siis miten olette selvinnyt erosta???te joilla lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ollaan nyt miehen kanssa eroamassa,erottu...en oikein tiedä mitä.olen etsinyt asuntoa,enemmän ja vähemmän jo parin kuukauden ajan.nyt kuitenkin on tullut viimeinen pisara,ja olen tosissani lahdössä. mies ei asiaan kummemmin kommentoi,eikä kommunikoida muutenkaan kuin tekstiviestein.on sanonut ettei kukaan muuta mihinkään,välillä haukkunut,välillä rakastaa taas niin paljon.

mutta todellakin toivon että nyt olen sen verran sisukas,että lähtisimme vihdoin ja viimein pois.lapsemme on vasta vuoden vanha,hänen takiaan olen yrittänyt sinnitellä.mutta elämämme on niin huonoa,että ei ole enää vaihtoehtoja.

miten ihmeessä olette siis erosta selvinneet?miten asunnonhaku järjestyi,miten mies reagoi jne.?

välillä iskee niin epätoivo,etten voi muuta kuin itkeä ja lyyhistyn täysin.välillä jaksaa paremmin kun ei ajattele edes koko asiaa.mutta hieman vaikeaahan se on olla ajattelematta.

toivottavasti joku jaksaa lukea ja jopa vastatakkin.kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Pakko jaksaa ja mulla on yksi lapsi.Vanhemmiltani olen saanut apua.Mun ei tarvinnut muuttaa pois. Eksä muutti pois.

niin meidän tarvitsisi lapsen kanssa lähteä.se siinä niin vaikealta tuntuukin,viedä lapsi kotoaan

Aika parantaa haavat!

Kämpän sain muistaakseni vajaassa kuukaudessa (kaupungin vuokra-asunto), kun laitoin hakemukseen että olemme evakossa miehen väkivaltaisuuden takia. Viikossa sitä tarjottiin.

Olet varmaan vielä vauvan kanssa kotona? LAita asumistukihakemus vetämään, heti kun on asunto. Samoin lapsilisän yksinhuoltajakorotus. Varaa aika lastenvalvojalle (pk-seudulla monen kuukauden jonot).

ITse aloin voimaan taloudellisestikin paremmin kun ex ei ollu ryyppäämässä rahoja.

Tsemppiä ja iso hali. Asioilla on tapana järjestyä, pitää vaan löytää voimaa muuttaa niitä!

Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:
Aika parantaa haavat!

Kämpän sain muistaakseni vajaassa kuukaudessa (kaupungin vuokra-asunto), kun laitoin hakemukseen että olemme evakossa miehen väkivaltaisuuden takia. Viikossa sitä tarjottiin.

Olet varmaan vielä vauvan kanssa kotona? LAita asumistukihakemus vetämään, heti kun on asunto. Samoin lapsilisän yksinhuoltajakorotus. Varaa aika lastenvalvojalle (pk-seudulla monen kuukauden jonot).

ITse aloin voimaan taloudellisestikin paremmin kun ex ei ollu ryyppäämässä rahoja.

Tsemppiä ja iso hali. Asioilla on tapana järjestyä, pitää vaan löytää voimaa muuttaa niitä!

juu asumme edelleen saman katon alla.on asuntohakemus ollut vetämässä jo 2kuukautta.mutta eivät ne sieltä soita jos asuntoja tulee,itse pitää soittaa.yhden olisin jo saanut mutta rupesin perääntymään kun miehen kanssa meni hiukan paremmin.tyhmä minä.

mihin lastenvalvojaa tarvitaan?

Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:
Sovitte elatusmaksusta, lapsen tapaamisesta/huoltajuudesta jne. Nimi on hitusen harhaan johtava :D

ahaa.jos hoidan nämä kun olen saanut varmuuden että saamme asunnon.jos kuitenkin taas vielä jäämme niin se on noloa alkaa kaikkia peruuttamaan.kunpa nyt vain pysyisin päätöksessäni

Yhteistyössä