Siis onko oma sairaus joku puolustus miten modena täällä käyttäytyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Onko silloin oikeus täällä modena purkaa muihin palstalaisiin omaa pahaa oloaan vaikka kuinka päätä kivistää ja paikkoja kolottaa? :headwall: Kannattaisko silloin kaks kertaa miettiä pysyykö poissa palstalta tai kannattaako edes modena olla? :|

Kyllä täällä moni tuntuu sitä pahaa oloaan purkavan muihin... en ole huomannut modeilta ko käytöstä. Ja olisi meillä kaikilla tarvetta sinne peiliin katsoa, ja miettiä josko olisi parempi lopettaa palstailu, kun se otetaan liiallisen vakavasti ja se tuntuu hallitsevan muuta elämää? Kyllä nyt on otettu modet hampaisiin ihan syyttä suotta ja oltu asiattomia heitä kohtaan. Pistää vaan miettimään, että minkälaisia ihmisiä nämä panettelijat ovat "oikeassa" elämässään, kun täällä ollaan kuin pirun riivaamia, noin kuvaannollisesti... :whistle:

valitettavasti pintelin, minun täytyy kertoa sinulle että kyseinen mode jonka epäilet näin tehneen, ei ole tehnyt yhtikäs mitään. eräs nimeltämainitsematon palstalainen on vaan jostain saanut päähänsä että hänen viestejään poistellaan ja päätti nyt sitten ottaa yhden modeista silmätikukseen.

niin, ja kyllä olen huomannut sellaisen seikan että hyvinkin paljon täällä nimenomaan tuo juttu menee toisinpäin: eli palstalaiset nokkii modeja sen minkä ehtii. olet kyllä ap itsekkin tähän asiaan aika monesti syyllistyny kun asiat eivät satu menemään palstalla niinkuin olet tottunut.

aikamoista hiekkalaatikkoleikkiä sanoin minä. ei kyllä millään uskois että palstalaiset on aikuisia naisia!!! :headwall: :headwall: :headwall:

joten jospa kysyt seuraavan kerran tätäkin asiaa suoraan ns. hevosen suusta (termi lienee sinulle tuttu) etkä lietso (niinkuin tavallista) hysteriaa ihan turhanpäiten.

ja sateenvarjo on auki. niin paljon vitutti ihan syyttömän ihmisen puolesta, että oli jo pakko aukasta sanainen arkkuni :kieh:

*läimäys otsaan* vieläkö tää oli olemassa..

No eniweis. En puolustele käytöstäni sairaudella, en missään vaiheessa. Ap:lla oli ilmeisemmin luetun ymmärtämis vaikeuksia kyseisessä ketjussa.Ja hän sattui näkemään vain ja ainoastaan sen ensimmäisen jo olemassa olevan diagnoosin ei sitä toista.

Kirje ketjun kohdistin vispilälle sekä omaa epävarmuuttani purkaakseni.
Sanoin vispilälle olleeni poissa kyseisenä ajanjaksona jolloin hän sanoi minun tehneen jotakin mitä en ollut tehnyt. Eli olin terveyslomalla kotikaupungissani.
Ja siitä sivuhuomiona tulin maininneeksi mahdollisesti sairaudestani.

Kuka tahansa nuori äiti henkilö jolla roikkuisi tuollainen pelote niskan päällä olisi enemmän ja vähemmän hermona.
Tähän mennessä olen ollut kylmän viileä ja kohtelias mutta kaikella on rajansa.
Olen vain ihminen,aivan ihminen. Minkäs minä sille voin jos eräät eivät voi sietää sitä erästä pientä pointtiä nimeltä I-u minussa. Mutta se on heidän ongelmansa,ei minun.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:
Kyllä täällä moni tuntuu sitä pahaa oloaan purkavan muihin... en ole huomannut modeilta ko käytöstä. Ja olisi meillä kaikilla tarvetta sinne peiliin katsoa, ja miettiä josko olisi parempi lopettaa palstailu, kun se otetaan liiallisen vakavasti ja se tuntuu hallitsevan muuta elämää? Kyllä nyt on otettu modet hampaisiin ihan syyttä suotta ja oltu asiattomia heitä kohtaan. Pistää vaan miettimään, että minkälaisia ihmisiä nämä panettelijat ovat "oikeassa" elämässään, kun täällä ollaan kuin pirun riivaamia, noin kuvaannollisesti... :whistle:

peesi :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
*läimäys otsaan* vieläkö tää oli olemassa..

No eniweis. En puolustele käytöstäni sairaudella, en missään vaiheessa. Ap:lla oli ilmeisemmin luetun ymmärtämis vaikeuksia kyseisessä ketjussa.Ja hän sattui näkemään vain ja ainoastaan sen ensimmäisen jo olemassa olevan diagnoosin ei sitä toista.

Kirje ketjun kohdistin vispilälle sekä omaa epävarmuuttani purkaakseni.
Sanoin vispilälle olleeni poissa kyseisenä ajanjaksona jolloin hän sanoi minun tehneen jotakin mitä en ollut tehnyt. Eli olin terveyslomalla kotikaupungissani.
Ja siitä sivuhuomiona tulin maininneeksi mahdollisesti sairaudestani.

Kuka tahansa nuori äiti henkilö jolla roikkuisi tuollainen pelote niskan päällä olisi enemmän ja vähemmän hermona.
Tähän mennessä olen ollut kylmän viileä ja kohtelias mutta kaikella on rajansa.
Olen vain ihminen,aivan ihminen. Minkäs minä sille voin jos eräät eivät voi sietää sitä erästä pientä pointtiä nimeltä I-u minussa. Mutta se on heidän ongelmansa,ei minun.

mikä on I-u ?

Minusta on erittäin epäkohteliasta vetää kenenkään terveys(enkä nyt tarkoita pelkästään moderaattoreita) mukaan henkilökohtaisiin kiistoihin julkisella palstalla. Nyt alitit riman reippaasti, hyvä Pintelin.

Olempa ymmällä tullessani palstalle näin parin päivän tauon jälkeen :o Aikamoista riepotusta on ollut Shadilla, enkä voi käsittää että ihan aikuiset ihmiset käyttäytyvät näin typerästi. Nyt olisi näillä Shadin solvaajilla aika katsoa peiliin, ihan oikeesti...siis aivan naurettavaa alkaa olla jo tämä herjaus. Fiksuinta olisi kyllä pyytää ihan anteeksi, jos suinkin tuntee häpeää moisesta käytöksestä. Pyydän, menkää hyvät ihmiset hiukan nyt itseenne! Todella pahoillani olen Shadin puolesta että moisia juttuja olen saanut täältä lukea sillä välin kun itse olin poissa! :(

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minusta on erittäin epäkohteliasta vetää kenenkään terveys(enkä nyt tarkoita pelkästään moderaattoreita) mukaan henkilökohtaisiin kiistoihin julkisella palstalla. Nyt alitit riman reippaasti, hyvä Pintelin.
Sanompahan vaan että mitä oon A shaiedin vastauksia palstalla seuraillu ovat kyllä kirjoitettu aika vittuilu tyylillä. Sinähän jätkä voisit pitää muille modeille pienen oppitunnin siitä miten piilovittuillaan taitavasti senhän sä osaat. :whistle: Ja mitä tulee siihen avaukseen niin kyllähän siitä kieltämättä sen kuvan sai että terveyden piikkiin laitetaan oma toiminta palstalla.Jos on huono päivä modella niin bannisormi taitaa olla herkemässä ja varsinkin jos kettuilijana sattuu olemaan joku inhokki palstailija kuten minä.. :saint: Minäkin taidan nyt oman inhottavuuteni laittaa alkavan flunssan piikkiin. :xmas:

Pintelin, miksi teit tällaisen aloituksen? Jos et muuten, kuin yhtä moderaattoria kohtaan kohdistaaksesi kommenttia, niin miksi et olisi tehnyt sitä yksityisviestillä tai antamalla palautetta ylläpidolle?

Voisitko antaa palautteen nyt heti tässä ja nyt. Kun olet yleiselle keskustelupalstalle tällaisen aloituksen laittanutkin. =)

Pintelin, miksi teit tällaisen aloituksen? Jos et muuten, kuin yhtä moderaattoria kohtaan kohdistaaksesi kommenttia, niin miksi et olisi tehnyt sitä yksityisviestillä tai antamalla palautetta ylläpidolle?

Voisitko antaa palautteen nyt heti tässä ja nyt. Kun olet yleiselle keskustelupalstalle tällaisen aloituksen laittanutkin. =)
Lue ylempi vastaus. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Sanompahan vaan että mitä oon A shaiedin vastauksia palstalla seuraillu ovat kyllä kirjoitettu aika vittuilu tyylillä. Sinähän jätkä voisit pitää muille modeille pienen oppitunnin siitä miten piilovittuillaan taitavasti senhän sä osaat. :whistle: Ja mitä tulee siihen avaukseen niin kyllähän siitä kieltämättä sen kuvan sai että terveyden piikkiin laitetaan oma toiminta palstalla.Jos on huono päivä modella niin bannisormi taitaa olla herkemässä ja varsinkin jos kettuilijana sattuu olemaan joku inhokki palstailija kuten minä.. :saint: Minäkin taidan nyt oman inhottavuuteni laittaa alkavan flunssan piikkiin. :xmas:

Perusteluja kaipaan vielä vähän lisää. Olet osoittanut säälittävän tavan iskeä tiettyyn kohtaan kirjoituksien perusteella. Opiskele käytöstapoja. =)

Hyvänen aika, kuinka joku ihminen voi olla niin kylmä, että vetää moderoinnin keskustelunaiheeksi toisen kertoessa vakavasta sairaudestaan ja purkaa stressiään. Hyvänen aika, en voi muuta sanoa!

Yhteistyössä