Sikamaiset miehet ottavat väkisin

  • Viestiketjun aloittaja Nana_
  • Ensimmäinen viesti
tositarinalle
Sinun tarinasi on aivan erilainen kuin näiden, joita tässä on ihmetelty, aloittajalle tapahtuu näitä ikäviä sattumuksia jatkuvasti ja tämä toinen oli vapaaehtoisesti humalassa mennyt kahden miehen kanssa sänkyyn ja vielä riisuutunutkin.

Toivottavasti selviät henkisesti jonakin päivänä! Myös minut on raiskattu parikymmentä vuotta takaperin, kun olin 16-vuotias, en ollut edes humalassa silloin. En minäkään asiasta ilmoitusta tehnyt ja meni pitkään, ennen kuin kykenin sitten alkaessani seurustella seksiä harrastamaan.
 
tositarina
Kyllä minä siitä olen yli päässyt, jollain lailla. Kuitenkin jollain tasolla vieläkin syytän itseäni. En muista miten siihen tilanteeseen ajauduin, suutelinko tms. mutta sen muista että seksiin ja neitsyyden menettämiseen en ollut valmis tai halukas.

Nämä kaksi muuta tarinaa taas. Jos on noin hirveä känni päällä, niin voiko sitä edes muistaa että olisi kieltäytynyt seksistä, sitähän on voinut vaikkapa itse pyytää... jos ei sen selvempä muistikmuvaa ole rimpuilusta, avun huutamisesta tms. Kyllä siinä on silloin ollut iahn mukana touhussa.


Totta on kuitenkin myös se että herrasmies ei käytä hyväkseen tiedottomassa kunnossa olevaa naista.
 
kärsijät
Alkuperäinen kirjoittaja Näin on:
Alkuperäinen kirjoittaja jotain järkee...:
Alkuperäinen kirjoittaja Maxine -75:
Itsekin olen muutamia sikoja laittanut tiilenpäitä lukemaan, kun eivät ole ottaneet huomioon liian humalaista olotilaani vaan sekstanneet melkein tiedottoman ihmisen kanssa. Aamulla ei ole kiva herätä likaisena kun ehkäisyäkään ei ole käytetty.
Valehtelet! Vaikka sinut olisikin nussittu kännisenä, et pysty näyttämään toteen, ettetkö olisi ollut itse suostuvainen. "minullekin käynyt samoin" on ehkä saanut äijille jonkin tuomion, jos miehensä on valehdellut oikeudessa tai sitten tämä joulupukkiin ja keijuihin uskova aviomies on lullut puhuvansa totta... Mutta että tuollaisessa epäselvässä tilanteessa useiden vuosien tuomio - silkkaa roskaa, eihän väkivaltainen puskaraiskaajakaan saa kuin vuoden.

opettele ryyppäämään, ettei tarvi jälkeenpäin katumuksessa valehdella, että enhän minä mutta kun noi... ei tarvi vetää lärvejä sellaisessa seurassa, jota ei sitten loppupeleissä halua sänkyynsä.
Saa se Keskinenkin tuomion vaikka tyttönen pillua jakoi hyödyn toivossa. Nainen on siitä kumma kapine että sen saa kiimaan mies joka on muiden naisten mielestä haluttua riistaa. Nainen antaa kun kelpaa tälläiselle halutulle miehelle ja kuvittelee että jotain tarttuu menestyksestä ilmeisesti klunssin lennon yhteydessä. No sitten yleensä petytään kun tämä menestynyt mies olikin ihan tavallinen mitoiltaan ja taidoiltaan, ei siis mikään yli-ihminen. Tässä vaiheessa nainen alkaa ajatella että häntä on hyväksikäytetty ja haluaa vastinetta tai rangaistusta.

valehtelee silmät suut täyteen, että muka miehille tuomiot.
Ei yksikään tuomari ole niin tyhm, että tuomistee syyttömät.
Ainoa oikea tuomio olisi se, että joudut itse maksamaan hyvästä panosta.
 
neiti -88
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä elli:
Ensiksi haluan korostaa, etten hyväksy raiskausta missään tilanteessa, vaikka nainen kulkisi alasti Kaisaniemenpuistossa humalassa, mutta teettekö te hyvä ihmiset oikeasti niin, että ensiksi juotte itsenne hirveään humalaan, sen jälkeen lähdette miehen/miesten matkaan, riisuudutte alasti ja sammutte niin kovin, ettette ymmärrä, jos joku alkaa teitä naida? Minä en ainakaan menisi lepäämään sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa juttelen, enkä varsinkaan riisuisi vaatteita ennen kuin menisin vällyjen väliin.
Naisen on saatava olla rauhassa jos niin haluaa vaikka olisi alasti vieraan miehen vuoteessa. Ihmiset juovat liikaa, mutta ei humalassa olevaa naista saa raiskata vaikka tämä olotilansa takia olisikin halukas seksiin. Naisen testosteronin määrä kasvaa humalassa 80-150% ja se lisää halukkuutta, mutta miehen on ymmärrettävä että humalaisen naisen kanssa makaaminen on rikos jos nainen on sitä mieltä seuraavana aamuna että oli liian kännissä tekemään järkeviä päätöksiä.

 
Onneksi se
Alkuperäinen kirjoittaja neiti -88:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä elli:
Ensiksi haluan korostaa, etten hyväksy raiskausta missään tilanteessa, vaikka nainen kulkisi alasti Kaisaniemenpuistossa humalassa, mutta teettekö te hyvä ihmiset oikeasti niin, että ensiksi juotte itsenne hirveään humalaan, sen jälkeen lähdette miehen/miesten matkaan, riisuudutte alasti ja sammutte niin kovin, ettette ymmärrä, jos joku alkaa teitä naida? Minä en ainakaan menisi lepäämään sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa juttelen, enkä varsinkaan riisuisi vaatteita ennen kuin menisin vällyjen väliin.
Naisen on saatava olla rauhassa jos niin haluaa vaikka olisi alasti vieraan miehen vuoteessa. Ihmiset juovat liikaa, mutta ei humalassa olevaa naista saa raiskata vaikka tämä olotilansa takia olisikin halukas seksiin. Naisen testosteronin määrä kasvaa humalassa 80-150% ja se lisää halukkuutta, mutta miehen on ymmärrettävä että humalaisen naisen kanssa makaaminen on rikos jos nainen on sitä mieltä seuraavana aamuna että oli liian kännissä tekemään järkeviä päätöksiä.

ei ole noin.
Jos nainen on halukas seksiin , ei kysymyksessä ole raiskaus, vaan yhdyntä.
Onneksi ei nainen voi aamulla päättää, oliko se yhdyntä vai raiskaus, jos hän itse on seksiä halunnut.
Paljon sitä kuitenkin yritetään ja sitten ihmetellään poliisin ja tuomioistuinten päätöksiä.
 
ihmettelevä elli
Sitähän minä sanoinkin, neiti -88, että en hyväksy raiskausta missään oloissa, vaikka nainen kulkisi humalassa alasti pitkin kaupunkia, mutta jos nainen on itse suostunut seksiin, ei kyseessä silloin ole raiskaus eli väkisinmakaaminen. Jos nainen aamulla katuu edellisiltaista, mahdollisesti humalassa, tapahtunutta yhdyntää, johon hän on ollut suostuvainen, pitäisi naisen ymmärtää olla joutumatta sellaisiin tilanteisiin.

 
cazzo
Alkuperäinen kirjoittaja neiti -88:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä elli:
Ensiksi haluan korostaa, etten hyväksy raiskausta missään tilanteessa, vaikka nainen kulkisi alasti Kaisaniemenpuistossa humalassa, mutta teettekö te hyvä ihmiset oikeasti niin, että ensiksi juotte itsenne hirveään humalaan, sen jälkeen lähdette miehen/miesten matkaan, riisuudutte alasti ja sammutte niin kovin, ettette ymmärrä, jos joku alkaa teitä naida? Minä en ainakaan menisi lepäämään sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa juttelen, enkä varsinkaan riisuisi vaatteita ennen kuin menisin vällyjen väliin.
Naisen on saatava olla rauhassa jos niin haluaa vaikka olisi alasti vieraan miehen vuoteessa. Ihmiset juovat liikaa, mutta ei humalassa olevaa naista saa raiskata vaikka tämä olotilansa takia olisikin halukas seksiin. Naisen testosteronin määrä kasvaa humalassa 80-150% ja se lisää halukkuutta, mutta miehen on ymmärrettävä että humalaisen naisen kanssa makaaminen on rikos jos nainen on sitä mieltä seuraavana aamuna että oli liian kännissä tekemään järkeviä päätöksiä.
On se nyt kuitenkin niin, että terveen järjen käytto on ihan sallittua naisillekkin. Alustajan kertomuksen tapaisia juttuja on helppo välttää, kun pysyy poissa noista paikoista eikä tarkoituksella altista itseään noille uhille. Kuka sinne pakottaa tunkemaan? Tässä on nyt viesti viestiltä kirjoitettu, kuinka miehen pitää kantaa vastuu omista teoistaan. Ja samlla jätetty sellainen kuva, että nainen voi esiintyä kuinka provosoivasti hyvänsä ilman mitään vastuuta seurauksista. Mutta, kuin vaan pitää mennä tyrkyttään itteensä kaiken uhalla. keittää kukko valmiiksi ja sitten viimeisellä hetkellä laittaa jarrut päälle. Tälläiselläkin toiminnalla on varmasti syynsä. Olisi kiva tietää, että mikä se motiivi on.
 
*Lyyli*
Mä olen "raiskannut" mun miehen kun se on kesken puuhien sammunut. Ollaan joskus tultu kännissä baarista ja kauheat halut päällä. Sitten juuri kun on päästy vauhtiin toinen sammuu, mutta muna pystyssä. Mitä siinä muuta kun ratsastaa itselleen hyvän olon! :) Ei se mieskään siitä huonoa tykännyt, sanoi vain leikillään että ilmoittaa musta poliisille.

Tässä muuten huomaa epätasa-arvon. Ketä miestä oikeesti uskottais jos menis tekemään ilmoituksen raiskauksesta? Sehän naurettais varmaan pihalle. Naisen taas on niin helppo syyttää miestä vaikka mistä vaikka olis itse kännissä ollut halukas ja tulee sitten katumapäälle. Miehelle on myös helppo kostaa jotain vanhoja katkeruuksia tällä tavoin jos on niin kipee päästään. Mitä mies voi siinä tilanteessa tehdä?

On toisinkinpäin käynyt, että mies on halunnut helpotuksen baari-illan jälkeen kun minä olen jo unten mailla. Ei se mua ole haitannut, jos kerran parisuhteessa ollaan. Ei siitä mitään harmia ainakaan ole. Harmi vaan itselle, jos on mennyt sessio ohi! :)
 
Tytönkloppi
Alkuperäinen kirjoittaja *Lyyli*:
On toisinkinpäin käynyt, että mies on halunnut helpotuksen baari-illan jälkeen kun minä olen jo unten mailla. Ei se mua ole haitannut, jos kerran parisuhteessa ollaan. Ei siitä mitään harmia ainakaan ole. Harmi vaan itselle, jos on mennyt sessio ohi! :)
No toi onkin vähän eri asia, koska sua ei haittaa vaikka miehesi panee sua sun nukkuessa. Toi on ihan OK, kun te oottee parisuhteessa päättäneet että voitte tehdä noin toisillenne. Ootte tasa-arvoisia tossa asiassa, kun kummallakaan ei ole mitään sitä vastaan että toinen panee vaikka toinen nukkuu.

Mutta mitä mieltä olisit jos baari-illan jälkeen menisit kaveriporukassa jatkoille ja se joka panee sua sun nukkuessa oliskin joku muu kuin sun oma mies? Joka jolla ei ole lupaa koskea suhun? Se voi olla ventovieras tai kaveri tai kaverin kaveri.
 
cazzo
Alkuperäinen kirjoittaja Tytönkloppi:
Alkuperäinen kirjoittaja *Lyyli*:
On toisinkinpäin käynyt, että mies on halunnut helpotuksen baari-illan jälkeen kun minä olen jo unten mailla. Ei se mua ole haitannut, jos kerran parisuhteessa ollaan. Ei siitä mitään harmia ainakaan ole. Harmi vaan itselle, jos on mennyt sessio ohi! :)
No toi onkin vähän eri asia, koska sua ei haittaa vaikka miehesi panee sua sun nukkuessa. Toi on ihan OK, kun te oottee parisuhteessa päättäneet että voitte tehdä noin toisillenne. Ootte tasa-arvoisia tossa asiassa, kun kummallakaan ei ole mitään sitä vastaan että toinen panee vaikka toinen nukkuu.

Mutta mitä mieltä olisit jos baari-illan jälkeen menisit kaveriporukassa jatkoille ja se joka panee sua sun nukkuessa oliskin joku muu kuin sun oma mies? Joka jolla ei ole lupaa koskea suhun? Se voi olla ventovieras tai kaveri tai kaverin kaveri.
No eihän nyt kukaan voi ketään ihmistä ruveta jupimaan, jos se ihminen on vähääkään järjissään. Kyllä siihen herää, jos joku yrittää. Eli taas ollaan siinä pisteessä, että miksi pitää vetää itsensä sellaiseen kuntoon, ettei kykene torjumaan mahdollista raiskaajaa? Tässä on ilmiselvästi sellainen kuvio, että vastuu siirretään humalaisille miehille ja naiset vetäytyvät vastuusta vetoamalla siihen, etteivät miehet kanna vastuitaan. Raiskaus ei ole hyväksyttävää, mutta jos sellaiselta haluaa välttyä niin pitää itsekkin ajatella ja toimia sen mukaan, ettei näitä asioita edes voi tapahtua. Te ette kykene muuttamaan muiden käyttäytymistä, mutta te voitte tehdä oman osanne muuttamalla omaa käyttäytymistänne. Niin se vaan on!
 
*Lyyli*
Alkuperäinen kirjoittaja Tytönkloppi:
Alkuperäinen kirjoittaja *Lyyli*:
On toisinkinpäin käynyt, että mies on halunnut helpotuksen baari-illan jälkeen kun minä olen jo unten mailla. Ei se mua ole haitannut, jos kerran parisuhteessa ollaan. Ei siitä mitään harmia ainakaan ole. Harmi vaan itselle, jos on mennyt sessio ohi! :)
No toi onkin vähän eri asia, koska sua ei haittaa vaikka miehesi panee sua sun nukkuessa. Toi on ihan OK, kun te oottee parisuhteessa päättäneet että voitte tehdä noin toisillenne. Ootte tasa-arvoisia tossa asiassa, kun kummallakaan ei ole mitään sitä vastaan että toinen panee vaikka toinen nukkuu.

Mutta mitä mieltä olisit jos baari-illan jälkeen menisit kaveriporukassa jatkoille ja se joka panee sua sun nukkuessa oliskin joku muu kuin sun oma mies? Joka jolla ei ole lupaa koskea suhun? Se voi olla ventovieras tai kaveri tai kaverin kaveri.
Totta, tuo ei olis kivaa kyllä. Vakava asiahan raiskaus on ja se jättää varmasti syvät arvet sen kokeneelle. On se sitten missä olosuhteissa vain tapahtunut. Luin jokin aika sitten jostain jutun kun nuori nainen oli raiskattu julmasti lomamatkallaan. Tekotapa oli ollut raaka ja nainen oli saanut ilmeisesti moniakin vammoja sen seurauksena (henkisten vammojen lisäksi). Aivan kamalaa. Miten mahtaa tämä nainen/tyttö selvitä eteenpäin, varmasti menee pitkään että toipuu.

 
jenniina_
Itse lähden miehen mukaan. Hän sai minut houkuteltua ottamaan pikkuhousut pois sängyssään ja nelin kontin esittelemään takaa paikkoja vain minihame päällä. Olin humalassa ja suostuin, vaikka tarkoitus ei ollut seksiin ryhtyä. Kaikki tapahtui sellaisen leikkimielisen kiusailun merkeissä kun pyöritin pyllyäni ja mies kehui minua estotta. No mies tulikin yllättäen takaa ja otti minut väkisin. Humalatilan takia en ymmärtänyt alkaa huutaa mitään vaikka en suostumusta seksiin antanutkaan. Seuraavana aamuna soitin poliisille miehen luota ja he tulivat pidättämään tämän. Onneksi mies sai kunnon tuomion, eikä tee enää samoin muille naisille. Tunsin kunniaani loukatun pahasti, enkä ole enää uskaltanut ilman pelkoja mennä tuntemattomien miesten luokse. Eli tämä aiheutti minulle traumaa.
 
Mikä Pykälä
Tekisi mieli tässä yhteydessä kysyä, mikä edellisessä tilanteessa aiheutti väkisinmakaamis-, raiskaustumion? Ymmärtää kyllä, että vieraan miehen yhtäkkinen käsiksi käyminen ilman lupaa ja todennäköisesti _ilman kondomia_ on väkivaltaa.

Naiselle on aina henkinen kolhu, kun vieras mies luvatta, ilman ehkäisyä käyttää häntä hyväkseen. Mahdollisuus saada seksiä haluamattaan jokin sukupuolitauti tuossa tilanteessa tuottaa henkistä ahdistusta ja pelkoa pitkäksi aikaa. Käsittääkseni miehellä ei ole oikeutta saattaa naista edes raskaaksi ilman tämän suostumusta. Ventovieras mieshän ei voi tietää, käyttääkä nainen ehkäisyä vai ei.

Tosin naisillakin pitäisi olla tervettä itsesuojeluvaistoa niin paljon, ettei ala riisuuntumaan miehen edessä. Humalahan voi tehdä tepposet kiihottavassa tilanteessa myös miehelle.
 
hmmm,.,.,..,
Alkaapa tuntua, että esim. jenniina ja pari muuta provoilee ihan ärsyttääkseen miehiä. Ei noin tyhmiä naisia luulisi olevan tai sitten nuo naiset eivät käy ihan täydellä hapella. Jos ei kapasiteetti riittä normaaliin ajatteluun, niin sille ei voine mitään. En vain usko, että täysipäiset naiset noin älyvapaasti kirjoittelevat.
 
hmmmm,.,.,.,.
Tämä kirjoitus ei ollut tarkoitettu "tositarinalle" ja muutamalle muulle. Tosiaan teidän kirjoitukset ovat ihan eri asia, kuin mitä edellisessä viestissä tarkoitin. Missään tapauksessa en tarkoittanut, että te olisitte olleet vastuussa tapahtumista.
 
Mikä Pykälä
Ehkä epäselvyys vastuullisuudesta olisi miehenkin aina helppo tarkistaa pienellä kysymyksellä, haluaa nainen seksiä, haluaako nainen yhdyntää ilman kondomia ja millaista seksiä nainen haluaa. Se, että mies päättää kysymättä, tekee yksinomaan hänet vastuulliseksi siitä, mitä nainen EI halua. Niin yksinkertaista!

Kukapa voi tietää, onko "jenniina_" jo täysi-ikäinen. Ehkäpä hän on vasta alle kuudentoista tai alle 18 -vuotias, jolloin selvästi vanhempi mies on lain mukaan hyväksikäyttänyt nuorta naista. Ei tarvita muuta kuin tytön ilmoitus ja tutkimus tapahtuneesta. Kondomiton yhdyntähän on niin helposti todistettavissakin.

Vaikutta aika usein siltä, että juuri miehet "eivät käy ihan täydellä hapella. Jos ei kapasiteetti riittä normaaliin ajatteluun, niin sille ei voine mitään." Nyt voisi todeta, että on naisten taholta täysipäisyyttä ottao tämäkin asia esiin vaikkakin esimerkinomaisesti, jotta miesten silmät edes hieman avautuisivat, mihin kaikkeen voi harkitsemattaan joutua.

Se, että nainen leikittelee miehen kanssa humalapäissän ei liene rikos. Mutta miesten puolustuksena on varmaan se, että eläimelliset vietit ovat heissä vielä niin vahvoja, että kaikkinainen naisen käytös voidaan tulkita soidinmenoiksi. Vaikka ihmisiähän me kaiketi olemme, kun osaamme kirjoittaakin.
 
testosteronikone
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkaapa tuntua, että esim. jenniina ja pari muuta provoilee ihan ärsyttääkseen miehiä. Ei noin tyhmiä naisia luulisi olevan tai sitten nuo naiset eivät käy ihan täydellä hapella. Jos ei kapasiteetti riittä normaaliin ajatteluun, niin sille ei voine mitään. En vain usko, että täysipäiset naiset noin älyvapaasti kirjoittelevat.
Että naisella saattaa testosteronitaso nousta useita satoja prosentteja humalassa, varsinkin jos vielä käyttää ehkäisypillereitä. Siitä lähtee holtti pois ja kiima on valtaisa. Kun palataan seuraavana aamuna normitilaan pää voi olla pyörällä siitä mitä tuli tehtyä.

 
näin ymmärrän
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä Pykälä:
Kukapa voi tietää, onko "jenniina_" jo täysi-ikäinen. Ehkäpä hän on vasta alle kuudentoista tai alle 18 -vuotias, jolloin selvästi vanhempi mies on lain mukaan hyväksikäyttänyt nuorta naista. Ei tarvita muuta kuin tytön ilmoitus ja tutkimus tapahtuneesta. Kondomiton yhdyntähän on niin helposti todistettavissakin.
Hetkinen eikös 16 vuotta ole suojaikäraja? Yli 16 vuotiasta saa näin pamputtaa vaikka kuinka vanha mies, kunhan ei ole auktoriteettiasemassa tähän 16 vuotiaaseen (opettaja-oppilas ym.)

 
äidin kanta
Alkuperäinen kirjoittaja näin ymmärrän:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä Pykälä:
Kukapa voi tietää, onko "jenniina_" jo täysi-ikäinen. Ehkäpä hän on vasta alle kuudentoista tai alle 18 -vuotias, jolloin selvästi vanhempi mies on lain mukaan hyväksikäyttänyt nuorta naista. Ei tarvita muuta kuin tytön ilmoitus ja tutkimus tapahtuneesta. Kondomiton yhdyntähän on niin helposti todistettavissakin.
Hetkinen eikös 16 vuotta ole suojaikäraja? Yli 16 vuotiasta saa näin pamputtaa vaikka kuinka vanha mies, kunhan ei ole auktoriteettiasemassa tähän 16 vuotiaaseen (opettaja-oppilas ym.)
Väkisinmakaaminen tai raiskaus ei kuitenkaan ole sallittua. Pitäisi olla ainakin neidon suostumus seksiin. Mitä sitten tuumailevat hänen vanhempansa, koska 16 -vuotiaan (alaikäisen))on aina saatava huoltajan hyväksyntä tekemiselleen. Niin että varmaan on monia ansan paikkoja vanhemmille miehille, jotka haaveilevat teinityttöön sekaantumisesta. Eiköhän laki ole ollut tervejärkinen, kun on ajateltu, että seksi on sopivinta samanikäisten kesken.
 
vierailija
Minä olin 48v tulossa kaverilta ja pysähdyin koti matkalla parin ikämiesten (70-80v)kämpille. Ajattelin odotella aamua siellä, tarjottiin juomaa ja sitten kun piti käydä vessassa oli heillä vessan ovi rikki jota ei saanut suljettua. Ja asunnossa wc,, - ovi oli olohuoneeseen no oli pakko kusta, ukot rupesivat katselemaan touhua. Näin kun ukot puristelivat etumustaan. Tunsin kihelmöintiä ja himoa jalkovälissä. En muka huomannut ja näyttävästi pillua pyyhkiessä pyllisti miehille nyt näin, että etumus pullotti molemmilla. Laskin hameeni ja istuin sohvalle ja otin ryyppyä. Ja teeskerelin sammuvan. Ukot puhuivat keskenään, että tohtisiko naida minua. Ukot tulivat viereeni riisuivat minua tunsin sormen sisällä kastuin. Ukot riisuvat housunsa pois tekivät lattialla sohvan tyynystä sängyn laskivat minut siihen. Makasin kohta ilkosillaan kun miehet nuolivat vuoron peräänminua sieltä. Niin alkoivat kokeilemaan nussimista ensin vanhempi aloitti ja ihmettelin kuinka pian hän laukesi omasta mielestäni sisääni. Toinen tuli samantien jatkamaan. Ja tämä kestikin pidempään. Kunnes laukesi myös sisään. Tunsin olevani härski näky mällin valuessa pepun reijän päällä. Kohta ulko ovi kävi ja naapurin pari muuta vanhempaa miestä lompsi sisään ovi oli päivä lukossa ja olivat tapansa mukaan tulossa kortille. Ja esitin edelleen sammunutta ukot istuutuivat ja tunsin katseet. Miehet kysyivät kuka olin ja mitä on tapahtunut ja miehet kertoivat mitä oli käynyt. Kohta tunsin kun mies tuli viereeni pyyhki paperilla tavaraani muut miehet katselivat kohta mies oli päälläni ja molemmat päästivät lastin sisään. Heräsin kesken viimeisen panon aikana ja sanoin voi että kuinka näin on käynyt. Ja nussi me vielä porukalla 4 miehen lastit sisälläni menin kotiin ja isäntäni kokeili ala päätä ja tunsi ettei ollut normi kosteutta sisällä
 
vierailija
Minä toin mukavanoloisen naisen kämpilleni yöksi, touhuttiin mitä touhuttiin ja kun aamulla heräsin niin nainen joi kahvia keittiössä ja söi jääkaappia tyhjäksi ja vielä minun paita päällänsä. Mitä olisi vienytkään jos en olisi herännyt ajoissa. Ei nukkuvaa miestä saa ryöstää! No provohan tämä oli,mut tilanne kuten ap:lla, täysin looginen tapahtumaketju, joka on järkeiltävissä jos aivot toimii.
 
Olen tälläinen pirpsakka 22v. kauniiksi sanottu hoikka tyttönen. Olen huomannut että suurin osa miehistä on todellisia sikoja, mutta silti vieläkin etsin sitä oikeaa viikonloppuisin.

Minulle tapahtuu jatkuvasti sellaista että kun lähden ravintolasta illan päätteeksi mukavan tuntuisen miehen kanssa asuntooni tai miehen asunnolle, niin he luulevat heti että se tarkoittaa seksioikeutta. En minä seksiä mitenkään panttaa, rakastan sitä, mutta yleensä kun pääsemme asunnolle, juomme hieman jotain, tanssimme ja riisuuduttuamme menemme sänkyyn olen jo niin väsynyt tai huonovointinen etten jaksa enää sekstailla. Usein miehet ottavat väkisin, ja olen useamman ilmoituksen tehnytkin asian takia. Tämä on vain miesten kohdalla niin yleistä etten enää kehtaa tehdä ilmoitusta koska tunnen etteivät usko minua ja syyllistävät minut.

Monesti kun olen nukahtanut tai ollut niin huonossa kunnossa etten muista mitään, niin aamulla herättyäni huomannut että minua on käytetty hyväksi monasti jopa ilman kumia, välillä jopa peppuun vaikka en siitä nauti. Puolustuskyvytöntä naista ei saa väkisinmakaa vaikka hän olisi nukahtanut, sen jokaisen pitäisi tietää. Se että käyttää lyhyitä mekkoja ja lähtee miehen luo, vaikka riisuutuukin ja pusuttelee, ehkä jopa hieroo miehen penistä, ei tarkoita että naisen olisi annettava seksiä eli mentävä loppuun asti. Naisella on oikeus koska vain kieltäytyä seksistä eikä naista joka ei ole tolkuissaan saa ottaa väkisin. Miehen on huomattava koska naisen humalatila on sellainen ettei hän voi tehdä järkeviä päätöksiä ja ottaa järki käteen joko jättämällä nainen rauhaan tai lähtemällä pois.
Olen samaa mieltä naista pitää sen verran kunnioittaa että ei väkisin jos nainen ei halua.
 

Yhteistyössä