Silikonitissit

  • Viestiketjun aloittaja Kannattaako
  • Ensimmäinen viesti
Mr.Bond
Silikonien maine on kärsinyt, koska vain rumat silikonirinnat ymmärretään silikonirinnoiksi. Kauniin luonnollisia silikonirintoja (joista silikoneista on suurin osa) luullaan luonnollisiksi.
"joista silikoneista on suurin osa"
Ja nyt niitä faktota ja tutkimuksia pöytään ennen kuin heität tuollaista pöytään apina.
Muistakaa ihmiser, että täällä voi kuka vain kirjoitella mitä vain ja tuollaiset edellisen kirjoittajan (lainaus) väitteet jättäisin omaan arvoonsa kun ei ole todisteita esittänyt. Tai vaihtoehtoisesti tutkitte asiaa itse ja huomaatte väitteen täysin päinvastaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olen aina vihannut omia rintojani, kerran eräs mies suuttui minulle kun ilmaisin vihani tissejäni kohtaan. Se oli oikeastaan aika opettavainen kokemus minulle ja tajusin, että minulla on hirveitä ongelmia oman kehon kuvan kanssa, toinen ihminen näke kehoni ihan toisella tavalla kuin minä itse ja oikeastaan niitä lausuntoja kannatta kuunnella. Hyvä vaan, että suuttui minulle ja ripitti asiasta.

Onneksi en kuitenkaan vääristyneen kehonkuvani vuoksi lakannut nauttimasta seksistä....

En vieläkään voi sanoa pitäväni rinnoistani, mutta en ottaisi silikonejakaan - tai muitakaan implantteja. Juuri oli uutisissa, että eräissä silikoni-implanttimalleissa on todettu olevan yhteys imusolmukesyöpään. Onneksi tänä päivänä esimerkiksi rasvasiirtoleikkauksilla voi saada omiin rintoihin parempaa muoto: saatan sellaiseen mennäkin joku päivä. Olen tosin jo nelikymppinen leikkaus olisi auttanut itsetunnollisesti parikymppisenä paljon enemmän... toisaalta ajattelen seksielämää olevan vielä jäljellä rutkasti, joten miksi en tekisi ihan vain itseni vuoksi jotain mitä haluan.
 

Yhteistyössä