Hae Anna.fi-sivustolta

Silmien värin muuttuminen!?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Loudness, 23.10.2011.

1. rui Vierailija

ruskeat on paljon nätimmät älä anna toisten ulko näköä arvostella kun jotju lukee näitä

2. Loudness Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Heh, no itsehän arvostelet myös ;D

3. Heidi Vierailija

Silmien väri on aina syntyes joko sininen tai ruskee, sen jälkeen se muuttuu. Mulla oli eka siniset, sit sinivirheey, sit oliivit, sit keltavihreet ja nyt iha ruskeet, jos on vihreetä?! :D ja täytän viikonpääst 18, et aika nopeest vaihtuu!:eek: mist nä johtuu?

4. najl Vierailija

Minulla oli vauvana ihan kirkkaan tummansiniset silmät, n. 7-11v.. Mulla oli ihan täydellisen vihreät silmät ja 12-13v. Vihreesiniset ja 14-> täydellisen siniset silmät, ja semmoinen vihreä ohut rengas pupillin ympärillä aina ollut

5. 13wee Vierailija

Mulla taas oli vauvana kirkkaanvihreät silmät, jotka muuttui kymmenessä vuodessa sinisiksi ja ovat nyt 13 vuoden iässä kirkkaan harmaat!!!

6. BloNdi Vierailija

Jos mä sanoisin, että mulla on punaiset silmät! Allergian takia välillä onkin, mutta vauvakuvissa näkyy ihan tummansiniset silmät, nykyään nelikymppisenä kirkkaan taivaansiniset jossa kelta-vihreitä säteitä iiriksessä. Muuten...tutkimuksen mukaan ihmiset joilla näitä säteitä iiriksessä näkyy, ovat lämminhenkisiä ihmisiä, woo-hoo!

7. Larppastus Vierailija

Jahah... Minulta lähti harmaat silmäni, joissa oli vihreä kehä nyt on vain se kehä ja siniset silmät! :'(

8. Me too Vierailija

Minulla Täysin sama tilanne (Joo joo vanha keskustelu, Toooooooooosi vanha, mutta kuitenkin

9. Vaihdetaanko? Vierailija

Saisit silmäsi takaisin. .. ainakin värin

10. Värit Sekaisin Vierailija

Mäki ihmettelin lapsena ja ihmettelen vieläkin kun välillä vasemmassa silmässä on vihreää ja kellertävää sitte oikeassa sinertävää ja jotai vihertävän väliltä eli värit muuttu melkei joka päivä vähä nytki ku katon peilistä nii vähä vihreetä ja ruskehtavaa siis 2 värii samassa silmässä (y)

11.  
  12. Homo Vierailija

Itellä oli pentuna ihan Tummansiniset silmät! Ja nyt ne on vihreät ::)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri