Siis mua ärsyttää aivan mielettömästi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamma

Vieras
Miten voisin opettaa meidän 4 vuotiaalle pojalle, ettei tarvi polttaa leikisti tupakkaa.. Paappa on tämän tavan pojalle opettanut pienenä, et poika meni aina paapan kanssa leikisti tupakalle. Ikinä ei silloin poikaa pyytänyt, kun minä olin paikalla, mut sit kun en ollut paikalla.. aina pyydettiin poikakin leikisti polttamaan tupakkaa parvekkeelle.
Eilen sain taas suuttua pojalle, kun oltiin kaupungilla ja yhtäkkiä katsoin et mitä ihmettä poika tekee.. No mitäs muuta kuin poltti leikisti tupakkaa.. Sit käytiin kaupassa niin poika kysyi kovaan ääneen et äiti ostetaanko mehupillejä, et voisin leikkiä et ne on leikkitupakkaa.
Mä oon yrittänyt selittää pojalle, et tupakanpolttaminen on todella ruma tapa ja siinä ei ole mitään hienoa, mut ei poika tunnu sitä ymmärtävän kun melkein kaikki miespuoliset tuttavat polttaa tupakkaa..

Niin tekee meilläkin lapset,mutta ei se niin vakavaa ole.Enemmän mua häiritsee kun lapset kovaan ääneen selittää että meidän äiti polttaa tupakkaa ja on alkanut juoda viiniä ja siis eivät ole ikinä nähneet minun polttavan tai juovan alkoholia ja poika siis selitti kaupassa mummolleen että meidän äitikin on alkanut juoda viiniä,oli sanonut sen niin kuin ihan päivittäin joisin viiniä...