Siis tää ei ole enää todellista!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa enää kohta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa enää kohta

Vieras
meillä on jääkaappi tyhjillään, kun käyty viime vkon pe viimeksi kaupassa. itse olen ajokortittomana tuonut kaupasta kävellen akuutimmat.
on kanamunat loppu, juustoa pieni pala enää, voileipärasva loppu, hedelmät loppu jne jne. kaapissa ei siis juuri mitään! :(

onneksi pakkasessa on leipää ja lihaa sekä marjoja.

Mies on pitänyt mykkäkoulua 4päivää enkä minäkään ole sitten puhunut juuri. aina kun se olen ollut minä, se aloitteen tekijä. en vaan jaksa enää!!!

mies ei mene kauppaan. ei vastaa mitään kun alkuviikosta jo sanoin että kaappi tyhjillään ja nuorimmaiset maidot ja vellit loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Etkö voi itse kaupasta hakea maitoa ja velliä pienelle? Luulisi olevan akuuttia.

tietenkin ostin myös velliä ja maitoa, nehän ovat akuutteja!!
tarkoitin että kun miehelle silloin sanoin että ovat loppu..

Käy lähikaupassa ja anna sen miehen mököttää. Mykkäkoulu on hallintadraamaa pahimmillaan, joten anna sen ukkos olla ja keskity sinä elämiseen. Jos miehelläsi on paha olo, se ei tarkoita sitä että sun on mentävä hänen tunnetilaan mukaan.

huom!!! minä kävin kaupassa alkuviikosta ja ostin myös TIETENKIN niitä vellejä ja maitoja lapsellemme!
ei ole mukavaa kun mies ei laita tikkua ristiin auttaakseen missään taas, räyhää ja nimittelee lapsia.
esim jos lapsi kaataa lasin, käskee usein nuolemaan sen pois! vaikka lattialtakin.

oon kirjoittanut aiheesta täälä aiemminkin....

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Käy lähikaupassa ja anna sen miehen mököttää. Mykkäkoulu on hallintadraamaa pahimmillaan, joten anna sen ukkos olla ja keskity sinä elämiseen. Jos miehelläsi on paha olo, se ei tarkoita sitä että sun on mentävä hänen tunnetilaan mukaan.

se on ilmeisesti suuttunut mulle kun en enää sulatakaan kaikkea, vaan sanon asioista suoraan. ei mies kestä sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
huom!!! minä kävin kaupassa alkuviikosta ja ostin myös TIETENKIN niitä vellejä ja maitoja lapsellemme!
ei ole mukavaa kun mies ei laita tikkua ristiin auttaakseen missään taas, räyhää ja nimittelee lapsia.
esim jos lapsi kaataa lasin, käskee usein nuolemaan sen pois! vaikka lattialtakin.

Missä ketjuissa?

Mies joka vie kodinhoidontuen ja lapsilisät? Nyt hoidat vain itsesi ja lapset. Peset lastesi ja omat pyykkisi. Teet vain teille ruokaa. Ja käyttäydyt niin kuin äijää ei edes olisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

Missä ketjuissa?

tällä viikolla ja viime vkolla. en muista edes enää mitä nicciä käytin.kerroin miehestäni ja meidän tilanteesta. kuinka mies ottaa omalle tililleen lapsilisät ja minun kotih.tukeni.. en pääse hänen tilille, mutta hän pääsee minun. kuitenkin minä olen pääasiassa hankkinut kaikki vaatteet lapsille näiden vuosien aikana

Alkuperäinen kirjoittaja Taidan muistaa:
Mies joka vie kodinhoidontuen ja lapsilisät? Nyt hoidat vain itsesi ja lapset. Peset lastesi ja omat pyykkisi. Teet vain teille ruokaa. Ja käyttäydyt niin kuin äijää ei edes olisikaan.

joo, sama:(
tuli eilen asuntotarjous, mutta valitettavasti asunnosta jossa asuu alkoholisteja ja huumehörhöjä :(

Missä ketjuissa?

:o :o :o

Missä ketjuissa?

tällä viikolla ja viime vkolla. en muista edes enää mitä nicciä käytin.kerroin miehestäni ja meidän tilanteesta. kuinka mies ottaa omalle tililleen lapsilisät ja minun kotih.tukeni.. en pääse hänen tilille, mutta hän pääsee minun. kuitenkin minä olen pääasiassa hankkinut kaikki vaatteet lapsille näiden vuosien aikana

Voit ottaa sosiaalitoimeen yhteyttä ja kertoa tilanteenne. Koska lapset kärsii isän käytöksestä. Kerrot kuinka isä kohtelee teitä kaikkia. Jos saisit sen asunnon nopeampaa sitä kautta.

Muuta nyt ainakin Kelassa jatkoa ajatelleen se kotihoidontuen maksutili

Missä ketjuissa?

Ai sää oot se tyyppi. Sähän teit asioiden eteen jotain? Hyvä, että jos olet. Tuosta se sitten lähtee. Kaippa se mieskin pian tajuaa ottaa murjotuksen pois, kun huomaa, ettet sää rahojas sille takaisin anna silti.

Jos mies hallitsee noin pahasti niin ehkä on todellakin parempi miettiä eroa?
Vaikka en pidäkään siitä että usein palstalla tyrkytetään eroa ratkaisuna suhteen ongelmiin, mutta tuollainen kuulostaa todella huolestuttavalta!! Jos mies ei tajua teidän tilannetta eikä ole valmis tulemaan vastaan, niin pieni mietintätauko olisi paikallaan.
Onko mies aina ollut tuollainen, vai onko jotenkin stressaantunut töistä tms?

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:

Muuta nyt ainakin Kelassa jatkoa ajatelleen se kotihoidontuen maksutili

tehty, toissapäivänä

Alkuperäinen kirjoittaja Roskishaamu:
Jos mies hallitsee noin pahasti niin ehkä on todellakin parempi miettiä eroa?
Vaikka en pidäkään siitä että usein palstalla tyrkytetään eroa ratkaisuna suhteen ongelmiin, mutta tuollainen kuulostaa todella huolestuttavalta!! Jos mies ei tajua teidän tilannetta eikä ole valmis tulemaan vastaan, niin pieni mietintätauko olisi paikallaan.
Onko mies aina ollut tuollainen, vai onko jotenkin stressaantunut töistä tms?

tää on jatkunut vuosia.. on mies ollut samanlainen luonne kyllä. nyt vasta huomaan vaan sen selvemmin

Yhteistyössä