Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:Kyllä täällä moni tuntuu sitä pahaa oloaan purkavan muihin... en ole huomannut modeilta ko käytöstä. Ja olisi meillä kaikilla tarvetta sinne peiliin katsoa, ja miettiä josko olisi parempi lopettaa palstailu, kun se otetaan liiallisen vakavasti ja se tuntuu hallitsevan muuta elämää? Kyllä nyt on otettu modet hampaisiin ihan syyttä suotta ja oltu asiattomia heitä kohtaan. Pistää vaan miettimään, että minkälaisia ihmisiä nämä panettelijat ovat "oikeassa" elämässään, kun täällä ollaan kuin pirun riivaamia, noin kuvaannollisesti...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:*läimäys otsaan* vieläkö tää oli olemassa..
No eniweis. En puolustele käytöstäni sairaudella, en missään vaiheessa. Ap:lla oli ilmeisemmin luetun ymmärtämis vaikeuksia kyseisessä ketjussa.Ja hän sattui näkemään vain ja ainoastaan sen ensimmäisen jo olemassa olevan diagnoosin ei sitä toista.
Kirje ketjun kohdistin vispilälle sekä omaa epävarmuuttani purkaakseni.
Sanoin vispilälle olleeni poissa kyseisenä ajanjaksona jolloin hän sanoi minun tehneen jotakin mitä en ollut tehnyt. Eli olin terveyslomalla kotikaupungissani.
Ja siitä sivuhuomiona tulin maininneeksi mahdollisesti sairaudestani.
Kuka tahansa nuori äiti henkilö jolla roikkuisi tuollainen pelote niskan päällä olisi enemmän ja vähemmän hermona.
Tähän mennessä olen ollut kylmän viileä ja kohtelias mutta kaikella on rajansa.
Olen vain ihminen,aivan ihminen. Minkäs minä sille voin jos eräät eivät voi sietää sitä erästä pientä pointtiä nimeltä I-u minussa. Mutta se on heidän ongelmansa,ei minun.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ja tavispalstalainen saa olla ilkeä ilman sairauttakin vai??
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ja tavispalstalainen saa olla ilkeä ilman sairauttakin vai??
no eiköhän se ilkeys jo itessään ole melekonen sairaus. aattelen mie.
Sanompahan vaan että mitä oon A shaiedin vastauksia palstalla seuraillu ovat kyllä kirjoitettu aika vittuilu tyylillä. Sinähän jätkä voisit pitää muille modeille pienen oppitunnin siitä miten piilovittuillaan taitavasti senhän sä osaat.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minusta on erittäin epäkohteliasta vetää kenenkään terveys(enkä nyt tarkoita pelkästään moderaattoreita) mukaan henkilökohtaisiin kiistoihin julkisella palstalla. Nyt alitit riman reippaasti, hyvä Pintelin.
Lue ylempi vastaus.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Pintelin, miksi teit tällaisen aloituksen? Jos et muuten, kuin yhtä moderaattoria kohtaan kohdistaaksesi kommenttia, niin miksi et olisi tehnyt sitä yksityisviestillä tai antamalla palautetta ylläpidolle?
Voisitko antaa palautteen nyt heti tässä ja nyt. Kun olet yleiselle keskustelupalstalle tällaisen aloituksen laittanutkin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Sanompahan vaan että mitä oon A shaiedin vastauksia palstalla seuraillu ovat kyllä kirjoitettu aika vittuilu tyylillä. Sinähän jätkä voisit pitää muille modeille pienen oppitunnin siitä miten piilovittuillaan taitavasti senhän sä osaat.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minusta on erittäin epäkohteliasta vetää kenenkään terveys(enkä nyt tarkoita pelkästään moderaattoreita) mukaan henkilökohtaisiin kiistoihin julkisella palstalla. Nyt alitit riman reippaasti, hyvä Pintelin.Ja mitä tulee siihen avaukseen niin kyllähän siitä kieltämättä sen kuvan sai että terveyden piikkiin laitetaan oma toiminta palstalla.Jos on huono päivä modella niin bannisormi taitaa olla herkemässä ja varsinkin jos kettuilijana sattuu olemaan joku inhokki palstailija kuten minä.. :saint: Minäkin taidan nyt oman inhottavuuteni laittaa alkavan flunssan piikkiin. :xmas: