Sinettipidennyksestä.. apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hätääntynyt

Vieras
ei vittu mua vituttaa kun netistäkään ei löydy mitään tarpeellista tietoa.
Siis nää sinetit on pysynyt tosi hyvin, sinetit ei irtoa mutta ne hiukset sineteistä irtoaa. harjatessa huomaa ku harjaan jää kiinni pitkä hius joka ei ole omaa, omat on niin lyhyet. tuossa äskenkin kun kävin hiuksia läpi jäi sormiin 3 hiusta.. siis miten näitä muka voi pitää toisen kerran kun näähän irtoo? eihän mulla oo kohta päässä ku sinetit!!
mä en tiedä mitä hittoa mä teen väärin.. ostin harjanki hairstoresta ja ne sano että se on luonnonharjaa.. harjaankohan mä sit liian voimakkaasti? mutta pakko harjata että ne pysyy suorina ja kauniina.. hitto mua ärsyttää..

Se on normaalia et niistä aina irtoo irtohiuksia käsiteltäessä,sit jos irtois koko nippu ni vois olla aihetta epäillä huonoa työtä..niin ikävää kun se onkin niin ne harvenee käytössä mut ei niistä niin paljoa lähde hiuksia irti ettetkö vois niitä uusiokäyttää.Olin myös aikoinaan paniikis kun kuvittelin et ne pysyy ku tauti päässä mut irtohiuksia vaan lähti ja lähti kun harjasin mut on siellä suurin osa sitten niin tiukasti kiinni et ei lähde.:)

Rouva B: olen. koska käskettiin käyttää hoitoainetta. Emmä sitä sinetteihin oo pistänyt, mutta toki sitä saattaa vahingossa mennä kun itse pistän hoitoaineen koko päähän.

Viidettä vuotta pidennykset päässä :P : okei, oon keränny pussiin hiuksia ja sielä on jo suht iso nippu kun aina harjatessa irtoaa noin kymmenen :(

hedona harmaana: hoitoaine ja shampoo on simply naturalin omia tuotteita. Ja tota, no oon pistäny koko lisäkkeeseen hoitoainetta ja tonne omaan päänahkaan.. vissii pitäs vaan latvoihin laittaa? mutta eihän ne kaikki hiukset pysy hyvänä jossei sitä hoitoainetta koko päähän pistä?!
ja jossain luki että nimenomaan pitäs näprätä jotta ne pysyy selvinä, käydä aina sormilla läpi niitä sinettejä.

Alkuperäinen kirjoittaja hätäänynyt:
hedona harmaana: hoitoaine ja shampoo on simply naturalin omia tuotteita. Ja tota, no oon pistäny koko lisäkkeeseen hoitoainetta ja tonne omaan päänahkaan.. vissii pitäs vaan latvoihin laittaa? mutta eihän ne kaikki hiukset pysy hyvänä jossei sitä hoitoainetta koko päähän pistä?!
ja jossain luki että nimenomaan pitäs näprätä jotta ne pysyy selvinä, käydä aina sormilla läpi niitä sinettejä.

Juu siis säännöllisesti pitää ne sinetit sormin selvittää mutta suosittelisin silti ettei niitä kuitenkaan montaa kertaa päivässä olla näpräämässä. Ja jos sinetit on tehty hyvälaatuisesta hiuksesta niin kyllä ne pysyy hyvinä vaikkei niihin hoitoainetta laittaisikaan, itse suosittelen hoitoaineettomuutta just siks että harva saa laitettua sitä niin ettei sitä mene sinetteihin, koska sit just harmitellaan kun hoitoaine liukastuttaa hiuksia ja ne putoilee sineteistä.

hedona harmaana: mitä jos pistäis vaan ihan latvoihin eikä olleskaan ylös?
ja jos tosiaan rajottaisin tuota näpräämistä :D on vaan niin vaikeaa kun on viikon vasta ollut, hirvee tarve kokoajan selvittää ja näprätä.

Alkuperäinen kirjoittaja hätääntynyt:
hedona harmaana: mitä jos pistäis vaan ihan latvoihin eikä olleskaan ylös?
ja jos tosiaan rajottaisin tuota näpräämistä :D on vaan niin vaikeaa kun on viikon vasta ollut, hirvee tarve kokoajan selvittää ja näprätä.

Se vois olla hyvä ratkaisu :) Sitten taas tyveen(ihan päänahkaan) kannattaa kuitenkin silloin tällöin käyttää hoitoainetta mutta harvoin eikä vaikutusaika saa olla pitkä. Ettei omat hiukset sotkeennu liikaa.
Itse en jaksanut kamalasti käyttää aikaa sinettejen hoitoon joten istuin kampaajan tuolissa yli puolitoista tuntia kun kampaaja selvitti mun omia hiuksia ja irrotti sinettejä, eikä mulla ollut sinettejä edes puolessa päässä :whistle:

Ihan asian vierestä, mutta kuin lyhyisiin hiuksiin sinettejä voi/kannattaa ottaa. Siis niin että tulee luonnollisen näkönen lopputulos. Itellä hiusten kasvatus menossa ja tekis mieli vähän avittaa asiaa pidennyksellä. Omia hiuksia kun ei vielä saa edes kunnolla kiinni.

Yhteistyössä