SiljaLine, potta-asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Hei Siljalla risteilleet!

Onko laivalla mahdollisesti pottia lainattavissa hytteihin tai miten olette sellaisten pikkutaaperoiden kanssa hoitaneet vessa-asiat? Oletteko ottaneet risteilylle oman potan mukaan vai käyneet vain niissä yleisissä vessoissa?

Kiitos kommenteista. Huomenna olisi risteilylle lähtö edessä.

me ainakin varasimme potan hyttiimme jo risteilyä varattaessa. oli sitten hytissä valmiina odottamassa. näin ainakin homma toimi silja europalla. soita siljalle ja kysy! pottia löytyy myös hoitohuoneista ja osasta yleisiä vessojakin.

Muistelen nähneeni pottia yleisissä vessoissa. Meidän lapset on käyny pöntöllä myös potta-ikäisinä. Aikuinen pitää kiinni. Eihän sitä muuten vois liikkua kodin ympäristöstä mihinkään jos pitäis aina olla potta saatavilla.

Meillä tuo 1½-vuotias ei vielä uskalla istua pöntöllä, yritetty on. Vaippa on varmistuksena vielä kodin ulkopuolella, mutta panttaa siinä pissojaan, ja pissaväli venyy joskus kovinkin pitkäksi...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Meillä tuo 1½-vuotias ei vielä uskalla istua pöntöllä, yritetty on. Vaippa on varmistuksena vielä kodin ulkopuolella, mutta panttaa siinä pissojaan, ja pissaväli venyy joskus kovinkin pitkäksi...

Tiedän tunteen. Meillä on sama homma. Tosin nyt liikutaan jo ilman vaippaa, mut potta pitää aina olla. Pöntölle ei vielä uskalla. Me ollaan laivareissulla menty aina ekaksi infoon ja pyydetty potta meidän hyttiin. Siljan potat (Europa ainakin) vaan on niin karmeita, et on meillä tainnut omakin olla mukana. Kerran sieltä sai sellaisen baby björnin erittäin matalan potan ja lapsen oli vaikea istua siinä.

Meilläkin tuli potta mieleen mut liian myöhään. Ei ehditty saamaan vastausta, eikä muuten koskaan tullutkaan. Infosta ei sit edes kysytty.

Otettiin laivalle oma potta mukaan :D
Kävi kyllä pytylläkin mut vedettiin vasta kun poika oli tullut pois vessasta.
Viime laivareissulla oli ikää 2v9kk.

Yhteistyössä