sinä teit sen.!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauhe.,.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kauhe.,.

Vieras
Onko kukaan sanonut ,että sinä sen teit. TEKO jonka olit unohtanut. Mulle kävi niin kun kysyin serkulta ,missä sun 2 sormea on katkennut, hän sanoi että minä olen ne katkaissut (7-10v.kai en hoksannut kysyä). Karmea tunne .en vieläkään tajua ,miten sen olen unohtanut ,miksi ei kukaan ole siitä puhunut. voiko mennä shokkiin ,vai pieksettiinköhän mut. ei ole ketään keltä kysyä , serkkukin ties missä .

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
et siis muista että oot katkonut serkkus sormet kakarana?! :D hyvää pääsiäistä vaan sinullekin :)

niin ,se tuli vaan nyt mieleen ,siitäkin on jo 10v, kun keskusteltiin .joo join eilen pari kulausta 1 olutta , ukon ,saunakaljaa .

Ei ihan noin, mutta opiskeluaikana mä sanoin kaverille yhdestä konserttimainoksesta, että kato kun kiva konsertti. Mentäiskö kuuntelemaan se ja mun opiskelijatoveri sanoi, että sähän soitat tossa konsertissa.

No tää nyt ei ihan sama juttu mutta 12 vuotta sitten kun mentiin naimisiin antoi veljeni ja sen avokki meille sähkövatkaimen lahjaksi.

5 vuoden päästä tehtiin tämän avokin kanssa tupareita meillä ja hän vatkas kermaa kiroten että mistä hemmetistä sä olet näin huonon vatkaimen saanut? no teiltähän se tuli...:D

Yhteistyössä