H
hermoheikko
Vieras
Muksut 2v ja 3,5v herää jo ennen seitsemää ja vieläkin pelleilevät sängyissään eivätkä ala nukkua. Mikä hitto siinä on niin vaikeaa?!? Kohta tunnin jo olleet. Sanon heti, että todellakin tarvitsevat päiväunet. Poisjättöäkin kokeiltu, ei toimi. Nytkin heistä näkee, että ovat ihan selvästi väsyneitä, eivät vain ala nukkua. Ei auta keskustelut, huutamiset, lukemiset, jäähyt eikä mikään. Ulkonakin ollaan oltu.