siivojan palkka???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Moi!
Voisiko joku selventää mikä on siivoojan peruspalkka? Yritin googlettaa mutta tulee niin ihmeellisiä asiakirjoja etten oikee niistä ota selvää. Sen verran ymmärsin että palkka nousee 4, 7 ja 10 vuoden jälkee.Siis onko tuo totta?
itselläni on laitoshuoltajan paperit mutta nyt täytyisi alkaa etsiä töitä niin mietityttää tuo palkka. Joku on kuulemma saanut 6,65e/h. Onko tämä esim. mahdollista?
Kiitos jo etukäteen jos viitsitte valistaa tyhmää...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Kaupungilla palkka on n.9 euroa tunnilta.Siis se lähtöpalkka.Ainakin mulla.En sit tiiä miten niitä ikälisiä tulee..

Siis teet ihan 8 tunnin päiviä 5 kertaa viikossa?
Saako kysyä mitä sulle jää käteen verojen ja muitten vähennysten jälkeen?

olen siivousfirmassa töissä ja palkka on jaettu kolmeen luokkaan

1lk. 7,31
2lk. 7,68
3lk. 8,06

nämä luokat tulevat mitä siivousta tekee 1lk. on toimistosiivoojan palkka. Ja tietenkin palkkaan vaikuttaa missä asuu. Itse asun pohjoisessa jossa on huonompi tuntipalkka kuin etelämpänä. Ka kokemsuvuosilisät kertyvät tehtyjen työvuosoen mukaan. minulalon kahden vuoden kokemsuvuoslisä joka tekee 0,17 senttiä tunnille

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen siivousfirmassa töissä ja palkka on jaettu kolmeen luokkaan

1lk. 7,31
2lk. 7,68
3lk. 8,06

nämä luokat tulevat mitä siivousta tekee 1lk. on toimistosiivoojan palkka. Ja tietenkin palkkaan vaikuttaa missä asuu. Itse asun pohjoisessa jossa on huonompi tuntipalkka kuin etelämpänä. Ka kokemsuvuosilisät kertyvät tehtyjen työvuosoen mukaan. minulalon kahden vuoden kokemsuvuoslisä joka tekee 0,17 senttiä tunnille

jos mulla menis ton 1lk. mukaan niin mun olis ihan turha ees mennä töihin sillä se olis plusmiinus nolla pojan tarhamaksujen ja auton bensojen jälkeen:(

Yhteistyössä