Siis tää on ihan järkyttävää! Mä oon sittenki läski.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "läski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"läski"

Vieras
Oon kuvitellut olevani hoikka/normaali. Nyt katsoin vaatekokotaulukosta, niin vyötärönympäryksen (77cm) perusteella mun vaatekoko on 40-42!! Ja pituutta tosiaan sen 158 cm. Ja lantio sitten kokoa 34-36. Tää on ihmeellistä, koska mulla kuitenkin on selvä vyötärö ja litteä vatsa eli ei edes mitään pömppistä. Kai mä olen sitten yhtä levee ku pitkä. Mä olen ihan järkyttynyt tästä totuudesta. Miten en ole tätä tajunnut aikaisemmin? Nyt tosiaankin alkoi elämäntaparemontti.

[QUOTE="läski";22881755]No ei ole mun pituiselle normaali. Pitäisi olla 34-36/xs-s. Ja en laita kuvaa.[/QUOTE]

Sori mutta reps.. :D Kaikki ei kuulu samaan kastiin. voi johtua tissien koosta, hartioista jne,

[QUOTE="Saima Harmaja";22881789]Jos on pituutta vain 158 cm, niin aika tuhti nainen jo on, jos käyttää kokoa 42.[/QUOTE]

En voisi edes käyttää tuota kokoa, koska se on niin iso hartioista ja rinnoista (surkea a-kuppi). Tässä pointtina oli nyt se, että tuo vyötärönmitta on niin suuri. Mä olen kuitenkin pieni ihminen.

[QUOTE="Saima Harmaja";22881789]Jos on pituutta vain 158 cm, niin aika tuhti nainen jo on, jos käyttää kokoa 42.[/QUOTE]

Nykyajan vaatteet on kyllä tehty niin kummalla kaavalla, että jos yhtään on tissiä enempää kuin b kuppi, joutuu ottamaan isomman vaatteen sen takia ettei jää tisseistä pieneksi, muuten vaate sitten onkin iso. Kai suomalaisella naisella sitten on keskimäärin A kuppi.

[QUOTE="läski";22881810]En voisi edes käyttää tuota kokoa, koska se on niin iso hartioista ja rinnoista (surkea a-kuppi). Tässä pointtina oli nyt se, että tuo vyötärönmitta on niin suuri. Mä olen kuitenkin pieni ihminen.[/QUOTE]

Mittasit ehkä väärästä paikasta?

Että mua ottaa nuppiin!!!

heitä helvettiin ne mittanauhat sun muut ja älä nyt ainakaan kotonas ääneen päivittele tai missään IKINÄ LASTEN KUULLEN että oot "läski" tai mitään ...

Olen tälläinen tasapaksu pötkö. Kyllä, mittasin vyötärön kapeimmasta kohdasta, n. 2-3 cm navan yläpuolelta, uloshengityksen aikana. Olen treenillä saanut vyötäröä vähän erottumaan, aiemmin olin ihan tasapaksu. Kyllä minäkin ihmettelen miten tuo mitta voi olla noin suuri.

Housut 36 ja paidat 38/M (joskus L). Näistäkin saa karsia, koska useat vaatteet ovat niin tiukkoja. Ihmekös tuo jos koon pitäisi olla oikeasti 40-42 ettei olisi tiukka.

Sä olet kyllä ihan normaalin pituinen ihminen minun mielestäni (offtopic)

77cm ei ole paha, itse juuri viimeisen kuukauden aikana sain hankkiuduttua eroon 9:stä cm:stä. Pari kiloa pois ja jumppaa niin 19cm->70cm :)

Kaikilla vyötärö ei ole reilusti navan yläpuolella, esim minulla se on noin 4cm navan yläpuolella, mutta mittaan sen vyötärönympäryksen 2cm navan yläpuolelta. En ole tekemässä vaatteita vaan seuraan terveyttäni. Juurin noin 2cm navan yläpuolelta olevan mitan on suositeltu olevan alle 80cm.

Yhteistyössä