V
vieras
Vieras
ollaan nyt miehen kanssa eroamassa,erottu...en oikein tiedä mitä.olen etsinyt asuntoa,enemmän ja vähemmän jo parin kuukauden ajan.nyt kuitenkin on tullut viimeinen pisara,ja olen tosissani lahdössä. mies ei asiaan kummemmin kommentoi,eikä kommunikoida muutenkaan kuin tekstiviestein.on sanonut ettei kukaan muuta mihinkään,välillä haukkunut,välillä rakastaa taas niin paljon.
mutta todellakin toivon että nyt olen sen verran sisukas,että lähtisimme vihdoin ja viimein pois.lapsemme on vasta vuoden vanha,hänen takiaan olen yrittänyt sinnitellä.mutta elämämme on niin huonoa,että ei ole enää vaihtoehtoja.
miten ihmeessä olette siis erosta selvinneet?miten asunnonhaku järjestyi,miten mies reagoi jne.?
välillä iskee niin epätoivo,etten voi muuta kuin itkeä ja lyyhistyn täysin.välillä jaksaa paremmin kun ei ajattele edes koko asiaa.mutta hieman vaikeaahan se on olla ajattelematta.
toivottavasti joku jaksaa lukea ja jopa vastatakkin.kiitos
mutta todellakin toivon että nyt olen sen verran sisukas,että lähtisimme vihdoin ja viimein pois.lapsemme on vasta vuoden vanha,hänen takiaan olen yrittänyt sinnitellä.mutta elämämme on niin huonoa,että ei ole enää vaihtoehtoja.
miten ihmeessä olette siis erosta selvinneet?miten asunnonhaku järjestyi,miten mies reagoi jne.?
välillä iskee niin epätoivo,etten voi muuta kuin itkeä ja lyyhistyn täysin.välillä jaksaa paremmin kun ei ajattele edes koko asiaa.mutta hieman vaikeaahan se on olla ajattelematta.
toivottavasti joku jaksaa lukea ja jopa vastatakkin.kiitos