Lapsella nousi korkea kuume yhtäkkiä noin 39,nyt tuntu että mullakin on jotain oireita?Niin kuin kipeäksi tulen,lihassärky
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:kunhan muistat ettet mene ihmisten ilmoille sitä tartuttamaan.. se on oltava kotona!
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:Alkuperäinen kirjoittaja -:kunhan muistat ettet mene ihmisten ilmoille sitä tartuttamaan.. se on oltava kotona!
Tottakai voi mennä ihmisten ilmoille jos kunto sallii. Piitähän sitä kaupassa käydä jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:en mä puhuu nyt tästä,vaan mietin mitä tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lääkäriin sitten jos hengitystievaikeuksia tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:et jaksa sairasta lasta hoitaa , mutta bailata ja bilettää jaksat yötä myöten ?????????
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:et jaksa sairasta lasta hoitaa , mutta bailata ja bilettää jaksat yötä myöten ?????????
Häh?
Mä en bilettää joka päivää,jos sen haluat tiedä :headwall: :headwall:
Mä olen töissä joka päivää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:et jaksa sairasta lasta hoitaa , mutta bailata ja bilettää jaksat yötä myöten ?????????
Häh?
Ja kun et ole, niin olet bilettämässä! Luehan omia juttujasi vai valehteletko?
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:et jaksa sairasta lasta hoitaa , mutta bailata ja bilettää jaksat yötä myöten ?????????
Häh?
Ja kun et ole, niin olet bilettämässä! Luehan omia juttujasi vai valehteletko?
ei mua provosoida tarvitse,koska teen mitä haluan jos mulla illat vapaaita,yks asia on että pelkään nukahta,kun etten jaksa hoita lasta.Lue sä tarkaan,Ms. täydellisyys