Silikonitissit

  • Viestiketjun aloittaja Kannattaako
  • Ensimmäinen viesti
Kannattaako
Mieheni haluaisi että rintani olisivat isommat. Hän jopa maksaisi silikonit jos suostuisin ottamaan. Onko täällä naisia joilla silikonit? Kertokaa kannattiko. Missä otitte ja miten kalliit? Minkä verran kannattais suurentaa? Nyt B-80.
 
Jossain
oli juttua miten miehet kokevat silikonirinnat naisella. Ja ei ollut ainakaan hyvää sanottavaa. Epämiellyttävän tuntuisia rakastellessa ja sehän kertoo myös naisen huonosta itsetunnosta.
 
Notty
Toivottavasti päätät elää luomuna. ;) musta silikonit näyttävät muutenkin luonnottomille, ja kovillekin. Ja kun niissä on aina riskinsäkin.. Pistä mies menemään jos ei omat rintasi sille kelpaa. :)
 
Jenni
Sinuna en ottaisi silikoneja. Itselleni kävi niin, että ekan lapsen saatuani rinnat kasvoivat (imetysaikana jopa D-kokoa) ja jäivät pysyvästi C-kokoisiksi ja nyt ne tuntuvat tosi kivoilta sekä itseni että miesten mielestä.

Miehesi todennäköisesti haluaisi D tai DD-kokoa, jotka on siitä huonot, että implantti olisi niin suuri, että rinnoista tulee tosi kovat ja luonnottoman näköiset. Et saisi enää kivoja seksikkäitä rintsikoita, vaan valikoimissa on pääsääntöisesti vain leveäolkaimisia isojen rintojen liivejä. Myös urheillessa isoista rinnoista olisi haittaa. Jos hankit joskus lapsia, yleensä silikonirinnoilla ei voi imettää (silikonia imeytyy maitoon).

Aina on myös mahdollisuus, että elimistösi alkaa hylkimään implanttia, jolloin implantti joudutaan ottamaan pois. Tällöin todellakin jäljelle jää kaksi tyhjää pussia eli entiset rinnat, jotka on väkisin venytetty liian isoiksi.

Jos hankit implantit, niiden kestoikä on noin 15 vuotta. Ne eivät todellakaan ole ikuiset!!!
 
mies
Älä ihmeessä hanki. Luomut ovat parhaat. B-kuppi on sitäpaitsi mukavan käteen sopiva :)

Jos nyt hankit silikonit, joudut uusimaan ne aikanaan. Leikkauksen onnistuminenkaan ei ole taattua.

Mitähän miehesi seuraavaksi pyytäisi?
 
Amis
Kumma, kun pitää varastaa toisen nimimerkejä, eikö yhtään omaa mielikuvitusta, niin mulla ei ole mielikuvitusta koska olen jälkeenjäänyt feikki ja paskianen joka haisee oksettavalle paskalle! Sinä tapa ittee ja pulunussija toivoo amis!
 
Amis
Kumma, kun pitää varastaa toisen nimimerkejä, eikö yhtään omaa mielikuvitusta, niin mulla ei ole mielikuvitusta koska olen jälkeenjäänyt feikki ja paskianen joka haisee oksettavalle paskalle! Sinä tapa ittee ja pulunussija toivoo amis!
 
anna olla
Mieheni haluaisi että rintani olisivat isommat. Hän jopa maksaisi silikonit jos suostuisin ottamaan. Onko täällä naisia joilla silikonit? Kertokaa kannattiko. Missä otitte ja miten kalliit? Minkä verran kannattais suurentaa? Nyt B-80.
Tee ukolle testi; sano, että haluaisit hänellä olevan isomman ja tarjoudu maksamaan silikonipidennys :)
 
Viimeksi muokattu:
Silikonit ottanut
Omat rintani olivat kokoa 70AA. Miehelle se olisi riittänyt. Itse kärsin asiasta ja sain mieheni mielen muutettua. Otin silikonit 2 vuotta sitten. Sanottiin tulevan b-kuppi, mutta nyt koko 70C. Parempi näin. Nyt saan ihania rintsikoita kaupoista. Ennen kokoani ei juurikaan ollut.

Itse olen tyytyväinen. Ja niin on mieskin nykyään. Ovat niin aidonnäköiset, ettei äkkinäinen tajua niitä silikoneiksi. Isot silikonit voi tunnistaa, pieniä ei. Itselläni vain 175 ml. Timmissä kropassa oikein sopusuhtaiset.

En ollut teini ottaessani silikoneja, vaan jo 49 v. En ole tyhmä enkä kana-aivo. Minulla on ylempi korkeakoulututkinto ja hyväpalkkainen virka.

Turha niitä silikoneja on pelätä. En todellakaan ymmärrä vouhotusta niistä. Silikonit on erinomainen ratkaisu rinnattomuudelle ja pienirintaisuudelle, jos niistä kärsii.

Turha saarnata itsetunnosta. Silikonit eivät todellakaan ole itsetuntokysymys vaan synnynnäisen puutteen korjaus normaaliksi.

keskustele miehesi kanssa. Älä torju hänen ajatustaan heti. Tosin tuo B-kuppi on jo normaali.
 
Miehen kanta
Itse olen sitä mieltä, että kun kerran naisille on kaiken maailman silikonit hyväksytty, niin naisten pitää hyväksyä myös se että miehet, ketkä niin haluaa, ottavat silikonia, tai jotain muuta mössöä kulliinsa. Saavat siitä runsaamman mittaisen.
 
EräsPeräs
Kauheeta keskustelua. Silikonit on ihan hyvä ratkaisu rinnattomalle. Turha sitä on moittia. Jos rinnat on olemattomat, niin miksi ei saisi ottaa silikoneja ?

Normaalirintaisethan ne juuri vastustavat silikoneja. Miksi ?????

Kaikilla naisilla on oikeus rintoihin. Normaalina pidän kuppikokoa B - D.
 
Äijä
Alkuperäinen kirjoittaja EräsPeräs;11568070:
Kauheeta keskustelua. Silikonit on ihan hyvä ratkaisu rinnattomalle. Turha sitä on moittia. Jos rinnat on olemattomat, niin miksi ei saisi ottaa silikoneja ?

Normaalirintaisethan ne juuri vastustavat silikoneja. Miksi ?????

Kaikilla naisilla on oikeus rintoihin. Normaalina pidän kuppikokoa B - D.

Niin, kuka mitäkin pitää normaalina. On sit kysymyt rinnoista tai kulleista. Ja jokainen tehköön vehkeillään just sitä mitä tykkää, ei siihen ole toisilla mitään sanottavaa.
 
Oikein
minä en ainakaan laittais jos ukkoni pyytäis.

Aivan oikein. Ei kai kenenkään tarvi kroppaansa alkaa muokkaamaan toisen henkilön toiveiden mukaan. Tuskin niin tyhmää ihmistä edes on. Sitä suhteet loppuu, kukin ajallaan, ja sit jää leikelty kroppa seuraavalle "toivojalle".
Ja jos esim. rinnat ovat jokin naisen mitta, niin silloin on Tunturi lähtenyt jo pahoin käsistä.
 
rahtipappi
Mieheni haluaisi että rintani olisivat isommat. Hän jopa maksaisi silikonit jos suostuisin ottamaan. Onko täällä naisia joilla silikonit? Kertokaa kannattiko. Missä otitte ja miten kalliit? Minkä verran kannattais suurentaa? Nyt B-80.
hei simä mukava oloinen keron kukkanen eikö sun miehesi huomaa sun kaunista ja erottista vartaloasi muutoin et laitat isot silokoonit sinuna en kyllä menisi pilamaan kaunista vartaloasi en ole mikään asian tuntia mutta olen poikamies 48v ja elämäni aikana on saanut seikkailla jonkun verran ja olen huomannut ei se mua haitannut oliko naisella isot tai pienet rinnat se riipuu tietenkin miehestä toiset tykää isorintaisesta naisista.mulla on taas mä pidän naisista jotka pukeutuu nahkaa tai sapikkaisiin ja varsinkin kumisaapikkat on yksi paheisteni kun ne korostaa naisen kauniita sääriä ja sitten noi muut asut mikäs on katsellessa sellaista unelmien kaunista naista ja kyllä mä jossain vaihessa varmaan löydän sellaisen itsellenikin ei muutakuin kauniita hetkiä sinulle
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minullakin on silikonit jotka mieheni maksoi ollut jo 4 vuotta. Olen enemmän kuin tyytyväinen niin on miehenikin!. Mieheni sitä minulle silloin ehdotti, rintani on nytten sopivan pyöreät.
 
vierailija
Silikonien maine on kärsinyt, koska vain rumat silikonirinnat ymmärretään silikonirinnoiksi. Kauniin luonnollisia silikonirintoja (joista silikoneista on suurin osa) luullaan luonnollisiksi.
 
vierailija
Kannattaa myös muistaa, että Suomi on kateellisten maa; kaikilla ei ole varaa rintojen parannukseen. Suomalaisnaisista sanotaankin, että suomalainen nainen ei pidä huolta rinnoistaan ja roikottavat niitä rumasti.
 
Mr.Bond
Mieheni haluaisi että rintani olisivat isommat. Hän jopa maksaisi silikonit jos suostuisin ottamaan. Onko täällä naisia joilla silikonit? Kertokaa kannattiko. Missä otitte ja miten kalliit? Minkä verran kannattais suurentaa? Nyt B-80.
En suosittele. Riskit ovat suuret ja voi jäädä näkyvät arvet. Myös mahdollisuus isoihin kipuihin on. Itse en myös henkilökohtaisesti tykkää miltä silikonit nöyttävät ja ne tuntuvat ällöttäviltä puristella (kuin iso liukas tennispallo sukan sisällä), Jos itse olet tyytyväinen rintoihisi niin älä ota ja sanot, että: "jos eivät nämä kelpaa niin ota sitten ero". Minusta tuo on iso loukkaus sinua ja ulkonäköäsi kohtaan ja suosittelen miettimään kahdesti, että kannattaako suhteessa oloa jatkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä