Siis nyt te varmaan nauratta ,mutta tää on huipputärkeetä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari häpeää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari häpeää

Vieras
Eli minulla on noita raskausoireita,mutta ei niistä sen enempää.
Tämä on asiani nyt tässä:Tein raskaustestin ,sellaisen one step first step nimisen liilan kasettitestin(apteekista) ja sain siihen negan kahen tunnin päiväpisusta.
No seuraavana päivänä pipetillä tiputin siihen aamupisua ja viivan paikalle (jossa siis ei ennestään ollut mitään)tuli selkeä kontrolliviivaa vaaleampi viiva.Väriä oli jäänyt sinne puolelle mistä sitä tulee ja tämä väri siis meni uudelleen sen testausalueen läpi ja siihen testialueelle tuli tämä viiva.
Jääkö siihen mitään viivaa jos ei raskaana vaikka uusiokäytinkin sen testin???mitä ainetta siinä viivanpaikassa on?Luin jostain paketista että toimii jollakin vasta-aineen ja virtsan kohtaamisella ...
No tietenkin pitää tehdä uusi testi ja teenkin,mutta mietin vain että oisko mitenkään mahollista ,että tuo testi näytti raskauden?
Mitä mieltä,ja oletteko koskaan kuulleet ennen tämmöisestä??

kertakäyttöinen tarkoittaa että sitä voi käyttää vain yhden kerran. eli ei kovin luotettavaa tai edes järkevää tuollainen,,sama kun käyttää samat kahvinporot toiseen kertaan....

Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Sehän on pelkkää rahastusta... Luulen, että oikeasti olet raskaana ja että noita voisi käyttää uudelleen. Toki varmistaisin asian, mutta näin... :)

Näin ajattelen itsekkin.Nimittäin olen ennenkin tehnyt testin ns. kaksi kertaa ja koskaan ei ole se viivanpaikka saanut väriä(ja en ole ollut raskaanakaan).Nyt oli eka kerta kun siihen paikkaan tuli tämä selvä viiva.Mietin vain että mihin se viivanpaikka siitä häviäisi kun testin on tehnyt kerran?tai se aine siis joka sen punaisen värin siihen virtsasta nappaa?

Yhteistyössä