sikiön liikkeet lopussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko normaalia että sikiön liikkeet tuntuvat yhtäkkiä heikoilta huomasin eron nyt viikonlopun aikana ja liikkeitä on vähemmän. Liikkuu siis kyllä mutta ei niin paljon ja liikkeet eivät tunnu niin voimakkailta mitä esim viimeviikolla. Pitäisiköhän soittaa synnärille vai odottaa huomista neuvolaa. Niin ja viikkoja nyt vajaa 40.

tila alkaa olla vaavilla vähäinen liikkua, mutta jos yhtää vaivaa, soittaisin kyllä synnärille, ei se ota jos ei annakaan. mielestäni kannattaa tässäkin asiassa olla mieluummin vähä liian varovainen kuin jäädä asiaa kotiin miettimään

Mulle ainakin äippäpolilla sanoivat että herkästi kannattaa soittaa jos vauva on normaalia hiljaisempi. Ja toitottavat sitä mulle joka ikinen kerta. Nyt viikkoja 37+1. soita ihmeessä, saat mielenrauhan.

mä en tuntenu loppuajasta liikkeit ollenkaan kun oli niin paljon lapsivettä.
noil viikoilhan vauvan rahoittuminen voi merkitä lähestyää synnytystä. mut soittaisin kyl synnärille jos yhtään vaivaa. parempi olla liian varovainen.

Kannattaa juu soittaa sinne synnärille ihan varmuudeksi. Tuossa kohtaa ei voi olla liian varovainen.
Meillä kyllä poju möykkää mahassa edelleenkin vaikkei tilaa juuri ole, ja tuntuu tosi ilkeelle. Nyt rv 39+3.

Yhteistyössä