Siis mitä v*ttuA,onko OSUUSPANKISSA JOTAIN VIKAA KUN EI ELAREITA NÄY!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja einäyEI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

einäyEI

Vieras
AINA,SIIS AINA tullut heti 00.00 tilille,nyt pitäis tulla työttymyysrahankin mutta eipä näy,sekin aina tullut kello 00.00..
TODELLA MAHTAVAA..pitäs aamulla olla menossa jo työjuttuun eikä rahaa bensaan latiakaan!piti auto tankata ja hakea tosta huoltsikalta eväät!
VITUN OSUUSPANKKI!

Huh, luulin että oon ainoa! Ei näy mullakaan, vaikka aina tasan 24 on näkyny. Ja tietenki just nyt kun aamulla pitäis saada yks maksu lähtemään eikä ruokaa juuri ollenkaan kaapeissa.. :(

Minulle on Nordeaan usein tullut maksut/palkat tms. vasta aamulla tai aamuyöstä. Ei siis heti puoliltaöin. Odotelkaa nyt ainakin aamuun asti osuuspankkilaiset ;)

[QUOTE="vieras";22420165]Huh, luulin että oon ainoa! Ei näy mullakaan, vaikka aina tasan 24 on näkyny. Ja tietenki just nyt kun aamulla pitäis saada yks maksu lähtemään eikä ruokaa juuri ollenkaan kaapeissa.. :([/QUOTE]

eli sulla sama juttu?
joo meni pankki vaihtoon kyllä mulla,en jää toista kertaa tälläistä odottamaan!

*tekee mieli kirjottaa tosi pienellä tekstillä* En osaa vastata miksi ei näy, mutta miten voi olla, että siulla ei oo rahaa yhtään? Siis oikeesti yhtään, edes vaikka muutamaa euroa? Sori jo etukäteen, ei pahalla. Ei omakaan rahatilanne oo hyvä koskaan, mutta sen verran on aina, että auto liikkuu ja kaupasta saa edes jotain ulos. Toivottavasti saat aamuun mennessä jostain rahaa.

[QUOTE="yks vaan";22420172]Minulle on Nordeaan usein tullut maksut/palkat tms. vasta aamulla tai aamuyöstä. Ei siis heti puoliltaöin. Odotelkaa nyt ainakin aamuun asti osuuspankkilaiset ;)[/QUOTE]

mulle on siis tullut kaikki kelalta tulevat maksut aina kello kun on tasan,koskaan ei ole tarvinut odottaa 10 vuoden aikana et on ihan ekakerta!
ei paljon auta kello 6 aikaa kattomiset kun töihin pitäs olla menossa jo kello 5!

*tekee mieli kirjottaa tosi pienellä tekstillä* En osaa vastata miksi ei näy, mutta miten voi olla, että siulla ei oo rahaa yhtään? Siis oikeesti yhtään, edes vaikka muutamaa euroa? Sori jo etukäteen, ei pahalla. Ei omakaan rahatilanne oo hyvä koskaan, mutta sen verran on aina, että auto liikkuu ja kaupasta saa edes jotain ulos. Toivottavasti saat aamuun mennessä jostain rahaa.

siksi mulla ei ole rahaa koska jouduin maksamaan 700euron vuokran!ja joo sitä EI SAA SIIRTÄÄ YHTÄÄN.

miten ois että pankin vaihdon sijaan ottaisitte ens kuussa huomioon sen että raha ei tule sekunnilleen puolenyön jälkeen, aika harvassa pankissa nykyään tulee, johtunee osaksi esim. yhteiskunnallisesta syystä että deekut jne on oottamassa juurikin kahdentoista aikaan rahojaan ja mikään suoraveloitus jne ei kerkeä siihen väliin silloin.

En ole ap, mutta ei mullakaan senttiäkään rahaa. Maksoin just lapselle lääkkeet 250e ja sähkön tasauslaskun 400e. Ei just jääny ylimääräistä rahaa. No, eipä oo sitä autoakaan joka pitäis saada liikkeelle.

Niinpä, turhaan puoliltaöin siitä keuhkoot, et tietääkseni pysty asialle mitään tekemään. Eiköhän se aamuyöstä sinne tilille tumpsahda jos maksupäivä on kerran 10.

miten ois että pankin vaihdon sijaan ottaisitte ens kuussa huomioon sen että raha ei tule sekunnilleen puolenyön jälkeen, aika harvassa pankissa nykyään tulee, johtunee osaksi esim. yhteiskunnallisesta syystä että deekut jne on oottamassa juurikin kahdentoista aikaan rahojaan ja mikään suoraveloitus jne ei kerkeä siihen väliin silloin.
on se outo että yhtäkiä osuuspankki muuttaa,mitä sitten vaikka deekut kyttää rahojaan,se pankin vika ole.

Eikö ihmisellä ole muuta tekemistä yöllä kuin kytätä tuleeko joku raha tasan klo 00.00? Varsinkaan kun sitä rahaa tarvitsee vasta aamulla. Jos laittaisi vaikka kellon soimaan 04.00 ja ihmettelisi sitten onko sitä rahaa vaia ei. Vai mahtaako sille rahan tulematta jäämiselle puolen yön aikaan mitään?

[QUOTE="vieras";22420199]Niinpä, turhaan puoliltaöin siitä keuhkoot, et tietääkseni pysty asialle mitään tekemään. Eiköhän se aamuyöstä sinne tilille tumpsahda jos maksupäivä on kerran 10.[/QUOTE]

eipä muuten taida tupsahtaa koska sitä ei NÄY edes tilille tulevaksi,AINA näkynyt tilin tiedoissa että maksussa tälläinen tiliotteella..nyt ei näy edes niitä..

eipä muuten taida tupsahtaa koska sitä ei NÄY edes tilille tulevaksi,AINA näkynyt tilin tiedoissa että maksussa tälläinen tiliotteella..nyt ei näy edes niitä..

Oon se eka vieras ja ihmettelen ihan samaa.. Yleensä se näkyy jo edellisenä päivänä klo 18 jälkeen. Huoh, toivottavasti nyt tulee. Vieläkään ei näy edes kirjattuna tonne, vaikka tosiaan Kelan sivut väittää maksetuksi.

no mitä sitten että sä et saanut rahojasi, ketäs se sit kiinnostaa, jos sua ei kiinnosta sellainen yhteiskunnallinen ilmiö että ihmiset tyhjentää tilit ennenkuin lähtee vuokrat sun muut suoravelotuksena... Kyllä pankilla on oikeus muuttaa tilisiirtoaikoja, kunhan ne rahat tulee sinä päivänä kun on tarkoitus olla tilillä

[QUOTE="vieras";22420212]Oon se eka vieras ja ihmettelen ihan samaa.. Yleensä se näkyy jo edellisenä päivänä klo 18 jälkeen. Huoh, toivottavasti nyt tulee. Vieläkään ei näy edes kirjattuna tonne, vaikka tosiaan Kelan sivut väittää maksetuksi.[/QUOTE]

jeps mulla näyttää kelan sivut kanssa että maksuun 1400e yhteensä laitettu mut eipä näy ei missään tilinvarauksissa=/
TODELLA MAHTAVAA...lapsille olis aamulla kanssa pitänyt saada eväät matkaan..hemmetti!
osuuspankilla ollu ongelmia mutta jos aamulla ei näy kello 5 kun pitää olla menossa mä vaihdan pankin ja haistatan hanurit heille!

Yhteistyössä