Siivous apua?

Näkymätön Ninni

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
2 560
1
36
Nyt kysyn teiltä kun en itse keksi, mistä mä voisin saada siivousapua, tai siis kodin kuntoon laittamis apua, siivota osaan kyllä itsekin, mutta tää kämppä on niin levinnyt käsiin että tarvitsisin apua järjestämään kaiken paikalleen ja suuren osan hyväntekeväisyyteen tai roskiin?? Säilytän kaikkea turhaa, vaatteita on liikaa jne..

Mua ahistaa tää tosi pahasti mutta en saa tehtyä mitään, joka paikka tursuaa tavaraa ja on täällä tällä hetkellä sotkuakin kun ahdistaa ihan liikaa...

Sukulaiset ja ystävät asuu toisella paikkakunnalla...

Mä voisin vähän siis maksaakin, paljon ei toki mulla ole käytettävissä näin kotihoidontuella, ukko käy kyllä töissä mutta menoja on paljon..

Siis tavallinen siivousfirman apu on yhtä tyhjän kanssa koska ei ne kuitenkaan tällaiseen savottaan ryhdy..

Mä kateellisena katon noita kämppä kuntoon ohjelmia ja mietin et voi kun mullekin tarjottais jostain apua...

Ei sulla olis ketään kaveria joka vois auttaa asiassa? :/

Itse tulisin mieluusti auttamaan pienelläkin korvauksella koska opiskelijabudjetti ":D".
Joskus nuorempana levähti kanssa kämppä ihan hirveäksi mutta ystävän avulla siitä selvittiin :)

Helsingistä oon, ja toki jos en saa tätä kämppää ennen ens viikon reissuun lähtemistä taiottua kuntoon, voidaan vaihtarit hyvinkin tehdä tammikuussa jos täälllä pk-seudulla asut :)

Tää stressaa mua oikeesti tosi paljon ja kun hommaa ois PALJON ja lapsia neljä niin koitas tässä jotain saada aikaseks... (siis joo omaa syytä, tiedän mutta kun en muuten tästä nyt selviä niin sillä ulkopuolista apua kyselen)

Ja siis ei täällä oo ketään sellasta jolta apua kehtaisin kysyä...

Jostain syystä hyppäsin tuon yli että myös kaverit muualla, sorry!

Ehkä täältä palstalta voit löytää apua :)

Sillä täältä ajattelin rohjeta kysyä jos joku tietää mistä voi saada apua tai jos joku ois niin täti tomera että uskaltais tulla auttamaan saadakseen itselleenkin hyvän mielen auttamisen ilosta ja pientä vaivan palkkaa.. Joo oon siis jo epätoivoinen.. :ashamed:

Pk-seudulta (Espoosta) minäkin. Jos tilanne vielä päällä, kun tulemme takaisin Suomeen, niin laitetaan hihat heilumaan. :)

Mulla vasta yksi lapsi, tällä hetkellä 5 kk ikäinen. Minkä ikäisiä pieniä sulla?

Pk-seudulta (Espoosta) minäkin. Jos tilanne vielä päällä, kun tulemme takaisin Suomeen, niin laitetaan hihat heilumaan. :)

Mulla vasta yksi lapsi, tällä hetkellä 5 kk ikäinen. Minkä ikäisiä pieniä sulla?

Joo kuulostaa hyvältä :D Meillä on 1v1kk, 2v8kk, 6v ja 9v lapset.. (luultavasti tämä operaationi ei onnistu ennen kuin tänne oikeasti tulee joku mun kanssa -olen luovuttanut )

Voih, täällä yksi tamperelaisäiti, jolla jo alkoi sormet syyhyämään. Harmi, kun asut niin kaukana, minäkin olisin voinut tulla jeesaamaan ihan mielelläni. Nimittäin tavaroiden raivaus, lajittelu, poisheittäminen, siivoaminen jne. ovat lempipuuhaani.

Itse en ole pk-seudulta mutta anoppilani sijaitseepi siellä ;o

Jos teillä sattuu menemään jokin mönkään tms niin voisin vaikkapa tuon miehekkeen lätkästä porukoilleen ja tulla jeesaa? :)

Tiedän tunteen. Mulla ongelmana liian pieni asunto tavaran määrään nähden. Isompaa ollaan haettu muttei ainakaan vielä ole saatu.

Laittele vaikka yv:tä, niin sovitaan sitten tarkemmin aikatauluista ym. :)

Toivottavasti et pelästy tällaista "kahden maan kansalaista". :whistle:

[QUOTE="vieras";22678030]Kannattaa muuttaa, silloin tuo kaikki järjestyy melkein pakosta :D[/QUOTE]

Mä oon kyllä tuotakin miettinyt mutta kun muuttanu oon about kerta vuoteen ja nyt ois eskari ja koulu ok ja esikoisella kamuja niin en oikein taas viittis vaikka kyllä kieltämättä syyhyttäis hieman, mut taidan olla siihenkin tällä hetkellä liian väsy... :D

sand1: toki voit tulla jos sulla halua ja innostusta on, kuinka kaukana asut?

"vieras" voi harmistus kun on tuota välimatkaa liikaa, juuri tuollaista immeistä tänne kaipaisin :xmas:

On innostusta, ihan harmittaa kun itellä ei oo mitään lajiteltavia "sekalaistakamaa"-laatikoita :D

Asun 200km päässä mutta as I said no problemoz :) Paitsi vähän tietysti suunniteltava ennakkoon että milloin täältä sinnepäin lähtee.

On innostusta, ihan harmittaa kun itellä ei oo mitään lajiteltavia "sekalaistakamaa"-laatikoita :D

Asun 200km päässä mutta as I said no problemoz :) Paitsi vähän tietysti suunniteltava ennakkoon että milloin täältä sinnepäin lähtee.

No täällä niitä laatikoitakin kivasti löytyy :D Laita mulle yytä niin vois suunnitella... :DDD Nyt mentävä jo maate mutta huomenissa palaan asiaan.

Onpas ihanaa kun tällaistakin apua täältä palstalta voi löytää :)) Ihan tuli hyvä mieli.. :)

Yhteistyössä