sikiön sydänäänet rv 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Kävin tänään neuvolassa rv 14+2 ja terkka ei saanu sydänääniä kuulumaan. Np-ultrassa pari viikkoa sitten kaikki oli ok. Huomenna on aika ultraan, mutta oiskohan kellään omakoht. kokemuksia siitä, että äänet ei oo noilla viikoilla kuulunu ja kaikki on ollu kuitenki hyvin.
Mä oon aivan paniikissa:(

Tietenkin olet paniikissa, mikset päässyt jo tänään? Sanottiinko ultrassa missä istukka sijaitsee?, jos se on etuseinässä, se joskus häiritsee äänien kuulumista. Toivottavasti kaikki on hyvin :hug:

Ymmärrän kyllä että olet paniikissa, mutta koita jaksaa huomiseen. Oli kyllä ajattelematonta, että pitää huomiseen odottaa. Jos tosiaan istukka on etuseinässä voi häiritä kuulumista ja itse muistan että sikiö kun on niin pikkuruinen vielä ja pyörii mahassa miten sattuu, niin usein karkas doplerin alta pois. Toivotaan että kaikki on hyvin :)

Joskus voi käydä niin ettei kuulu, jos on kovasti ylipainoa, tai em. istukka etuseinässä. Tai kokematon terkka (yleisin syy...). Laite huonossa kunnossa, kohtu kovin alhaalla taaksepäin lantiossa tai jälleen kerran kokematon terkka....

Toivottavasti kaikki ok, ymmärrän että huolettaa. Itselleni töissä kerran noin käynyt, itselläkin meni jo kylmät väreet kun äidin kanssa käveltiin toiseen päähän taloa uä-huoneeseen. Tällöin kaikki oli kuitenkin ok!

Mulla kuului ekasta jo viikoilla 10 nuo sysänäänet ekan kerran.Tokasta kuului kanssa aika aikaisin.Mutta tiedän joitakin joilla ei ole kuulunut vielä noilla viikoilla,mutta toivotaan että saisit varmuuden pian.

Mulla kuului ekasta jo viikoilla 10 nuo sysänäänet ekan kerran.Tokasta kuului kanssa aika aikaisin.Mutta tiedän joitakin joilla ei ole kuulunut vielä noilla viikoilla,mutta toivotaan että saisit varmuuden pian.

Mulla kuului esikoisesta todella hyvin viikolla 11. Nyt kävin rv 13+5 ja kuului, mutta vaimeasti. Eli varmasti sulla sikiö oli vaan jossain niin piilossa, ettei ääniä kuulunut.
Toivon onnea huomisen ultraan!!!

mulla ei kuulunu raskausviikolla 20, ultralla sit tarkastus ja kaikki oli ok. (piti ihan kaivella neuvola kortti esiin ja näin oli.) eikä minulla ole eteisistukkaa ollu.

Minullakin silloin, kun istukka oli etuseinämässä oli sydänääniä todella vaikea löytää aina alussa. Kesti aina kauan, ennen kuin äänet saatiin kuuluville. Toivottavasti sinullakin on vaan kyse jostain tuollaisesta ja kaikki on kunnossa! :hug:

Heippa! Ultrasta tulin ja kaikki on kunnossa, jostain syystä ääniä ei vaan eilen kuulunut. Kovasti vauva voimisteli ja heitti volttia.
Pää ei vaan kohta enää kestä näitä säikähdyksiä, takana keskeytynyt keskenmeno 09/07 ja umpilisäkkeen poisto kk sitten. Silloinkin sai pelätä, kuinka vauva voi.
Josko tää raskaus jo viimenään jatkuis ihan "normaalina".
Kiitokset kaikille vastanneille:)

Yhteistyössä