Siis voi hitto että mä oon paha ihminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justiinsajoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja sivistynyt:
No et sinäkään tainnut sivistyneesti niitä kavereita pihalle ajaa... En ole kyllä koskaan alkanu miehelle valittamaan mistään kavereiden kuullen. Kahden kesken olen sanomiseni sanonut.

Niin, että mun olis pitäny siellä viittoa kauniisti miestä paikalle, samalla kun tyttö huutaa sylissä, että voisitko ystävällisesti tulla tänne... Ja sitten kauniisti pyytää miestä, että voisitko ystävällisesti pyytää kavereitasi lähtemään... Just joo. Kyllähän minä en niille kavereille mitenkään raivonnu, enkä kellekkään, mutta ihan huutavan lapsen kanssa sinne menin, ja sanoin, että meillä on vielä nukkuma-aika, että jos voisitte olla hiljaa, ja mennä vaikka nukkumaan (tosin meillä ei kyllä olis ollu ku yhelle patja) tai sitten lähteä kotiin.

Jaa. Ymmärsin, että olet mennyt räyhäämään miehellesi ja kavereille... No sitten, eihän tuossa miehelläsi ole mitään aihetta suutua, jos olet noin asian ilmaissut.

normaaliin lapsipeheeseen ei tulla baarista remuamaan, kun lapset on kotona. aika älkiiä tuollaisella menolla päätyisi lastesuojelun asiakkaaksi.
mutta nyt kannattaa rauhoittua ja krapulan mentyä keskustella miehesi kansssa ihan rauhassa siitä, että ei kannata olla kavereiden vietävissä. lapsettomat kaverit ei vaan tajua sitä automaattisesti ja kännisten mielestä jokainen joka keskeyttää bileet on p..stä.

Vähän samalla tavalla kävi joskus esikoisen ollessa pieni. Mulla oli töihin meno klo seitsemään aamulla, ja mies kolusi kotiin kahden kaverin kanssa puoli seitsemän. Ei kyllä käynyt mielessäkään kauniisti pyytää yhtään mitään vaan käskin kavereiden häipyä ja läksytin miestä siinä samalla. Mies ei pystyssä pysynyt tukematta ja päiväkotikin aukesi vasta seitsemältä, kun ei oltu etukäteen sovittu muuta, puhumattakaan siitä, että miehen olisi pitänyt pojan kanssa olla päivä kotona tai edes viedä sinne päiväkotiin myöhemmin. Mulla hävetti niin, etten uskaltanut kertoa töissä, mikä oikea tilanne oli vaan ilmoitin olevani sairas...

Ei ole käynyt samoin toiste, vähän vastaavasti kyllä mutta ei enää vuosiin sen jälkeen kun eron uhka tuli miehelle todelliseksi.

Mulle ihan sama mitä mieltä miehen kaverit musta olisi, vaikka pitäisivät mua ihan hirveänä, jos tänne tulisivat mun ja lasten nukkumarauhan pilaamaan. Eipähän enään ainakaan toiste tarvitse samaa kärsiä.

Alkuperäinen kirjoittaja järki päähän:
ihme järki sekä miehelläs että niillä kavereilla tupata perheeseen, jossa on lapsia kännissä! :o aika outoja ihmisiä taidatte olla. ei tulis kysymykseenkään yhdessäkään mun tuntemassa perheessä.

No minä en mielestäni ole outo. Olisin kait, jos olisin niiden antanu jatkaa. Eikös se niin mennyt, että viina on viisasten juoma. Ja sillonhan ne typerimmät (parhaimmat niiden mielestä) ideat tulee mieleen ja nehän muuten toteutetaan.

jos sun lähipiirissäs tuommosta tapahtuu niin jotain outoa siinä kyllä on. ei mun mies tai kukaan tuttu keksis tehä tommosta. ollaan ehkä vähän erilaisista yhteiskuntaluokista tjn.

ihme järki sekä miehelläs että niillä kavereilla tupata perheeseen, jossa on lapsia kännissä! :o aika outoja ihmisiä taidatte olla. ei tulis kysymykseenkään yhdessäkään mun tuntemassa perheessä.

ei kai siellä lapset ollut kännissä?

ai yhteiskuntaluokasta, seurustelin aikanaan reilu 20-vuotiaana miehen kanssa, jonka isä oli professori ja äiti tohtori ja jos meillä olis ollut lapsi, niin ihan varmasti olisi tullut tilanne tutuksi.
suhde loppuikin siihen, että sen känniresissut rupes venyyn useampipäiväisiksi..

No minä en mielestäni ole outo. Olisin kait, jos olisin niiden antanu jatkaa. Eikös se niin mennyt, että viina on viisasten juoma. Ja sillonhan ne typerimmät (parhaimmat niiden mielestä) ideat tulee mieleen ja nehän muuten toteutetaan.

jos sun lähipiirissäs tuommosta tapahtuu niin jotain outoa siinä kyllä on. ei mun mies tai kukaan tuttu keksis tehä tommosta. ollaan ehkä vähän erilaisista yhteiskuntaluokista tjn.

Sun miehes ja tuttus tekee sitten salassa ihan mitä lystää, taidat itse olla yhteiskuntaluokaltasi alinta kastia kun arvostelet aloittajaa (mitään luokkiahan ei Suomessa edes ole olemassa). On se niin helvetin vaikeeta tajuta että jokainen ihminen tekee joskus virheitä, mitenkään puolustelematta ap:n miehen toilailuja.

No voi rähmä! Mikä ihmeen keskenkasvuinen pikkupoika ap:lla on oikein miehenä? :o Aika paha paikka pitää olla, että yllätysyövieraita kotiin tuodaan! (Jos joku kaveri olisi jäämässä ilman kyytiä 30 asteen pakkaseen ulos, niin kyllä mäkin silloin toisin, mutta sekä kaveri että mä mentäisiin kyllä suoraan nukkumaan eikä pelattaisi korttia...)

Yhteistyössä