Tietääkö kukaan voiko nuo avonin tuotteet sisältää nikkeliä?Mä tilasin sieltä sellaisen glitterriajausjutun ja eilen nyt käytin sitä ensimmäistä kertaa.Nyt kun aamulla heräsin niin vasen silmä on turvoksissa ja silmänurkassa ulkopuolella on punainen turvonnut läiskä ja sisäpuoli on ihan turvoksissa ja tuntuu kuin se olisi ihan rähmää täynnä vaikkei ole.Mietin vaan että voisiko niissä hileissä olla nikkeliä tai jotain?Pesin kyllä meikit pois kun tultiin kotiin mutta olivat kuitenkin naamassa melkein 16 tuntia.Mulle jotkut oriflamin ripsarit ja rajauskynät tekee samaa.Jännää vaan että aina se tulee toiseen silmään vaikka kuitenkin molempiin silmiin laitan väriä,mistähän se johtuu.Harvemmin tulee lähdettyä ulos vain toinen puoli naamasta meikattuna=).Mistähän se johtuu että vaan toinen silmä reagoi?
Muuten olen kyllä tykännyt noista avonin tuotteista ja varmaan pesuaineita ainakin tulen tilaamaan jatkossakin.
Muuten olen kyllä tykännyt noista avonin tuotteista ja varmaan pesuaineita ainakin tulen tilaamaan jatkossakin.