Sikiön liikkeistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mandariini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mandariini"

Vieras
Onko mitenkään mahdollista kun nyt on viikkoja tasan 19 ja pari päivää sitten aivan kuin olisin tuntenut aivan selvät potkut. Laitoin käden ja tunsin sitä vasten ja sitten näkee myös. Mutta onko mitenkään mahdollista? :o neuvolasta annetussa vihkosessa oli että liikkeet tuntee ulkopuolelta joskus reilu 20 viikolla, lähemmäs viikkoja 30.

Onkohan ne vaan jotain vatsanpuruja sitten vain ? :o niin ja ihan ensimmäinen raskaus on kyseessä niin siksi vähän uusavuton :D

Monesko raskaus sulla?

Mä ihmettelin suuresti sitä neuvolasta saadun kirjan juttua jonka mukaan "N 28. viikon jälkeen potkut ovat niin voimakkaita,että ne tuntuvat ulkoapäinkin." What?? Ekassa sekä tässä tokassa raskaudessa mies on tuntenu liikkeet jo joskus 18. viikon paikkeilla omien sanojensa mukaan "ihan varmasti". Ollaankin mietitty,et onkohan toi joku sellanen aika millon viimestään liikkeitä tuntuu ulospäin vaikka olis mitä (taaksepäin kallistunut kohtu,istukka edessä,vauva selin tms).

mul on nyt rv 20 ja oon viikonverran tuntenu liikkeet ulospäin ja pariviikkoa ylipäätään. Ja tämä on neljäs raskaus.

Istukan siainti vaikuttaa siihen et miten hyvin tuntee liikkeet.
Esikoisesta tunsin liikkeet rv 20+ istukka edessä keskellä
Toinen liikkeet tunsin rv 13 istukka takana
kolmannesta liikkeet tunsin rv 12 istukka takana
neljäs liikkeet tunsin rv 18 ja istukka edessä ylhäällä.

Mulla on reilusti taaksepäin kallistunut kohtu.

Ihan ensimmäinen raskaus on kyseessä.

Voihan se sitten näköjään niitä liikkeitä ollakkin :) itse en tiedä mihin suuntaan kohtu on kallistunut.

Sitä minäkin ihmettelin tuota siinä että liikkeet tuntuvat noin myöhään ulospäin. Olisikohan joku painovirhe, en usko että jos keskimääräkin laskettaisiin että kuitenkaan se noin myöhään menisi.

Niin ja sitten vielä yksi kysymys. Onko teidän rinnat kasvaneet koko raskauden ajan vai vain tietyn aikaa, esim alkuraskaudesta tai loppuraskaudesta? Mietin että uskallanko kauheen monia uusia rintaliivejä ostaa jos joutuu jo isommat kohta ostamaan. Ei kuitenkaan paljoo eroa ole tullut 70B -> 75B

Ja minulla kuitenkin on aikaisemmin ollut rinnat kokoa 75B, mutta laihduin niin rajusti niin tissitkihän siinä pieneni :D

Yhteistyössä