Siis onko tälläinen yleistä, vai teenkö valituksen? Liittyen lapsen hoitopaikkaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miiii

Vieras
Lapseni on yksityisellä hoidossa, mutta paikassa on myös kunnalliselta puolelta lapsia. Tämä, mitä tänään tapahtui EI ollut eka kerta. Eli vein lapseni hoitoon siihen aikaan, kun hoitoajaksi olin viime viikolla laittanut. Päästiin ovesta sisään, niin hoitaja ei edes huomenta sanonut, kun tokaisi, että mites teidän lapsi jo nyt tulee?? Olin et anteeks mitä ja sit siinä välissä hän katsoi papereita ja tokas, no niinhän se olikin, että tähän aikaan piti tulla ja onneks hän tuli ajoissa tänään töihin. Ja samassa hän jo tuuppaa mut ulos sanoen, että mene vain, kyllä me tässä nyt jotain keksitään. Mulle jäi outo fiilis.

Hän oli katsonut väärin. Mutta kun tätä on tapahtunut ennenkin..katsonut väärin. Pitäisiköhän hänen asialle tehdä jotain??? Kun lapsen hain hoidosta, niin ei ollut aamuinen hoitaja paikalla ja kuulemma päivä oli mennyt lapsellani levottomasti. Lapseni on 3,5- vuotinen niin en ihan kaikkea kuitenkaan usko, mitä hän aina kertoo päivän tapahtumista.

Kyllä tuollaisesta huonosta palvelusta voi soittaa paikan esimiehelle, että ottaa kyseisen tyypin vähän puhutteluun ja varsinkin jos vastaavaa on sattunut useaminkin. Ei tuossa ammatissa voi laukoa vanhemmille ihan kaikkea mitä sylki suuhun tuo - vaikka välillä tekisi mieli.

Saako kysyä paikkakuntaa? Me aloitimme yksityisessä myöskin jonkin aikaa sitten, ja itse olen myös hieman ihmeissäni välillä hoitajien käytöksestä. Luulin, että yksityisellä saisimme toisenlaista palvelua verrattuna joihinkin kunnallisiin paikkoihin. Itseäni ihmetyttää lähinnä hoitajien puhumattomuus ja jos heiltä jotain kysyy, ovat he hyvin lyhytsanaisia.

Kuinka kauan ja usein tuota on tapahtunut ap:llä? Itse odottaisin ja seuraisin tilannetta hetken josko on ollut vain huono aamu hoitajalla.

Yhteistyössä