Sims 3 -kysymys (tosi helppo, mut en vaan tajua)! Help!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen pelaaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aikuinen pelaaja :)

Vieras
Tiedän, että täällä on Sims 3 -pelaajia. Pitkästä aikaa otin pelin esiin, olen sen vuosi sitten ostanut ja tuolloin pelannut sitä todella vähän.

Mä en vaan tajua. Jos juttelen jonkun tyypin kanssa flirttailevasti, sen mielipide minusta -kohdassa näkyy "Hank pitää sinua flirttailevana". Jos vaihdan välillä kuulumisiin, on mielipide: "Hank pitää sinua ihan OK:na". Eli siis mun pitää flirttailla koko ajan pitääkseni fiiliksen päällä?

Ja sitten siihen oikeaan kysymykseen, eli en vaan tajua. Mun Sims-hahmollani on sutinaa sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa sutinat meni "yrittäkää saada vauva" -osiolle ja nyt se vauva on jo syntynyt. Kuitenkaan missään välissä ei ole tullut vaihtoehtoa "muuttakaa yhteen", ei edes "pyydä seurustelukumppaniksi" tms. Mitä mä teen väärin?

Sit vielä yksi kysymys. Miten ihmeessä ehditte kehittämään uran maksimiin JA samalla ehkä perustamaan perheenkin? Mä jouduin just ennen vanhuusikää hankkimaan edellä mainitun ukkelin kanssa simshahmolleni vauvan, koska aikaisemmin ei vaan ehtinyt - eikä hahmoni ura vieläkään ole huipussaan! Saako sitä jatkaa eläkkeellä?

Kiitos ja kumarrus!

Sims 3:ssa nuo suhteet on paljon monimutkaisempia kuin aikaisemmissa sims-peleissä. Kaikki vaihtoehdot ei välttämättä tule heti näkyviin ja ne tulee eri järjestyksessä. Pitää vain jaksaa flirttailla, pussailla, halailla ja ystävystyä sen toisen simin kanssa, niin kyllä sinne pitäisi tulla vaihtoehto "muuttakaa yhteen". Se on vain paljon vaikeampaa kuin vaikka Sims2:ssa.

Uralla pääsee eteen päin, kunhan opiskelee ahkerasti tarvittavia taitoja ja tekee niitä uraan liittyviä tehtäviä.

Sims 3:ssa nuo suhteet on paljon monimutkaisempia kuin aikaisemmissa sims-peleissä. Kaikki vaihtoehdot ei välttämättä tule heti näkyviin ja ne tulee eri järjestyksessä. Pitää vain jaksaa flirttailla, pussailla, halailla ja ystävystyä sen toisen simin kanssa, niin kyllä sinne pitäisi tulla vaihtoehto "muuttakaa yhteen". Se on vain paljon vaikeampaa kuin vaikka Sims2:ssa.

Uralla pääsee eteen päin, kunhan opiskelee ahkerasti tarvittavia taitoja ja tekee niitä uraan liittyviä tehtäviä.

Höh, johan tässä on pussailtu ja halailtu ihan älyttömästi. :D
Sit en tajua sitä, että ensin joku sim käy ihan kuumana, sitten laitat oman simsin rentoutumaan sängylle ja sitten sitä toista simiä ei enää mikään kiinnostakaan. Huoh, miehet. ;) Missäs muualla voi peuhata kuin sängyssä? Mulla on kokemusta vain Sims2:n paikoista.

Mä oon opiskellutkin ahkerasti ja tehnyt kaikki tehtävät, mutta aika ei riitä! Pitäis ehtiä nukkuakin jne., äh. :/

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23882903:
Ei muuten kandee koko ajan flirttailla, se voi ahdistaa sitä toista ja se voi tympääntyä siihen.

Aa okei, kiitos vinkistä! Mä vaan aattelin, että kun mun simini on luonteeltaan flirttaileva niin kaikki tykkäis sen flirtistä. :D

[QUOTE="aapee";23882998]Aa okei, kiitos vinkistä! Mä vaan aattelin, että kun mun simini on luonteeltaan flirttaileva niin kaikki tykkäis sen flirtistä. :D[/QUOTE]

Mäkin luulin. Sit tuli semmonen teksti, etten sais aina tehdä samoja juttuja, kun se alkaa ahdistaa niitä ukkoja. Siinä kakkosessa ei haitannut, vaikka teki samoja eleitä monta kertaa peräkkäin.

Onkiminen on muuten tosi hauskaa.

[QUOTE="aapee";23882875]Höh, johan tässä on pussailtu ja halailtu ihan älyttömästi. :D
Sit en tajua sitä, että ensin joku sim käy ihan kuumana, sitten laitat oman simsin rentoutumaan sängylle ja sitten sitä toista simiä ei enää mikään kiinnostakaan. Huoh, miehet. ;) [/QUOTE]

Juu, tosi ärsyttävää. Sims3:ssa sitä toista osapuolta on vaikea miellyttää... ja sit ne saattaa lähteä saman tien pois treffeiltä. :mad:
Ehkä simit ei sit vain sovi yhteen, jos ei millään onnistu? Jotkut simit ehkä saa helpommin rakastumaan toisiinsa. Ja kyllä, yleensä se on se naapuruston kaikkein pallinaamaisin rumilus, johon oma simi tulisesti rakastuu.

Hihi, kiitos kommenteista. :D Mun simini on onkijatyyppiä, joten siitä onkiminen on hauskaa. :)

Mut hei ihan oikeasti. Jos se mies on suostunut tekemään vauvan mun simin kanssa niin miksei se halua palavasti jotain enempää? Ääääh.

Se ikääntyminen kannattaa välillä ottaa pois päältä jos haluaa "täydellisen" elämän ;D Ei siinä muuten ehdi penskoja vääntämään ja opiskelemaan.. :D Ja vielä harrastuksetkin!
Mielestäni sen toisen simin kanssa vain täytyy viettää aikaa ja tuntea tarpeeksi kauan, että lisävaihtoehtoja tulee. Oma simini löysi Ranskan matkallaan ihanan ranskalaisen simin, joka oli naimisissakin.. Kesti aikaa saada se eroamaan ja muuttamaan simini luokse ja saivat lapsiakin, ennenkuin hääjuhlaa lopulta vietettiin.

Huippupeli, joskin sims 1 ensimmäisenä uutuutena koukutti eniten.

En tajuu ku mun simit on parhait kavereit ja voi pussailla sohvalla, mut sitä ensi suudelmaa ei näytä ikinä näkyvän missää kohtaa... Käsist voi pitää ja halailla mutta mitään muuta ei näytä tulevan, osaaks joku sanoo et miks?:D

Kuumimmat

Yhteistyössä