Siis voi hitto että mä oon paha ihminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justiinsajoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

justiinsajoo

Vieras
Mä olen nyt sit kamala vaimo ja paha ihminen...

Mies oli eilen otingilla kavereiden kanssa. Ja illalla laitoin vielä viestin, että onhan ukolla avaimet ja että menen nukkumaan ja että tulee ERITTÄIN hiljaa, ettei lapsi herää... Noo, siinä jonku aikaa ootin vastausta. Ja se tuli. Aikoi tulla hiljaa... Eikä kuulemma edes kiinnostanu kauheesti koko baari, joten aiko tulla jopa aikasemmin... No, menin nukkumaan. Ja kello 4 aamuyöstä herään siihen, että meille ramppaa ukko 5 muun miehen kanssa ihan täysin kännipäissä pelaamaan jotakin saakelin korttia!!! Joo, jatkot kuulemma! Ajoin ne kotiin, soitin siis taksin niille... Siitä ne läks ja perään jotain piilovittuilua kuulu, että kun mies on tossun alla jne. No, nyt sit mies syyttää mua, kun aloin "pomottaa" miestäni siitä, että tänne ei keskellä yötä vieraita tule... Ja oon kuulemma kamala vaimo, kun tuollatavalla nolaan mieheni... :O Nyt sit pitäs varmaan yrittää sivistyneesti keskustella... Mut ei, mies ei osaa... On niin saakelin lapsellinen, että HUHHEIJAA... Onko muilla ollu vastaavaa?

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No ei ole ollu vastaavaa mut luulis nyt känniselläki järki sanovan että humalaisia kavereita ei tua kottiin jossa on LAPSI. Ei vaikka mikä ois... Yhen voi ehkä majottaa hätätilanteessa jos laittaa nukkuun heti mut että jatkoille :whistle:

No kun tuolla miun ukolla ei paljo järki päätä pakota, kun ottaa... Eikä näytä pakottavan paljo niillä kavereillakaan... Ja ikää kuitenkin on jo 25 ja rapiat, että kun ei mitään teinejä enää oo...

No et sinäkään tainnut sivistyneesti niitä kavereita pihalle ajaa... En ole kyllä koskaan alkanu miehelle valittamaan mistään kavereiden kuullen. Kahden kesken olen sanomiseni sanonut.

ihme järki sekä miehelläs että niillä kavereilla tupata perheeseen, jossa on lapsia kännissä! :o aika outoja ihmisiä taidatte olla. ei tulis kysymykseenkään yhdessäkään mun tuntemassa perheessä.

No ei ole ollu vastaavaa mut luulis nyt känniselläki järki sanovan että humalaisia kavereita ei tua kottiin jossa on LAPSI. Ei vaikka mikä ois... Yhen voi ehkä majottaa hätätilanteessa jos laittaa nukkuun heti mut että jatkoille :whistle:

no just kännisellähän tunnetusti se viimeinenkin järki katoaa..
ap, toimit aivan oikein,sinuilla ja lapsellasi täysi oikeus nukkua kun kereta tuosta ei oltu edes sovittu,pois ois lähteneet meiltäkin

Ei jatkoja tai etkoja, jos lapsia kotona, oli tilanne mikä tahansa!! En kyllä edes tykkäis, vaikka ei ois lapsiakaan, jos itse oisin kotona nukkumassa ja mies pitäis jatkot! Eri asia, jos ne ois yhdessä sovitut, koska kuitenkin molempien kodista kysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja sivistynyt:
No et sinäkään tainnut sivistyneesti niitä kavereita pihalle ajaa... En ole kyllä koskaan alkanu miehelle valittamaan mistään kavereiden kuullen. Kahden kesken olen sanomiseni sanonut.

Niin, että mun olis pitäny siellä viittoa kauniisti miestä paikalle, samalla kun tyttö huutaa sylissä, että voisitko ystävällisesti tulla tänne... Ja sitten kauniisti pyytää miestä, että voisitko ystävällisesti pyytää kavereitasi lähtemään... Just joo. Kyllähän minä en niille kavereille mitenkään raivonnu, enkä kellekkään, mutta ihan huutavan lapsen kanssa sinne menin, ja sanoin, että meillä on vielä nukkuma-aika, että jos voisitte olla hiljaa, ja mennä vaikka nukkumaan (tosin meillä ei kyllä olis ollu ku yhelle patja) tai sitten lähteä kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ei jatkoja tai etkoja, jos lapsia kotona, oli tilanne mikä tahansa!! En kyllä edes tykkäis, vaikka ei ois lapsiakaan, jos itse oisin kotona nukkumassa ja mies pitäis jatkot! Eri asia, jos ne ois yhdessä sovitut, koska kuitenkin molempien kodista kysymys.

nimenomaan, kun on yhteinen koti niin molemmilla pitää olla sanavalta. kumpikaan ei voi pomottaa toisen yli. asiasta ois pitänyt siis sopia etukäteen.

Meillä tuo kuulostaa tutulle. Tosin vanhennuttuaan mies on ehkä hieman viisastunut. Tarinan alkuosaa kyllä tapahtuu, mutta loppuosaa ei meillä ole tapahtunut sitten teinivuosien. Silloin tein asian NIIN selväksi NIIN suorin sanakääntein, että aamuyöstä on ihan turha tulla miesporukalla "kyläilemään". Sain samalla ehkä hieman pelottavan maineenkin, hyvä niin...

Alkuperäinen kirjoittaja järki päähän:
ihme järki sekä miehelläs että niillä kavereilla tupata perheeseen, jossa on lapsia kännissä! :o aika outoja ihmisiä taidatte olla. ei tulis kysymykseenkään yhdessäkään mun tuntemassa perheessä.

No minä en mielestäni ole outo. Olisin kait, jos olisin niiden antanu jatkaa. Eikös se niin mennyt, että viina on viisasten juoma. Ja sillonhan ne typerimmät (parhaimmat niiden mielestä) ideat tulee mieleen ja nehän muuten toteutetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

No kun tuolla miun ukolla ei paljo järki päätä pakota, kun ottaa... Eikä näytä pakottavan paljo niillä kavereillakaan... Ja ikää kuitenkin on jo 25 ja rapiat, että kun ei mitään teinejä enää oo...

alle 30 v ON teini :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Leppekerttu123:
Olipas miehesi pölvästi :/ Toivottavasti jatkossa muistaa olla toistamatta hölmöyttään

Niin minäkin toivon! Mutta kun pahoin pelkään. Aina kun mies ottaa, se on sitten siinä kunnossa että avot. Mutta ei mies siis mikään juoppo ole. Ottaa ehkä kerran kuussa. Mutta sitten kunnolla.

Yhteistyössä