Siis voi pyhä sylyvi, nyt on kyllä jo niin myöhässä menkat, että ei oo ennen ollu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Kp nyt 48. Viimeks menkat olleet siis 2.1-6.1.2010. Eikä mitään merkkiä että menkat tulis. Alavatsa kipuja ollut jonkin verran. Oikealla puolella etenkin pistelee. Mitä tää voi olla?? Kumia ollaan käytetty, eikä se rikki oo kertaakaan mennyt. Sellasta menkkamaista kipuiluakin on ollut jonkin verran, jo muutaman päivän ajan, mut ei ne vaan ala... Outoa :O Yleensä mulla kp 28 tjtn.

Joo, varmaan pitäs se testi tehä... Mut melkeen se on kyllä varmaa, että raskaana en ole, tosin, voihan sitä spermaa valua niinkin pienestä reiästä, ettei sitä huomaa, vai voiko??

voipi olla hormoonit sekaisin. tuttavallani olleet viimeksi marraskuussa menkat eikä ole raskaana. vaikka kyl tekisin testin ja menisin lääkäriin jos näyttää negaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voipi olla hormoonit sekaisin. tuttavallani olleet viimeksi marraskuussa menkat eikä ole raskaana. vaikka kyl tekisin testin ja menisin lääkäriin jos näyttää negaa.

No mistä ne hormoonit nyt sekasi olis??

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Eihän se kortsun varmuus ole 100% vaikka ehjänä pysyisikin. Onhan niitä ehkäisylapsia paljon syntynyt.

No mistä välistä se sperma sitten sisään menee, jos reikääkään ei tulis? :D

En mä vaan tiedä mistä se menee. Tutkimattomat on siittiöiden tiet.

niin, en tedä mistä tuttavallanikaan on hormonit sekaisin enneet.
eli et odottanut muita vastauksia kuin että olet raskaana, tee testi. no TEE se sitten.

niin, en tedä mistä tuttavallanikaan on hormonit sekaisin enneet.
eli et odottanut muita vastauksia kuin että olet raskaana, tee testi. no TEE se sitten.

täh?? Siis kyl mä oon kiitollinen ihan kaikista vastauksista, myös sinun. Ja itsekin olin miettinyt, että oisko hormoonitoiminnan syytä, mutta tuo minun kysymys viittas lähinnä siihen, että mistä esim. hormonitoiminta voi olla sekaisin, ei pahalla siis! Esimerkkejä siitä, koska haluisin tietää, eikä koskaan ole tällaista ollut. Kauheasti en ole myöskään stressannut mistään. Ja jos totta puhutaan, niin ennemmin tekisin negan testin, en ihan vielä tahtoisi toista lasta. Vähän ylireagoit, jos saan sanoa.

Syitä menkkojen myöhästymiseen, hormonaaliset häiriöt sis.myös ovulaation myöhästyminen, raskaus, sukupuolitaudit. Siinäpä lienee tavallisimmat, ei muuta kun karsimaan yks kerrallaan...

Yhteistyössä