Sikiönä manipuloitu musiikkimaku...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yainaba

Aktiivinen jäsen
11.05.2005
2 743
0
36
Vauva kitissyt illan ja piti sit taas kokeilla... ja nyt soi varmaan kuudetta kertaa peräkkäin... tämä kappale...
ja vauva katselee rauhallisena ja melkein nukkuu. :heart:

Tonen rauhottava kappale tuntuu olevan salkkareitten tunnari :D
Onko muut onnistuneet manipuloimaan sikiökaudella musiikkimakua ?

Mun vielä mahassa oleva kääpiö lopettaa sätkimisen heti, kun kuulee Jenni Vartiaista. :) Toisaalta myös Whitesnake saa sen hiljenemään, mikä on hieman epäilyttävää. :D

soitin lähes päivittäin klassista musiikkia raskausaikana,mutta ei sillä ollut vauvaan mitään vaikutusta.Onkohan vaikuttanut siihen et tämä taapero on tosi fiksu?

[QUOTE="Mä";22130244]soitin lähes päivittäin klassista musiikkia raskausaikana,mutta ei sillä ollut vauvaan mitään vaikutusta.Onkohan vaikuttanut siihen et tämä taapero on tosi fiksu?[/QUOTE]

Varmasti on. Mä soitin pelkkää trancea ja lapsi on tyhmä ku saapas.

ai tästäkö se johtuukin et mun lapsista osa on ylivilkkaita koheltajia? Aina tullut kuunneltua sikinsokin sekasin kaikkea mahdollista musiikkia.
Yks on tosi rauhallinen tapaus, sen aikaan ei kuunneltu paljon muuta kuin Hurriganesia :laugh:
Älykkyyttäkin näiltä löytyy vaihtelevissa määrin. Hyvin osaavat ton vanhemmilta rahan kinuumisen mut huoneiden siivous ei sitten sujukaan niin hyvin. |O

[QUOTE="kuula";22130181]Mun vielä mahassa oleva kääpiö lopettaa sätkimisen heti, kun kuulee Jenni Vartiaista. :) Toisaalta myös Whitesnake saa sen hiljenemään, mikä on hieman epäilyttävää. :D[/QUOTE]

Oletko itsekin kääpiö kun kerran odotat lyhytkasvuista lasta? Eikös tuo ominaisuus periinny.

Ja ehkä se lopettaa sätkimisen koska keskittyy pitämään käsiä korvilla, jottei kuulis.

jossain oli tutkimus et lapsesta tulis älykkäämpi,ku soittais sille raskausaikana klassista musiikkia.Mä kyllä kokeilin sitä sen takia et jos sit vauvana siihen rauhoittuisi,mutta ei rauhoittunut,itki melkein entistä enemmän.Jos soitti silloin kun ei itkenyt niin hälle tuli nälkä.Nyt jos taaperolle tuota musiikkia soittaa,käskee laittaa sen pois,tykkää tavallisista lastenlauluista.

Yhteistyössä