Siis pitääkö tässä nyt lopettaa seksin harrastaminenkin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Nyt menossa vasta rv 16+2 ja kaikki mahdolliset raskausvaivat on jo huolena ja nyt on tullut taas yksi lisää :kieh: Nimittäin kun seksiä meinaa tehä mieli ja sitä sitten harrastaa niin jälkeenpäin on toosa ku pesäpallomailan jäljiltä :o |O Ja mun miehelle ei ihan niin iso kuitenkaan oo ;) Siis kuivuudesta ei voi olla kyse koska meikäläisestä tulee sitä ihteään ku tunturipurosta ja halut on taivaissa :p Ja itse seksi on jotenkin erikoisen taivaallista nyt raskaana ollessa :p Mutta sen jälkeen alkaa kauhee jomotus ja tunne että olis kuivana vedelty :x Lämmintä vettä lorottelen puol tuntia sen jälkeen mutta ei auta ja sitten kävellään koko loppupäivä ku ankka :kieh:

:/ voi vitsit. ei oo kyllä kiva vaiva.... voiskohan johtua siittä että on herkemmät limakalavot raskausaikana? ja vaikka ois kuinka liukastetta omasta takkaa niin silti se vaan ärsyyntyy? kokkeilkaa laittaa liukkaria vielä lisäksi.

No mä kans mietin että jos vielä heittäs liukkaria väliin mutta tuntuu hullulta että jos tuolla määrällä mitä mä itse tuotan,paikat luista niin ei sitten millään :/ Ja lääkärissä en ole puhunu ku ajattelin että kuitenkin käskee vetästä sitä liukkaria vielä päälle.Mutta kai sitä voi kokeilla....

Yhteistyössä