Siis mua ottaa päähän!!!!Tekisittekö valituksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äärr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äärr

Vieras
Meillä aina lauantaisin saunavuoro kuudelta. sekin maksaa 8e kk. No joka vtun kerta kun ollaan menossa saunaan niin siellä on yläkerran porukka saunomassa,eikä niillä ole edes saunavuoroa. Listaan ei ainakaan oo koskaan niiden nimeä ilmestyny. Ja nyt ne sit sattu oleen kun kävin pikasaunassa niin vielä 5min yli 6 siellä...naureskeli vaan kun tuli pois.. No jos teen ilmoitusken niin nehän tietää kuka on tehny:/ Mut jos odotan vaikka kuukauden ja teen sitten,osaisko epäillä et mä oon tehny:/

No on vähän pelottavaa porukkaa:/ jos ne kostaa... se mies on ainakin puolimustalainen ja tyttö näyttää kans vähän narkilta. mut ei niillä oo oikeutta tollee..

Tottakai tehdään valitus ja mitä sen on väliä jos ne saa tietää että teit sen, sähän maksat siitä, ne oletettavasti ei tai eivät ainakaan varaa sitä vuoroa niinkun on tapana.

Ja ihan sama vaikka olisivat vihreänkirjavia marsilaisia. Kenelläkään ei ole mitään erivapauksia saunoa maksamatta. Miten ne sinne edes pääsee? Voisiko teillä olla niin että saunaan pääsee avaimella vain saunavuoron varanneet?

Meil oli joskus muinoin kans samanmoinen tilanne, että kun mentiin omalla vuorolla saunaan, niin pukuhuoneessa mustalaisten hameet ja kamala kaakatus saunassa! Saman tekivät pesutuvan kanssa, ettei mitään väliä kenen vuoro, ku heillä on pakottava tarve pestä pyykkiä..(Ja eikös noilla "romaneilla ole kovinkin tärkeät siveyssäännöt juurikin peseytymisen ja hygienian suhteen?? Eipäs oikein osu yhteen). Mutta sun tapauksessasi ilman muuta tekisin isännöitsijälle valituksen, olivat millasia hyvänsä..Jos alkavat jotenkin uhkailemaan, niin ensin ehkä puhumalla yrittäsin, mutta jos liikaa pelottas, niin poliisiin yhteys uhkailusta.. Jos vaan kiltisti nielet ton, niin kohta ehkä huomaat, ettei teillä oo ollenkaan saunavuoroa, vaikka maksatte siitä!!

meillä on tuo sauna auki perjantai-sunnuntai. klo: 15-22. ja me maksetaan siitä joka kuukausi 8e että saadaan aina lauantaisin saunoa. ne on varmaan kattonu listasta että klo:17-18 on vapaa aika... niin luulee että voi salassa käydä. talonmies käy sitten kymmenen aikaan laittaan ovet lukkoon.

no monesti kerenny lähteä enne kun me mennään. mut nyt kello oli noin 3 min yli kuusi kännykästä katsottuna..kuulu vaan supinaa ja paniikissa juoksi pois sieltä... mut meitä enne on neljästä viiteen yks yksinäinen nainen ja se ei aina edes käy saunassa niin tiedän että nämä käy usiammin kun lattiat on ihan märkänä ja pukuhuine sotkettu vessapaprin palsilla j asuihkut väännetty jääkylmälle tai kuumalle. nyt yllätänyt ne ite oisko 5kertaa,ajatellut että en ilmoita vaan alkaa kysimään kun ite maksaa ja muut saunoo ilmaseksi!

Mä en itse valittaisi, ellei ne siis saunoisi mun saunavuorollani sielä jatkuvasti. Eihän toisten salasaunominen ole sinulta pois, jos ne sieltä on jo poistunut kun olet sinne menossa...

ihanaa asua omakotitalossa. Saa saunoa silloin, kun haluaa, eikä tartte käyttää energiaa naapureitten saunomisen vahtaamiseen.
Ja en todella valittais, jos eivät mun vuorollani saunois.

Mä en itse valittaisi, ellei ne siis saunoisi mun saunavuorollani sielä jatkuvasti. Eihän toisten salasaunominen ole sinulta pois, jos ne sieltä on jo poistunut kun olet sinne menossa...

Voi voi mikä maailmankatsomus. Luuletko että se vesi, sähkö ja pesukulut tulee isäaurinkoisen ehtymättömästä kukkarosta satujensaarelta? Vai mitä luulet, kukahan ne loisijoiden kulut maksaa? Mitäs jos kaikki kävisivät "salaa saunassa", menisköhän vuokrakuluihin vai mihin. Eiku ai niin, sieltä isäaurinkoisen taskustahan ne rahat. V...u mua kyrsii tollaset elätit. Ei mitään tajua, että asiat oikeasti maksaa oikeaa rahaa, jonka joku oikealla työllä ansaitsee. Jos et sinä, niin joku muu.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Meillä on eka saunavuoro. Yks nainen kylpee pikkupoikansa kanssa aina kumminki ennen meitä, koska sauna lämmitetään jo hyvissä ajoin. Minua ensin pintoi tämä, mutta sitten ajattelin, että tällä yh-äidillä on varmasti raskasta maksaa yksin osaketta ja kasvattaa lasta. Annoin olla.

Että minua riepoo vastaavat vastaukset kuten täällä kuinka se kuitenkin riepoo että joku saa ilmaiseksi mutta en voi valittaa ettei naapuri luule että olen joku valittaja.

Minun naapurini on meinaan samanlainen,minulle kyllä valittaa asioista mitkä on taloyhtiössämme väärin, sitten kun minä niistä joistakin olen ilmoittanut eteeenpäin (jos koskeneet minuakin) niin sitten naapurini hakkuu minut kuinka kehtaan valittaa ja joku voi kohta luulla että olen joku valittaja.

Paras oli se kun jos meillä lasketaan samaan aikaan vettä kuin heillä heiltä katoaa vesipaineet ja tulee heikosti sitä vettä, vaan meillä katosi kokonaan vedet.
Ilmoitin tietenkin asiasta eteenpäin niin naapurini suuttui?? kuinka olin tökerö kun kehtasin mennä valittamaan moisesta asiasta.

Itse ap:n asiaan, tekisin valituksen. Ei se jatkossakaan ole kivaa jos saunaan menet ja joku istuu laiteilla saatikka on sotkenut koko saunan.
Toisilla on etenkin vuokrataloissa asenne se että maksanhan vuokraa ja käyhän meillä siivooja talossa.

Yhteistyössä