silja line perhehytti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja risteilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

risteilijä

Vieras
Täytynee sanoa, että on kummaksi mennyt silja linen toiminta.
Katsoin vapaita hyttejä ja vapaana olisi meidän perheelle sopiva perhehytti vielä täksi illaksi.
Olin varamaassa hytti&risteilyä, mutta sitä ei saanut ostaa. Perhehyttiä ei voi varata, kun risteilyyn lähtöön on alle 12 tuntia. Näin ilmoitti.

En ole tälläisestä ennen kuulu, mutta niin jää nyt risteily tältä illalta.

no vähän on outoa meininkiä. Netistäkö yritit varata? Jos niin, niin soitappa. Luulisi sen kautta onnistuvan. Rahaahan se tuo. Parempi se on, että joku hytin ottaisi, kun se että tyhjänä olisi.

Netistä sen pongasin.
Vähän sapettaa tuo silja linen toiminta. Reilu kuukausi sitten, kun oli kanssa mahdollisuus arkena lähteä(miehellä vapaa päivä).
Yritin netistä lahjakortilla varata, mutta 5hengen perhe ei saanut 4hengen hyttiä. Soitin siljalle ja kysysin vapaana olevia. Perhehyttiä ei ollut, joten olisi pitänyt ottaa kaksi hyttiä.
Virkailija ei kuulemma voinut myydä yhtä 4 hengen hyttiä perheellemme.
Vaikka sanoin että hyvin siinä mahdumme olemaan, kun pienin nukkuu kanssani ja näin olemme useasti tehneet.

Parein taitaa olla siirtyä viikkarin asiakkaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja risteilijä:
Täytynee sanoa, että on kummaksi mennyt silja linen toiminta.
Katsoin vapaita hyttejä ja vapaana olisi meidän perheelle sopiva perhehytti vielä täksi illaksi.
Olin varamaassa hytti&risteilyä, mutta sitä ei saanut ostaa. Perhehyttiä ei voi varata, kun risteilyyn lähtöön on alle 12 tuntia. Näin ilmoitti.

En ole tälläisestä ennen kuulu, mutta niin jää nyt risteily tältä illalta.

soittamalla tai käymällä myymälässä varaamassa onnistuu.. netistä ei saa varattua noin lähellä lähtöaikaa, koska maksut ym eivät ehdi silloin näkyä heidän koneellaan jne..

Alkuperäinen kirjoittaja haipsu:
Peesaan tuohon siljalle soittoon.
Tosin ärsyttävää on sinne soittaa, kun jonottaa saa ihan kauhean kauan.

olen nyt lähiaikoina kaksi kertaa soittanut siljalle ja kummallakin kerralla palvelua alle 2min odotusajalla. Vuos takaperin kun viimeksi asioin niin odottelin lähes puoltuntia eikä kukaan vieläkään vastannut. Että ei aina joudu odottamaan.

ja varmasti saatte hytin jos soitat.