Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Nii jäi sit epäselväks teiks ite sen voitaikinan vai käytitkö valmista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Nii jäi sit epäselväks teiks ite sen voitaikinan vai käytitkö valmista?
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:niin teen sitten itse lihapasteijoita. Paistettua jauhelihaa, sekaan keitettyä riisiä, sipulia ja juuressuikaleita. Voitaikinasta nyyttejä, voidellaan ja uuniin.
Aivan samaa tavaraa, kuin eines-serkkunsa, ovat vaan raukat itsetehtyjä. :xmas: Mikä niistä tekee kaupasta ostettuja parempia, ollaanko me ruokarasisteja?
:xmas:
Arvioitko itse että kaupan on parempia vai?
Vai oliko lapset sitä mieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Mit on lps?
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:On muuten ihme kun kaikki aina sanoo ettei syö eineksiä.Ruokalistatkin on kuin ravinto-oppaasta.`kärpäseksi kattoon` haluu:snotty: Salaa kuteski syöttää lapsiraukoille lps:ää
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja sss:Mit on lps?
lihaperunasoselaatikko.Aivan kamalaa eineksenä,hyvää itse tehtynä!
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ja ihan vaan kaupan valmistaikinaa käytin, retosteluksi tämä ei ollut tarkoitettu. Ihan omaa laiskuuttani tässä pilailin. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Niiin:Ite tehdyt pasteijat on noi tuhat kertaa parempia kuin kaupan, en oo elämäni päivänä ostanu valmiita vaan teen ite.
Ja en retostele, olen vaan nirso. Hyvää saa kun ite tekee.
(99% eineksistä on niiin pahaa etten söis vaikka ilmaseks saisin)
Alkuperäinen kirjoittaja ov:Alkuperäinen kirjoittaja Niiin:Ite tehdyt pasteijat on noi tuhat kertaa parempia kuin kaupan, en oo elämäni päivänä ostanu valmiita vaan teen ite.
Ja en retostele, olen vaan nirso. Hyvää saa kun ite tekee.
(99% eineksistä on niiin pahaa etten söis vaikka ilmaseks saisin)
Tää on näitä vakiovastauksia. Pakko kysyä, miten ihmeessä tunnet niin hyvin kaikki valmisruoat ja miltä ne maistuvat, jos et kerran niitä syö?
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ja ihan vaan kaupan valmistaikinaa käytin, retosteluksi tämä ei ollut tarkoitettu. Ihan omaa laiskuuttani tässä pilailin. :/
Kuule, muistatko kun puhuttiin siitä riisipuurojutusta, niin mainitsinko minä, että siihen tulisi ripaus suolaa? Kirjoitin sen silloin heti ohjelman nähtyäni. =) Meinaan huomenn sitä keitellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Kuka on syönyt tyyppien huumorintajun?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja sss:Mit on lps?
lihaperunasoselaatikko.Aivan kamalaa eineksenä,hyvää itse tehtynä!
Joo tuon teen aina itse, sitä valmista ei kyllä syö naapurikaan. :x