Sikiön liikkeet (useampi raskaus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bintje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bintje

Vieras
Milloin olette tunteneet ekat liikkeet? Niit perhosen sivelyjä, kuunon potkuja, muljahduksia jne.
Rupes vaan mietityttää kun nyt rv 16+3. Esikolta tunsin ekat noin rv 18 ja kakkoselta olen näköjään kirjannu et muljahduksia rv 15+3 :o JA liikkeitä rv 16 -> Nyt en mielestäni oo tuntenut mitään! Enkö vaan kerkee niitä ootella vai onko siellä masussa jotain häikkää :headwall:
Muutenkaan mul ei oo yhtään raskaana oleva olo :/ Ei oireita (ei alussakaan juurikaan), ei mahaa ei mitään :'(

Aiemmissa raskauksissa tunsin vauvan liikkeet kait ihan ns. normaaliviikoilla. Nyt tässä todella aikaisin.Tuntui hullulta, kun jossain viikolla 25 vasta neuvolassa (muistettiin) kysyä, että tunnenko liikkeet :o Vastasin, että olen tuntenut jo pitkään ne liikkeet !

Vasta tässä raskaudessa olen tuntenut ne joka ikisessä lehtisessä mainitut kuplimiset , viikolla 11. Ok. koska se on mahdotonta, sanon että viikolla 13.
Kävin kyllä uä:ssa tarkistamassa montako sikiötä ja monesko viikko oikeasti on, ja yksi täällä on ja viikot ihan niinkuin pitääkin..

Koska liikkeet olen tuntenut AINA, siis KOKO raskauden ajan, en jaksa muistaa millä viikolla liikkeet napakoitui ja tuntui enemmän tai jotain.. potkut on napakoita, liikkeissään tämä vauva on napakka, kova.

Yhteistyössä