Silmä turvoksissa,kivan näköinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Tietääkö kukaan voiko nuo avonin tuotteet sisältää nikkeliä?Mä tilasin sieltä sellaisen glitterriajausjutun ja eilen nyt käytin sitä ensimmäistä kertaa.Nyt kun aamulla heräsin niin vasen silmä on turvoksissa ja silmänurkassa ulkopuolella on punainen turvonnut läiskä ja sisäpuoli on ihan turvoksissa ja tuntuu kuin se olisi ihan rähmää täynnä vaikkei ole.Mietin vaan että voisiko niissä hileissä olla nikkeliä tai jotain?Pesin kyllä meikit pois kun tultiin kotiin mutta olivat kuitenkin naamassa melkein 16 tuntia.Mulle jotkut oriflamin ripsarit ja rajauskynät tekee samaa.Jännää vaan että aina se tulee toiseen silmään vaikka kuitenkin molempiin silmiin laitan väriä,mistähän se johtuu.Harvemmin tulee lähdettyä ulos vain toinen puoli naamasta meikattuna=).Mistähän se johtuu että vaan toinen silmä reagoi?
Muuten olen kyllä tykännyt noista avonin tuotteista ja varmaan pesuaineita ainakin tulen tilaamaan jatkossakin.

Jos sulla on mennyt semmonen yks hile sinne silmään? Jos sulla on olemassa silmän kostutustippoja, niin laita niitä oikein kovasti, niin mahdollinen hile tulee ehkä pois silmästä.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Jos sulla on mennyt semmonen yks hile sinne silmään? Jos sulla on olemassa silmän kostutustippoja, niin laita niitä oikein kovasti, niin mahdollinen hile tulee ehkä pois silmästä.

Ei siis tunnu että olis mennyt mitään silmään kun ei yhtään hierrä.Toi silmänurkka vaan sisäpuolelta on turvoksissa ja siksi tuntuu kuin olis rähmää.Tarvii nyt katsella pari päivää että lähteekö laskeutumaan itsekseen vai pitääkö ihan tohtorille varata aika.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mikä sen tuotteen nimi on? :)

Vois koittaa netistä etsiä tarkat tuotetiedot, jos ei paketin kyljessä lue.

Tai sit ainakin kysästä joltakin jälleenmyyjältä.

No,enhän mä enään ton tuotteen nimeä muista eikä tossa putilossakan näy mitään nimeä olevan.Mut tollasta nestemäistä se on jossa on hileitä,joku rainbow glitter-juttu muistaakseni.
Mä kyllä veikkaan että mulla on joku muukin allerginen reaktio kun rupes äsken käsiä kutittamaan ihan kauheasti,piti oikein ottaa sormuksetkin pois.En vaan yhtään tiedä että mitähän olen nyt käsitellyt.Muistaakseni en mitään sellaista josta voisi allergiaa tulla.

Yhteistyössä