silmien leikkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
vai miten kyseistä asiaa nimitetään.. kumminkin, tietääkö kukaan kyseisestä toimenpiteestä tai onko jollekin se tehty? Paljon nykyään maksaa? Missä kaikkialla tehdään?

Jos tarkoitat sitä eroon silmälaseista niin mä oon käyny jokunen kuukausi sitten . Hinta oli molempiin silmiin n.3300? ja oli kyllä hintansa väärti. Mehiläisessä ainakin helsingissä tampereella. Jos googletat mehiläinen ja sieltä meet taittovirheleikkauksiin niin löytyy tietoa. Mehiläisessä käytetään uusinta tekniikkaa on kai muita kalliimpi mutta turvallisin.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaillen:
Onko tuon leikkauksen jälkeen mahdollista, että joskus näkö taas heikkenee ja joutuu käyttämään laseja?

Tottakai on, itseasiassa minä käytän lukulaseja, jouduin käyttämään heti leikkauksen jälkeen kun ikänäkö pamahti kerralla päälle.
Mutta se on niiiiiin pieni paha verrattuna aiempiin miinuslaseihin jotka olivat oikein ornitologin renkailla.

Tottakai ikänäköä voi tulla, mutta eihän sellaista voida korjata mitä ei vielä ole. Mutta ainakin tossa mun leikkauksessa on joku sellainen systeemi että ne leikkaa uudelleen jos jo vuoden päästä on taas lasit siitä joutuu kai maksamaan jotain mut ei paljon. No mulla oli melkoset pullonpohjat ja ny en laseja tarvi. Kivuton ja nopea toimenpide. Silmissä oli pari päivää sellaista roskantunnetta se oli oikeestaan ainoo haitta mulla.

Riskit tässä leikkauksessa on aika pienet. Ja loppujen lopuks ei se hinta aivan kaamee oo ku ajattelee sitä mitä sitä menee silmälaseihin ja piilareihin rahaa.
Niin ja mun elämä ainakin helpottu paljon.

Niin siis mä oon tuo joka tuola mehiläisessä kävi.

Yhteistyössä