kaikki reihuu ninaTT:stä ja joku on saanu ihan banniaki? onko täälä ollu joku vuosisadan valtataistelu vai mitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Ei tietoa....noitavainot on alkaneet taas...ollaan suistuttu keskiajalle
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:KUKA ON SAANUT BANNIA?
Joo, mitä tossa nyt on seurannut niin monet vetää herneen nenään NinaTT:n jutuista..
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaClaire:Johtusko ihan siitä, että NinaTT:lla on tarve provosoida ihmisiä ja tuoda itseään esille? Hänen mielipiteensä tuntuu olevan se ainoa oikea eikä hän hyväksy muiden mielipiteitä juuri ollenkaan. Hän tuntuu olevan huomionhakuinen omilla juttuillaan ja tietää sen varsin hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Eiköhän kaikki täällä tuo itseään jotenkin esille....jokaisella on oma tapansa siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaClaire:Johtusko ihan siitä, että NinaTT:lla on tarve provosoida ihmisiä ja tuoda itseään esille? Hänen mielipiteensä tuntuu olevan se ainoa oikea eikä hän hyväksy muiden mielipiteitä juuri ollenkaan. Hän tuntuu olevan huomionhakuinen omilla juttuillaan ja tietää sen varsin hyvin.
Ja tuo pätee ihan puolin ja toisin.Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Ei mun mielestä kannata ottaa niin vakavasti jos ajatusmaailma ei ihan ole kohdakkain jonkun toisen kanssa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:minun suuni on suljettu. En aio kertoa yhtään mitään enempää. ei kannata edes yrittää.
mutta hullua että joku täälä saa peeloilla mielensä mukaan ja sitte ne käyttäjät kärsii jotka on syyttömiä.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja tuo pätee ihan puolin ja toisin.Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Ei mun mielestä kannata ottaa niin vakavasti jos ajatusmaailma ei ihan ole kohdakkain jonkun toisen kanssa!![]()