Siis toi Cheryl......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eims Baum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eims Baum

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
1 317
0
36
:/ soittakaa nyt sille taksi.....se on ihan pikkutytön tasolla! "Yhyy mulla on paha mieli. Siis mä oon oikesti hyvä ihminen. Mitä mieltä sä oot musta? Entä sä? Entä sä? Siis oikeesti. Siis mulla on maine. Siis oikeesti." |O |O |O

mitä se oikein vänkäs? mä oon tuntenu ne vuosikymmeniä tai siis ainakin yli kymmenen vuotta ja mä tykkään niistä todella paljon? siis täh! mistä ne tossa kohtaa puhu? ja tietenkin sen päälle hirvee drama queen-poru

Hm. Mustakin se on vähän teinin tasolla, mut silti musta sitä kohdellaan aika ikävästi. Antti varsinkin. Chipa kun on kuiteski niin sinisilmänen ja naivi. Se ei kuitenkaan puhu pahaa muista niinku muut siitä, ja tarkottaa vaan hyvää. Kaiken sen huomionhaun keskelläkin. :|

no minusta cheryll on kyllä talon vahvimpia persoonia!! kukaan muu nainen tuolla eikä suurin osa miehistä kestäs tuollasta höykytystä!! se antti on kyllä sika isolla S:llä!! kyllä mullaki paha mieli tulis jos joku tulis sanoon että kukaaan mun kavereista ei oikeasti ole mun kavereita jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä se oikein vänkäs? mä oon tuntenu ne vuosikymmeniä tai siis ainakin yli kymmenen vuotta ja mä tykkään niistä todella paljon? siis täh! mistä ne tossa kohtaa puhu? ja tietenkin sen päälle hirvee drama queen-poru

Chipan kavereista mun ymmärtääkseni. Eiks se Antti sanonu et ne ei välitä Cherylistä oikeesti?

Antti puhu jotain "sä luulet että kaikki jotka hymyilee sulle on sun ystäviä mut se ei oo niin...." joo se poru oli kyllä....pikkutytön itkua," yhyy,yh-yhh-yhhhyyy....."

Mun mielestä jo täytyis cherylin vanhempien kattoa peiliin tuosta!!!!! Nimetkin jo sanoo et onko ollu jotain nukkeja joita on säästetty kaikista pahoista jutuista ym.

Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä:
no minusta cheryll on kyllä talon vahvimpia persoonia!! kukaan muu nainen tuolla eikä suurin osa miehistä kestäs tuollasta höykytystä!! se antti on kyllä sika isolla S:llä!! kyllä mullaki paha mieli tulis jos joku tulis sanoon että kukaaan mun kavereista ei oikeasti ole mun kavereita jne.

Minust se on niin tyhmä ettei se vaan tajuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:
Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä:

Minust se on niin tyhmä ettei se vaan tajuu.

No juu cheri tekee itsestään vielä naurettavamman kun mekee mukaan kun ei ymmärrä tai pelaa tuollain tuota peliä!

tästä selviää http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1597888

antti sanoi että kukaan cherylin ystävistä ole sen ystäviä oikeasti jne. olisiminullekkin tullut pahamieli!! tuo antti on ällö!

Ei mikään ihme, että pahoitti mielensä. Kuka tahansa pahoittaisi tuossa ympäristössä, kun aletaan mennä noin henkilökohtaiselle tasolle. Antti vaan on niin katkera kakara ja siksi haluaa loukata. Itsetunnon suhteen Chipalla on selvästi ongelmia, mutta toisaalta ollut todella vahva persoona kaiken pilkan keskellä. Eikä puhu seläntakana kuten melkein kaikki muut talossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla harmaana:
Ei mikään ihme, että pahoitti mielensä. Kuka tahansa pahoittaisi tuossa ympäristössä, kun aletaan mennä noin henkilökohtaiselle tasolle. Antti vaan on niin katkera kakara ja siksi haluaa loukata. Itsetunnon suhteen Chipalla on selvästi ongelmia, mutta toisaalta ollut todella vahva persoona kaiken pilkan keskellä. Eikä puhu seläntakana kuten melkein kaikki muut talossa.

näin!!

Mä ymmärrän miksi Cheryll toimi niinkuin toimi. Eikö teillä koskaan ole ollut sellaisia äijiä roikkumassa, joista ei vaan pääse eroon? Sit ne kähmii, lääppii ja olettaa jotain. Ja ainut keino päästä eroon on uusi mies. Minä ymmärrän täysin Cheryllin toiminnan. Yritti jo pidempään päästä eroon Antista, mutta mies tajusi asian vasta, kun Cheryll rupesi Jari-Matin kanssa kisuttelemaan...

Antti loukkaantu siitä että Chipa otti mieluummin Jari -Matin,(vaikka väitti ettei sitä YHTÄÄN haittaa) ja siks se alko haukkua Chipaa.
Mutta on toi silti aika kevytkenkästä käytöstä, jos aattelee miten monen kanssa Chipa on jo vehkeilly tuola talossa! :o Melkeen jokaisen miehen kans, tai ainaki jokatoisen..

Mulla on tosi ristiriitaiset fiilikset Cherylistä. Toisaalta säälittää, toisaalta ärsyttää, mutta silti se on loppujen lopuks ihan ok.
Sitä mä en ymmärrä, että on ehtinyt jo vaikka kenen jätkän kans kuhertelee. Jos käyttäytyy noin ulkomaailmassakin, niin on oikeesti niin sinisilmäinen että joskus sen käy viel huonosti. Mutta ensin ihastuu ja lepertelee ja pussailee ja kehuu BBlle miten ihana ja fiksu kukin kundi kulloinkin on ja sit siirtyy seuraavaan. Ei pidä leikkiä tulella.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Entäs sit Johan? Sekin vaihtaa mimmiä koko ajan ja häslää kaikkien kanssa :whistle:
Meinasin laittaa ihan saman eli miehen kohdalla se on ok mutta naisen ei. :/ Ja eipä tuossa nyt ole kuin sinkkunaisen pussailusta (ja vähän sormileikeistä ) kysymys. Aika moni harrastelee samaa baareissa, mutta sitä ei kai lasketa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja aslö:
Mä ymmärrän miksi Cheryll toimi niinkuin toimi. Eikö teillä koskaan ole ollut sellaisia äijiä roikkumassa, joista ei vaan pääse eroon? Sit ne kähmii, lääppii ja olettaa jotain. Ja ainut keino päästä eroon on uusi mies. Minä ymmärrän täysin Cheryllin toiminnan. Yritti jo pidempään päästä eroon Antista, mutta mies tajusi asian vasta, kun Cheryll rupesi Jari-Matin kanssa kisuttelemaan...

kyllä!

Yhteistyössä