisiä ja minusta se on lähinnä sairasta.
Sellaisen ihmisen kanssa on mahdotonta keskustella edes..

Yhteistyössä