Siis onko tää joku lasten palsta!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilli

Vieras
Siis kaikkea holhotaan, mistä saa puhua, mitä kuvia saa laittaa, sääntöjä on säännön perään. Voi vitsit mitä holhousta!

Sitten poistetaan ketjuja ja annetaan banneja ja ollaan niin pomoa että.

Eikö tää oo kuitenkin tarkoitettu aikuisille, normaaleille ihmisille, jotka osaa ihan itse painaa tuota ruksia jos joku ketju ei omalle mielenterveydelle sovi, eikä tarvitse modea päättämään mikä on hyväksi kenellekin.

Kiusaamiset ja häirikköketjut erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Siis kaikkea holhotaan, mistä saa puhua, mitä kuvia saa laittaa, sääntöjä on säännön perään. Voi vitsit mitä holhousta!

Sitten poistetaan ketjuja ja annetaan banneja ja ollaan niin pomoa että.

Eikö tää oo kuitenkin tarkoitettu aikuisille, normaaleille ihmisille, jotka osaa ihan itse painaa tuota ruksia jos joku ketju ei omalle mielenterveydelle sovi, eikä tarvitse modea päättämään mikä on hyväksi kenellekin.

Kiusaamiset ja häirikköketjut erikseen.

komppaan!

Vitsin turhauttavaa. Pitää varmaan ettiä palsta missä vois keskustella muustakin kun kurahousuista ja imetyksestä.

Sen takia täällä on niin paljon pimeitä tyyppejä, kun kaikki kyllästyy näihin iänikuisiin "sallittuihin" aiheisiin. Turhauttavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Jep. On kiva olla mode, on kiva olla mode, on kiva olla mode... Hei lapset, nyt hys hys hiljaaaa tai mä pistän tän ketjun kiiiiiiii :laugh:

Poistoon.

o/
o/
o/
o/
o/o/
o/o/o/
o/o/o/o/
o/o/o/o/o/
o/o/o/o/o/o/
o/o/o/o/o/o/o/
o/o/o/o/o/