Siis voi että mä rakastan tota mun pikkuista tuhisijaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nette

Jäsen
14.10.2008
598
0
16
piti se tännekkin purkaa, sydän meinaa haljeta rakkaudesta kun kävin katsomassa maapallon suloisinta (omasta mielestä tietysti) suu auki nukkuvaa prinsessaa :) :heart: :heart:
Taas tämä hetki, jollon tajuaa olevansa niin onnellinen kun on saanut moisen aarteen matkalle maailmaan.
Kohta on ihana käpertyä oman pikku rakkaan viereen tuhisemaan yhdessä :)

Ihanaa:)

Minulla nyt ihan samat fiilikset vaikka ollu tosi kova päivä lasten kans. Mut ihania ne silti on kaikki viisi. Ja mieski on nyt aivan rakastettava pakkaus.

Meillä pieni poika ja hänen virne sulattaa mut heti. Oppinut halaamaan ja on niin hellyyttävä kun käy siskoa halaamassa. Käsi kaulalle ja painaa pään kiinni toiseen, sitten hymyilee.

Ihana tunne se on.

Vaikka paita haisee pulautukselle mikä voisi olla ällöä jonkun muun mielestä, mua se muistuttaa pienestä nyytistä jonka vein äsken nukkumaan unipussissaan. Voi pientä kun oli suloinen.

Mutta nyt suihkuun, ei se pulautus niin hyvältä kuitenkaan tuoksu.. :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja tunne vammanen:
miksen mä pysty ajattelee noin mun tytöstä:( oon vaan niin väsyny ja ahdistaa kun se roikkuu kokoaika jaloissa kiinni eikä jaksa leikkii yksin.

Mulla oli vauvan synnyttyä tollainen tunne esikoisen suhteen. Säikähdin sitä itekin kun tajusin. Kyllä se sit ohi meni kuitenkin, varmasti menee sullakin. Koitat saada vähän omaakin aikaa ja sit tytön kanssa panostaa niihin kivoihin hetkiin. Kun se saa tarpeeksi läheisyyttä ja tuntee että äiti jaksaa häntä huonoista hetkistä huolimatta, alkaa itekseenkin leikkiminen sujua. Näin meillä ainakin.. Mitä stressaantuneempi, kireämpi ja etäisempi mä olen, sitä enemmän lapsi roikkuu ja kerjää sitä huomiota mitä ärsyttävimmillä tavoilla.

Yhteistyössä