V
vierailija
Vieras
Menin aamulla töihin..eka ryhmä sano ”ei tarvita sijaista, lähetti mut toiseen ryhmään, no siellä toisessa ryhmässä sanottiin ”ei tarvita sijaista mee vaikka vähän aikaa takas sinne ekaan ryhmään mistä tulit. No mä sit menin, no sit ne taas lähetti ulos sen saman ryhmän kaa joka lähetti pois mut. No sit se ryhmä joka lähetti mut pois, lähetti mut takas sen ekan ryhmän luo taas. No sit se eka ryhmä lähetti mut takas sen ryhmän kaa ulos joka lähetti mut pois. No ne sit alko siinä mun edessä supisee miten ei tarvii mua ja näin. No sit ne pois lähettävä ryhmä vihdoin suostu ottaa mut loppu päiväks, mut niitä todella ärsytti mun läsnä olo. Sanoin sit suoraan et ”mut tilattiin tänne viikoks” ne sit yritti lähettää mua toiseen kohteeseen iha ku ryhmistä kamojen kanssa hyppiminen 10 kertaa ei ollu tarpeeks, nyt ne yritti lähettää toiseen kohteeseen ja toisessa kohteessa sanottiin ettei mua tarvita sinne. Sit ne yritti uutta kohdetta jos mua tarvittais sinne, no mä sit menin sinne ja siellä ne heitteli mua eväiden ja kamppeiden kaa rakennuksesta toiseen. Alko olee nii kurja ja kaltoin kohdeltu olo etten ees pystyny pidättää itkua enää. En halunnu kiertää en halunnu olla missään muussa ryhmässä ku siinä mihin mut tilattiin viikoks. En varannu itteäni muihin kohteisiin ja yhtäkkiä muut kohteet plus se kohde johon mut tilattiin pallotteli mulla ihan ku en ois ihminen. Sit vielä katto vinoon ku joutu ottaa mut ryhmään iha ku mä oisin tienny et tuun tommoseen tilanteeseen. Viho viimeinen kerta ku ne saa sijaista ja katon ettei kukaan muukaan sijainen eksy sinne mut tämmöstä ei sais tqpahtua. Tosi nolo kurja, tarpeeton ja osaamaton olo ku kohdellaan tolla tavalla. Ja tähän ei ole syyllinen mikään keikka firma vaan päiväkodit itse jotka tilaa sijaista, vaikka ei sitä tarvitse. Tämän takia sijaisia on vaikea saada, koska ne pelkää varata keikkaa tämän tilanteen pelossa. En itse tiedä miten varaan enää keikkaa ihan traumat jäi. En sitten tiedä voiko keikka firmaan valittaa tämmöisestä, mutta jotain pitää tehdä. Ei näin kohdella ketään.