Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä se oikein vänkäs? mä oon tuntenu ne vuosikymmeniä tai siis ainakin yli kymmenen vuotta ja mä tykkään niistä todella paljon? siis täh! mistä ne tossa kohtaa puhu? ja tietenkin sen päälle hirvee drama queen-poru
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä se oikein vänkäs? mä oon tuntenu ne vuosikymmeniä tai siis ainakin yli kymmenen vuotta ja mä tykkään niistä todella paljon? siis täh! mistä ne tossa kohtaa puhu? ja tietenkin sen päälle hirvee drama queen-poru
Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä:no minusta cheryll on kyllä talon vahvimpia persoonia!! kukaan muu nainen tuolla eikä suurin osa miehistä kestäs tuollasta höykytystä!! se antti on kyllä sika isolla S:llä!! kyllä mullaki paha mieli tulis jos joku tulis sanoon että kukaaan mun kavereista ei oikeasti ole mun kavereita jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä:no minusta cheryll on kyllä talon vahvimpia persoonia!! kukaan muu nainen tuolla eikä suurin osa miehistä kestäs tuollasta höykytystä!! se antti on kyllä sika isolla S:llä!! kyllä mullaki paha mieli tulis jos joku tulis sanoon että kukaaan mun kavereista ei oikeasti ole mun kavereita jne.
Minust se on niin tyhmä ettei se vaan tajuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla harmaana:Ei mikään ihme, että pahoitti mielensä. Kuka tahansa pahoittaisi tuossa ympäristössä, kun aletaan mennä noin henkilökohtaiselle tasolle. Antti vaan on niin katkera kakara ja siksi haluaa loukata. Itsetunnon suhteen Chipalla on selvästi ongelmia, mutta toisaalta ollut todella vahva persoona kaiken pilkan keskellä. Eikä puhu seläntakana kuten melkein kaikki muut talossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane::saint:
:kieh:
:headwall:
Meinasin laittaa ihan saman eli miehen kohdalla se on ok mutta naisen ei. :/ Ja eipä tuossa nyt ole kuin sinkkunaisen pussailusta (ja vähän sormileikeistä ) kysymys. Aika moni harrastelee samaa baareissa, mutta sitä ei kai lasketa.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Entäs sit Johan? Sekin vaihtaa mimmiä koko ajan ja häslää kaikkien kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Mä ymmärrän miksi Cheryll toimi niinkuin toimi. Eikö teillä koskaan ole ollut sellaisia äijiä roikkumassa, joista ei vaan pääse eroon? Sit ne kähmii, lääppii ja olettaa jotain. Ja ainut keino päästä eroon on uusi mies. Minä ymmärrän täysin Cheryllin toiminnan. Yritti jo pidempään päästä eroon Antista, mutta mies tajusi asian vasta, kun Cheryll rupesi Jari-Matin kanssa kisuttelemaan...